Address & Contact

Our Address

بوکان،بلوار اوقاف،روبه روی احمد انژکتور،جنب دفتر تعویض،پلاک ۳

صافکاری پولیش کاری اتوتیونینگ برادران 

💠اتوتیونینگ برادران 
💠صافکاری به روش جدید پی دی آر ( pdr) با مدرک بین المللی از تکنو صاف یزد
💠پولیش کاری و سرامیک،رفع آفتاب سوختگی و نقاشی انواع خودرو
💠صفر تا صد بازسازی خودرو 
💠آموزش در دوره های مختلف 
💠اجرای صافکاری، پولیش و سرامیک 
🚗تیونینگ خودرو چیست؟

💫تیونینگ خودرو رابه طور خلاصه میتوان بعنوان ارتقا دادن مشخصات فنی و ظاهری یک خودرو تعریف کرد. در واقع هنگامیکه از تیونینگ یک خودرو صحبت می کنیم منظور اصلی تغییر ظاهر، تقویت موتور و مشخصات فنی یا ایجاد تغییرات مهم در سایر بخش‌هاي آن خودرو اسـت. بـه گونه‌اي کـه در پایان کار خودروی مورد نظر بـه خودروی جدیدی تبدیل می شود.

🚗تیونینگ خودرو چه مواردی را در بر می‌گیرد؟

🔺شاید بتوان ادعا کرد کـه پایه و اساس تیونینگ یک خودرو رسیدن بـه حداکثر کارایی فنی یا دستیابی بـه بالا‎ترین حد ممکن از زیبایی و جذابیت است. بطور کل تیونینگ یک خودرو میتواند موارد متعددی نظیر افزايش قدرت موتور از طریق دستکاری آن، افزايش قدرت ترمزها، جابه جا کردن یا تغییر دادن قطعات مختلف خودرو و بـه وجود آوردن تغييرات مهم در نمای داخلی، نمای خارجی و بدنه‌ي آن خودرو را شامل شود.

🔺و در عین رقم زدن ظاهری متفاوت برای خودرو، سرعت و قدرت آنرا نیز افزایش دهد. در واقع ویژگی‌هاي یاد شده موجب می شود كه یک خودروی تیون شده بتواند از ساير خودرو‌هاي مشابه و هم رده‌ي خود متفاوت و متمایز بنظر برسد.

🔺تیونینگ خودرو بطور معمول بر مشخصاتی نظیر ویژگی‌هاي آیرودینامیک و نوع طراحی رکاب‎ها، سپرهای جلو و عقب، اسپویلرها، دریچه‎هاي هوا و رینگ‎هاي خودرو تاثیرگذار است و بطور عمده تغییرات مختلفی را روی آنها انجام می‎دهد. دراین میان افزايش قدرت موتور هم از جمله جنبه‌هاي قابل توجه عملیات تیونینگ بـه شمار میرود کـه هواداران فراوانی در بین خودرو دوستان دارد.

🚗صافکاری 

🔹🔸صافکاری به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته میشود که یک تعمیرکار ماشین برای ترمیم و تعویض قطعات انجام میدهد. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آن تصادفات است دچار آسیب‌‌‌های جزئی و کلی بدنه شوند. بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند.

🔹🔸این بدنه‌‌‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها، قرشدگی‌ها و حتی آسیب‌‌‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار با تجربه و ماهر مراجعه گردد.

🔹🔸صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ می‌باشد. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند چکش و دستگاه مکنده، قرشدگی، فروفتگی و یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش باز گردد.

🔹🔸برخی از صدمات تنها با انجام همین مرحله ترمیم می‌شود و صافکار پساز رفع پستی و بلندی ایجاد شده در بدنه به سراغ پولیش کاری می‌رود و با ایجاد یکدستی در بدنه کار صافکار تمام می‌شود.

✳️صافکاری بدون رنگ PDR چیست ؟

🌟تعمیر تورفتگی بدنه خودرو (Paintless Dent Repair) که به PDR معروف است، یک فرایند نسبتا جدید برای ترمیم و از بین بردن گودی های جزئی، قری های کوچک و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل است. این روش باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیرات بدنه می شود.

🌟همینطور این روش به عنوان تکنیکی برای صافکاری بدون رنگ هم شناخته می شود. صافکاری بدون رنگ روشی است که در آن با دقت عمل بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه اتومبیل جلوگیری به عمل می آید. تا زمانی که سطح رنگ دست نخورده باشد، می توان با استفاده از PDR طیف گسترده ای از آسیب را تعمیر کرد.

🌟از این روش می توان بر روی هر دو صفحه آلومینیومی و فولادی استفاده کرد. متداول ترین کاربرد عملی برای صافکاری بدون رنگ، ترمیم صدمات ناشی از تگرگ، حفره روی در ها و گلگیر، چین و چروک های جزئی، تورفتگی های بزرگ و آسیب به بدنه است. همچنین با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه، می توان از این روش آماده سازی، قسمت آسیب دیده را برای بتونه کاری مهیا کرد.

🌟از جمله عوامل محدود کننده برای صافکاری بدون رنگ موفقیت آمیز، انعطاف پذیری رنگ و میزان کشش و ضخامت فلز آسیب دیده، انحنا یا صاف بودن محل آسیب و شدت ضربه وارد شده هستند. البته در اکثر موارد انجام PDR موفقیت آمیز بوده است.

🌟به طور کلی هر چه مقدار تورفتگی کم عمق باشد، احتمال ترمیم بدون رنگ تمیزی تری وجود دارد. به این موضوع توجه داشته باشید صافکاری بدون رنگ برای شکاف ها و چین های بسیار تیز گزینه مناسبی نیست.

🚗نقاشی خودرو 

🔰نقاشی خودرو یکی از تخصصی‌ترین کارهایی است که بر روی بدنه خودرو آسیب دیده انجام می‌شود تا بدنه خودرو شبیه روز اول خود شود. در نقاشی بدنه خودرو بیش از هر چیزی مهارت و تجربه صافکار اهمیت بالایی دارد. یک صافکار با بررسی قسمت‌های آسیب دیده بوسیله‌ی ابزار‌ها و دستگاه‌های مختلف شروع به تعمیر قسمت‌های فرو رفته می‌کند.

🔰در صورتی که قسمتی از بدنه دچار خسارت‌های شدیدتر و یا قسمتی از بدنه خودرو دچار پارگی و شکستگی رنگ شده باشد، در این صورت امکان صافکاری بیرنگ وجود ندارد و صافکار اقدام به انجام بتونه‌کاری و لیسه‌گیری می‌کند. مهم‌ترین کار بعد از صافکاری و بتونه‌کاری، نقاشی قسمت‌های بتونه‌کاری شده است.

🔰صافکار با تشخیص رنگ بدنه خودرو باید ترکیبی از رنگ را درست کند که پس از رنگ کردن با بقیه قسمت‌های بدنه‌ی خودرو هم‌خوانی داشته باشد. قسمت رنگ شده بدنه‌ی خودرو پس از مدتی تغییر رنگ می‌دهد و اگر در انتخاب صافکار خود دچار اشتباه شوید و از صافکار حرفه‌ای استفاده نکنید ممکن است آسیب زیادی به رنگ بدنه خودرو وارد شود.

🔰استفاده از رنگ فابریک بدنه خودرو از مهم‌ترین کار‌های صافکاران حرفه‌ای است. پس از نقاشی نوبت به خشک کردن قسمت‌های رنگ شده به وسیله دستگاه خشک‌کن رنگ است و در مرحله آخر، صافکار شروع به پولیش کاری و واکس زنی بدنه می‌کند تا سطح بدنه را بتواند یکدست کند.

به مدیریت:لقمان احمدی

شماره های تماس:
09147139089
09142017396
09145535261

 

 

 

 

 

 

 

صافکاری برادران احمدی در بوکان , پولیش کاری برادران احمدی در بوکان , اتوتیونینگ برادران احمدی در بوکان , صافکاری خودرو در بوکان , پولیش کاری خودرو در بوکان , اتوتیونینگ خودرو در بوکان , هزینه صافکاری خودرو در بوکان , هزینه پولیش کاری خودرو در بوکان , هزینه اتوتیونینگ خودرو در بوکان ,  بهترین صافکاری در بوکان , مجهزترین پولیش کاری در بوکان , صافکاری احمدی در بوکان ,