Address & Contact

Our Address

تهران ، چهاردانگه ، شهرک گلدسته ، خیابان محمودیان ، پلاک ۲۱

Telephone

تولید و اجرای انواع صفحات آشپزخانه کورین و کوارت آرتا کورین

⚜️ آرتا کورین مجری برتر انواع صفحات آشپزخانه با سنگ های کورین ، کوارتز ، مارمونایت ، صفحات سرامیکی و انواع سنگ های طبیعی⚜️

⚜️ تولید روشویی ، صفحات اداری و آزمایشگاهی با صفحات آنتی باکتریال

⚜️ انواع رویه صفحه کابینت

صفحه های کابینت میتواند از جنس های مختلف صفحات ام دی اف و یا سنگ مصنوعی (کورین – ماربل شیت) و طبیعی باشد.

⚜️ صفحه کورین کابینت

دارای طول عمر زیاد هستند.

⚜️ سنگ کوارتز چیست و از ویژگی و کاربردهای آن چه می دانید؟

سنگ کوارتز یکی از معروف ترین ، فراوان ترین و گسترده ترین مواد معدنی روی سطح زمین است و در تمام نقاط جهان حضور و فراوانی دارد و در همه دماها ایجاد می شود. این ماده معدنی اساساً در همه محیط های معدنی وجود دارد و سازنده اساسی و اولیه بسیاری از سنگ ها می باشد. به همین دلیل حداکثر تنوع مواد معدنی در بوروکراسی ، عادات و رنگ آمیزی های مشخص در آن وجود دارد.

⚜️ موارد کاربرد و استفاده از کوارتز

کاربری های کوارتز را می توان رویه و صفحه کابینت ها، صفحه و بدنه جزیره در آشپزخانه های جزیره ای، انواع روشویی، سرویس بهداشتی و حمام، میز آزمایشگاه و … دانست. البته استفاده های زیادی می توان برای کوارتز متصور بود اما بخش هایی که ذکر شد، کاربردهای عمده ی این متریال را تشکیل می دهند. به طور خلاصه و بصورت لیست می توان این کاربردها را به شکل زیر ارائه نمود:

⚜️ صفحه کابینت
⚜️ صفحه و بدنه جزیره آشپزخانه
⚜️ صفحه کانتر آشپزخانه
⚜️ صفحه و بدنه میز رسپشن در فضاها و دفاتر اداری و کاری
⚜️ صفحه و بدنه میز منشی در مطب پزشکی
⚜️ میز رستوران و کافی شاپ
⚜️ صفحه میزهای کار در فضاهای آزمایشگاهی که نیاز به سطوح غیر متخلخل دارند
⚜️ صفحه و میز کار در فضاهای پزشکی و درمانی نظیر بیمارستان و درمانگاه ها
⚜️ سایر سطوح

 

⚜️ سنگ کورین یا سنگ مصنوعی

کورین هم نوع دیگری از انواع سنگ‌های مصنوعی است. کورین یک نام تجاری است اما در ایران انواع سنگ‌های مصنوعی سالید سورفیس (solide surface artificial stone) را با این نام می‌شناسند. سنگ مصنوعی کورین حاصل ترکیب مواد پلیمری PMMA و ATH و برخی مواد معدنی مثل آلومینیوم تری هیدرات و بوکسیت به همراه رنگدانه است.

این ترکیب پس از مخلوط شدن در قالب‌های مخصوصی ریخته می‌شود و ورق‌های کورین را شکل می‌دهند. سنگ کورین هم مانند کوارتز درز و شکافی ندارد، نسبت به سایش و اسید هم مقاوم است. از این نوع سنگ در کابینت آشپزخانه برای صفحه روی کابینت، سرویس بهداشتی و همین‌طور به‌عنوان دیوارپوش استفاده می‌شود.

علاوه‌بر منازل نیز در مکان‌های مختلفی مثل مراکز درمانی و بهداشتی، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری و … نیز سنگ کورین بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

⚜️ نکات مهم در انتخاب سنگ رویه کابینت

👌🏻 یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب رویه کابینت، جنس سنگ است. حتما باید توجه داشت که سنگی به کار برده شود که جذب آب بسیار کمی داشته باشد تا سنگ دچار شکستگی نگردد. به طور مثال سنگ های سفید و روشن چینی ازنا، چینی نیریز، الیگودرز و برخی از انواع سنگ های مرمریت میتواند انتخاب مناسبی برای رویه کابینت باشد. برای جلوگیری از شکستگی رویه کابینت سنگی آشپزخانه، حتما زیر سنگ را آهن کشی میکنند.

👌🏻 سنگ طبیعی صفحه کابیت در انواع رنگ ها (تیره – روشن ) و طرح ها (موجدار و رگه دار – هاله ای – یکدست ) در دسترس است که بسته به انتخاب شما در انواع مرمریت – گرانیت و مرمر در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

⚜️ مزایای استفاده از صفحه کابینت سنگی

  • فاقد مواد شیمیایی مضر
  • استحکام و دوام بالا
  • ضد حرارت
  • طرح های طبیعی
  • قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست

⚜️ لازم به ذکر است که صفحه کابینت گرانیتی علاوه بر ویژگی های ذکر شده به نسبت سایر سنگ ها در برابر خط و خش و همچنین مواد اسیدی مقاومت بسیار زیادی دارد.

 

مدیریت : محمدی

 

صفحه روی کابینت آشپزخانه , صفحه کابینت طرح کورین براق , صفحه کابینت طرح سنگ , صفحه کابینت طرح سنگ مرمر , جدیدترین صفحه کابینت , انواع سنگ طبیعی روی کابینت , روکش صفحه کابینت ,