Address & Contact

Our Address

تهران

صنایع برودتی بلور آویسا

❄️ طراحی ساخت و نگهداری سیستم های برودتی ( سردخانه ، تونل انجماد ، یخساز پولکی ، چیلر و … )

❄️ طراحی خاص، بازدهی بالا و ذخیره انرژی

❄️ در طراحی و توسعه ساختار داخلی توجه زیادی شده است .این امر باعث افزایش بازدهی انتقال حرارت دیواره داخلی اواپراتور می گردد. همچنین در ساخت درام های یخساز پولکی از تکنولوژی خراشنده داخلی ( تیغه دوار یا درام ثابت ) استفاده می گردد. با بهره گیری از این سیستم اتلاف انرژی به حداقل ممکن رسیده، گردش مبرد به بهترین نحو صورت گرفته و احتمال نشت مبرد تقریباً به صفر می رسد.

❄️ مواد اولیه خاص

❄️ درام یخساز پولکی از جنس استنلس استیل ۳۱۶ ساخته شده که دارای بالاترین ضریب انتقال حرارت بوده و تمام استانداردهای تبرید مربوط به مخازن برودتی را پاس می کند. ضمناً این نوع آلیاژ فولادی دارای کمترین ضریب میزان خورندگی در طول زمان می باشد.

❄️ ساخت دقیق

❄️ در ساخت دستگاه یخساز پولکی از بالاترین تکنولوژی جوش بهره گرفته شده است. عملیات های پرداخت و استرس زدایی درام اواپراتور یخساز پولکی باعث استحکام و افزایش طول عمر قطعات آن می گردد.

❄️ سیستم بازگشت آب

❄️ اضافه آبی که از دیواره داخلی درام یخساز سرازیر می شود در سینی تعبیه شده در زیر درام جمع آوری و سپس به مخزن آب باز می کردد. این سیستم علاوه بر افزایش راندمان یخساز با استفاده از بازگشت آب سرد شده، باعث عدم به وجود آمدن هر گونه نشتی آب به روی یخ پولکی و در نهایت ایجاد توده های سخت یخ می گردد.

❄️ دو گزینه جهت یونیت سرمایشی

❄️ یونیت های یخساز فریونی ( R507A, R404A, R22 ) معمولاً در سیستم های با ظرفیت کم و متوسط قابل استفاده است.
❄️ یونیت های یخساز آمونیاکی صنعتی که معمولاً در سیستم های با ظرفیت بالا قابل استفاده است.

❄️ موارد کاربرد سیستم یخساز پولکی

❄️ پروژه های سردسازی بتن
❄️ شیلات و فرآوری آبزیان
❄️ فرآوری مواد غذایی
❄️ پیست های اسکی مصنوعی
❄️ امکانات پزشکی
❄️ صنایع رنگ شیمیایی
❄️ سوپر مارکت های متوسط و بزرگ
❄️ نگهداری محصولات تازه

♻️ یخ ساز پولکی

♻️ یخ ساز پولکی یکی از عظیم ترین و گسترده ترین دستگاه های تولید یخ صنعتی ، می باشد که با توجه به قطعه ها و کارایی ویژه آن توانایی تولید آن در اختیار کشورهای انگشت شماری است که یکی از همین کشور ها ، ایران است.

♻️ احتیاج به یخ و تولید آن از گذشته های دور انسان ها را به ابتکارات زیادی وادار کرده است و از مهم ترین بخش ها که احتیاج به تولید یخ میباشد بخش صنعت می باشد این بخش احتیاج به این محصول در ابعاد و اندازه های فراوان دارد.

♻️ یخ ساز پولکی چگونه پولک میسازد؟

♻️ این موضوع که دستگاه یخ ساز پولکی چگونه کار میکند و عملکردش چگونه است یکی از ابهاماتی است که در صورت دانستن آن هم به علت موارد استفاده از آن و هم به علت خرید دستگاه یخ ساز پولکی برای مشتریان یخ بسیار کارایی دارد و به متقاضیان یخ پولکی و دستگاه یخ ساز صنعتی خرید یخساز کمک ویژه ای می کند.

♻️ مهمترین بخش دستگاه یخ ساز پولکی

♻️ از مهم ترین و کارامد ترین بخش های دستگاه یخ ساز پولکی که تعداد اندکی از کشور های جهان امروزه توانایی تولید ان را دارند درام یخساز می باشد که به علت آلیاژ درام یخ ساز و روش طراحی و ساخت درام یخ ساز، کشورهای معدودی توانایی تولید ان را دارند که خوشبختانه به تلاش و پشتکار متخصصان گروه صنعتی پارسکول یکی از آن کشورها ،ایران می باشد.

♻️ درام یخساز پولکی چیست و چه نقشی در این دستگاه ایفا میکند؟

♻️ در حقیقت درام نقش اواپراتور را داخل دستگاه یخ ساز بر عهده دارد با این تفاوت که با استفاده از یک عدد تیغ یخ هایی که به بدنه درام چسبیده اند را می تراشد و یخی شبیه پولک می سازد

♻️ به این شکل که با جذب کردن گرمای داخلی دستگاه درام یخ ساز و ریختن آب بر روی بدنه داخلی درام روی ان لایه یخی شکل میگیرد که با استفاده از تیغه متحرکی که آلیاژ آن به شکل کاملا سری و پشت سر هم در محل امنی نگهداری می شود تراشیده شده و از زیر این درام این یخ های پولکی که در محیطی زیر ۱۵ درجه شکل گرفته اند و به شکل بطور کامل خشک می باشند به بیرون ریخته شده.

♻️ و تا مدت ۲۴ ساعت توانایی نگهداری آن ها به علت خشک بودن یخ موجود است و این یکی از مزایای درام های یخ ساز گروه پارسکول می باشد.

♻️ یخ ساز پولکی

♻️ ویژگی های دستگاه یخ ساز پولکی و موارد مصرف آن:

♻️ از ویژگی های مهم و بارز این دستگاه که باید آن ها را ذکر کنیم ، عدم چسبندگی ،خشکی و تمیزی یخ تولید شده از یخ ساز پولکی ، دارای استاندارد بهداشتی ، انحنای سطوح و زاویه های موجود در یخ ، سهولت و اسانی انتقال و …هستند.

♻️ هر یک از این ویژگی ها کار بخش های مختلفی را راحتتر می کنند و سبب می شوند که صنایع مختلف برای بر طرف کردن احتیاج های خود از دستگاه یخ ساز پولکی استفاده کنند و دستگاه یخساز پولکی با گذشت زمان به شکل گسترده تری و بزرگ تری در سطح جامعه جهانی و دنیا مورد استقبال روزافزون مشتریان قرار بگیرد .

مدیریت:آقای حمید نافع

 

 

فرآیند ساخت یخساز پولکی قابل توجه اوپراتور های نگهداری برای تعمیر دستگاه
یخساز۲۰ تنی کشتارگاه پرسفید سیاهکل?

 

ساخت درام یخساز پولکی از نوع درام ثابت

 

 

 

 

 

 

 

 
یخساز پولکی دست دوم , یخساز پولکی 5 تن , قیمت یخساز , فروش یخساز پولکی , یخساز رستورانی , یخساز حبه ای , یخساز 10 کیلویی , یخساز صنعتی کوچک ,