تولید آجر نسوز طلاچین در اصفهان

 

 

✅تولید انواع آجر نسوز (آنتیک،رستیک،صخره ای)

✅مرکز فروش آجر نسوز در انواع مختلف.بهترین نوع آجر نسوز موجود می باشد . نازل ترین قیمت آجر نسوز را از ما بخواهید . به طور معمول عمده کاربرد آجر نسوز در مصالح ساختمان و نماکاری می باشد .در این مجموعه بهترین نوع آجر نسوز در استان اصفهان با بهترین قیمت ارائه می شود.

✅آجر نسور نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود و همانطور که از اسم آن برمی آید این آجر با مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کورهها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی کاربرد فراوان دارد.

✅البته از نوع معمولی آن نیز امروزه در نماهای آجر ساختمانها استفاده میشود.

✅آجر نما نوعی از آجرها است که نسبت به آجر معمولی وزن کمتری دارد، با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت سازه ها به خصوص ساختمان ها، استفاده از آجر به تدریج رنگ باخته اما با این وجود از این ماده همچنان به عنوان تزئین کننده نمای ساختمان و همچنین بدنه آن بهره می برند.

✅در ساخت آجر نما باید قوانین استاندارد رعایت شود و همچنین باید در مقابل رطوبت، سرایت آب، ضربه و نیز گرما مقاوم و سخت باشد. یکی از ویژگی های قابل توجه آجر نما نسوز تنوع و فراوانی بسیار بالای آن در طرح، سایز و رنگ است. سازگاری با اقلیم ایران زمین که آجر نما نسوز یکی از اصیل ترین مصالح برای نمای ساختمان به حساب می آید . قیمت مناسب نسبت به سایر مصالح نما ، نصب و اجرای آسان آجر نما از جمله ویژگی های آن است.

🔴انواع آجر نما نسوز

🔹انواع آجر نما نسوز به دو دسته تقسیم می شود که ملاک تقسیم بندی نوع خاک مورد استفاده شده و نوع شکل آن است، نوع خاک آن خود به ۵ دسته تقسیم می شود که عبارت است از:

🔴آجر نسوز شاموتی

🔹شاموت نوعی خاک نسوز از معادن طبس ایران است، و جزء بهترین و با کیفیت ترین خاک به شمار می آید، این آجر شاموتی اخیرا مورد استقبال بیشتر ساختمان سازها قرار گرفته است، و به دلیل دمای پخت بالاتر و قیمت خاک شاموت و کرایه حمل خاک از طبس، قیمت بالاتری نسبت به نوع سمیرم دارد.

🔴آجر نسوز قرمز سمیرم

🔹محصول نهایی قرمز رنگ و نوع خاک آن از معادن سمیرم است و در ۴ رنگ قرمز کم رنگ، قرمز ، جگری و تیره تولید و عرضه میشود.

🔴آجر نسوز مشکی و قهوه ای

🔹از آنجا که تمایل به داشتن نمای تیره در ساختمان ها هم از نظر کمیته نما شهرداری و هم از سلیقه ما ایرانی ها با استقبال کمتری مواجهه شده، آجر نسوز مشکی و قهوه ای هم به طبع کمترین استفاده را در بین سایر آجرهای نما دارد.

🔴آجر نسوز سفید

🔹برای تولید آجر نسوز سفید از خاک سنگ و خاک نسوز به صورت ترکیبی استفاده میشود به همین دلیل زمانی که شما آن را در دست میگیرید دارای خصلت های مشابه بین سنگ و آجر است که در ۵ رنگ قابلیت تولید و عرضه دارد.

🔴آجر نسوز رستیک

🔹یکی از زیباترین و خاص ترین نوع از آجرهای نما ، رستیک است، که هم در نمای ساختمان ها و هم در دیوارهای داخلی منازل مورد توجه دیزاینر ها و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است، اگر بخواهیم در چند کلمه آجررستیک را توصیف کنیم ” خاص ، لاکچری و چشم نواز ” میتواند تمامی توصیف ها را در خود جای دهد.

❇️مزایای استفاده از آجر نما نسوز

🔸زیبایی چشمگیر و منحصر به فرد در طولانی مدت
🔸مقاومت در برابر گرما، حرارت بالا و آتش سوزی
🔸مقاومت در برابر سرما و یخبندان
🔸عایق صوتی و عایق اتلاف انرژی
🔸تنوع رنگی بالا
🔸رنگ طبیعی و ثبات رنگ در برابر اشعه ی خورشید
🔸عدم شوره، جلبک و یا سفیدک زدن نما
🔸تنوع در سایز و اندازه
🔸مقاوم در برابر فرسایش و افتادگی نما
🔸مقاومت در برابر ضربه و خراشیدگی
🔸جذب آب پایین
🔸دارای تنوع بالا در کاربرد و الگوی چیدمان
🔸همخوانی با هنر معماری ایرانی
🔸اتصال راحت و مناسب با سازه
🔸عدم نیاز به اسکوب و نگه دارنده
🔸عدم نیاز به ابزارهای خاص در زمان اجرا
🔸امکان بهره بردن از خشت‌ های شکسته و نیمه شکسته‌ در ساختمان
🔸وزن کم و سبک
🔸سازگار با محیط زیست
🔸ارسال آسان نسبت به سایر محصولات نما

به مدیریت:مسعود فخاری نیا

شماره های تماس:

09131198814

 

 

 

 

آجر ,  صنایع آجر نسوز در اصفهان ,  انواع آجر نسوز ,  آنتیک ,  صخره ای ,  کاربرد آجر نسوز ,  نمای ساختمان ,