Address & Contact

Our Address

اصفهان

تولید حفاظ آکاردئونی در اصفهان   صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

✨تولید انواع درب آهنی و فرفورژه و نرده های فرفورژه صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

✨تولید حفاظ آکاردئونی

✨اجرای نرده و درب استیل

✨تولید حفاظ بانکی،پله استخری و پله پیچ

✨تولید و نصب انواع حفاظ دیواری

✨حفاظ ثابت

✨نرده استاتیک

❇️نرده استیل

?نرده استیل به‌عنوان حفاظ در کنار پله‌ها استفاده می‌شود. استیل آلیاژی است که امروزه به‌طور کاربردی در هر مکانی از محیط اطرافمان استفاده می‌شود.

?نرده استیل یکی از انواع نرده می‌باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده‌‌‌های کلاسیک می‌باشد. نرده استیل مدل‌ها و طرح‌‌‌های متنوعی دارد که بر اساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می‌توان از مدل‌ها و انواع مختلف آن استفاده کرد.

?نرده استیل برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله‌ها نصب می‌شود.نرده استیل به جز زنگ نزن بودن خصوصیت بسیار عالی دارد این است که شکل پذیر است و می‌توان در اشکال متنوع طراحی کرد. صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

?نرده استیل از آلیاژی در پایه آهنِ، که دارای مقدار حداقلی کروم است. آهن استفاده‌ شده در ساخت نرده دارای معایبی است اما با افزودن کروم به آهن، استیل به دست می‌آید که این عمل باعث مقاومت نرده استیل شما در برابر خوردگی‌ است.

?نرده‌‌‌های استیل دارای مقاومت بسیار بالایی است و هرگز زنگ نمی‌زند.جنس استیل به‌گونه‌ای است که در برابر خش مقاوم است و رنگ و شکل آن‌ها در اثر عواملی چون تابش نور خورشید، رطوبت، گرمای و سرمای شدید تغییر نمی‌کند. از آنجایی‌که سطح نرد‌ه‌‌‌های استیل صاف و صیقلی می‌باشد تمیز کردن و براق نمودن آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

❇️نرده استاتیک

?این نوع نرده با داشتن تنوع رنگ بالا،استقامت بالاتر نسبت به نرده استیل و هم چنین هزینه ی به مراتب کم تر از استیل و موجود بودن در بازار ایران به طوری که صفر تا صد کار در کشور ایران انجام میشود و نیازی به واردات از کشورهایی نظیر چین نیست و نیز سرعت بالا در تحویل جنس به مشتری طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

❇️حفاظ بانکی

?حفاظ بانکی نسلی از حفاظ هاست که از متدهای جدید و به روز تولید حفاظ در دنیا و تکنولوژی‌‌‌های روز استفاده میکند. از نظر زیبایی بسیار شیک و از نظر کارایی بسیار با دوام است. تمیز کردن آنها بسیار راحت است و امنیتی که برای محیط حفاظت شده ایجاد میکنند بسیار زیاد است.صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

?این نوع حفاظ‌ها بیشتر برای ورودی‌‌‌های بانک‌ها و پوشش دادن کل سطح دیوار بانک که به سمت بیرون راه دارد استفاده می‌شود. حفاظ استیل همانطور که از نام آن پیداست از جنس استیل است. صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

?این حفاظ‌ها از داخل بانک نصب می‌شوند و علت این امر بالا بردن ضریب حفاظت برای بانک و عدم ورود هر شخص دیگری در زمان‌‌‌های بسته بودن بانک انجام میشود. اگر بخواهیم حفاظ بانکی را از لحاظ ظاهری تعریف کنیم باید بگوییم که از لوله هایی به جنس استیل که به صورت موازی بر روی هم با فاصله ای مشخص قرار گرفته اند ساخته شده است.

❇️حفاظ آکاردئونی صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

?درب‌‌‌های آکاردئونی از ساده ترین و مستحکم ترین سازه‌‌‌های حفاظتی هستند.با نصب درب آکاردئونی می‌توان از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری کرد.در واقع این سازه از درب‌‌‌های ضد سرقت محسوب می‌شود که قابل نصب در هر فضایی است.

?حفاظ آکاردئونی به لحاظ جمع شدن شباهت زیادی به ساز آکاردئون دارد.کل سازه را می‌توان در یک طرف به صورت فشرده جمع کرد و موقع استفاده به شکل اولیه برگرداند.

❇️ویژگی‌‌‌های محصولات فرفورژه:

?استحکام

با وجود ظرافت و ریزه کاری هایی که این طرح‌ها دارند بسیار محکم هستند و تغییر شکل نمی‌دهند. استحکام و عدم تغییر طی سالیان از ویژگی‌‌‌های اصلی این سبک است.

?زیبایی

یکی از اصلی ترین بخش‌‌‌های زیبایی ساختمان‌ها امروزه همان طرح‌‌‌های فرفورژه است. بر کسی پوشیده نیست که نقش‌‌‌های فرفورژه روی در و پنجره‌ها بسیار چشم نواز و زیباست. صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

?تنوع

تنوع در نقش و نگارهایی که با این سبک می‌توان به آن داد خیال مشتریان را تا حد زیادی راحت کرده است.

?قیمت مناسب

با توجه به ماندگاری و ظریف کاری طرح‌ها در قیمت‌‌‌های بسیار مناسب ارائه می‌شوند. صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان

?عدم نیاز به مراقبت

با وجود ترکیباتی مثل چدن و آلومینیوم، این آهن شکل داده شده در مقایسه با سایر آهن‌‌‌های دیگر از مقاوت بالاتری برخوردار است و همین موضوع باعث می‌شود تا دیرتر دچار زنگ زدگی و اکسید شود.

به مدیریت:عابدی و عبدی نیا

 

حفاظ آکاردئونی
????????????????
درب فرفورژه
????????????????
نرده استیل
????????????????
پله پیچ
????????????????
حفاظ بانکی
????????????????
درب استیل
????????????????
نرده استاتیک
????????????????
حفاظ دیواری
????????????????
حفاظ ثابت
????????????????
نرده فرفورژه
????????????????
پله استخری و نرده استیل دور استخر
????????????????
میز استیل
????????????????
حفاظ استیل تراس و پشت پنجره
????????????????

شماره های تماس:

09138899228
09130800093
09130800039

 

 

 

تولید حفاظ آکاردئونی در اصفهان ,حفاظ آکاردئونی در اصفهان , درب استیل در اصفهان , اجرای پله پیچ در اصفهان , پله پیچ در اصفهان , پله استخری در اصفهان , درب آهنی در اصفهان , درب فرفورژه در اصفهان , حفاظ بانکی در اصفهان , اجرای نرده استیل در اصفهان , حفاظ ثابت در اصفهان , نرده استاتیک در اصفهان , صنایع فلزی حفاظتی ایمن در اصفهان , صنایع فلزی در اصفهان , قیمت صنایع فلزی در اصفهان , انواع صنایع فلزی در اصفهان ,