Address & Contact

Our Address

کیلومتر ۲ رشت به فومن،سرای عزیزی

Telephone

صنایع فلزی فروزنده تولید پایه های فلزی

🔱 تولید کننده انواع منسوجات فلزی و تاب ویلایی فضای باز🔱

🔱 تاب باغی، تاب فلزی و تاب ویلایی با بالاترین کیفیت🔱

🔱 تاب‌ها از جمله وسایل تفریحی هستند که در افزایش شادابی و آرامش شما در فضای باز خصوصی‌تان اثرگذار خواهند بود. اما برای خرید تاب باغی یا ویلایی می‌بایست به نکات مختلفی نظیر بودجه، سلیقه شخصی، سبک دکوراسیون و نوع فضای اطراف توجه داشت. در نتیجه پیش از انتخاب یک مدل، فضای بازتان را در نظر بگیرید تا ضمن ایجاد فضایی خاص و چشم‌نواز، لحظات آرام و شادی را با این وسیله بسازید.

🔱 انواع تاب باغی

همان طور که پیشتر نیز گفته شد، تاب‌ها در انواع و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند. به طور کلی می‌توان تاب‌ها را از حیث ظاهر به 4 نوع دسته بندی کرد.

تاب چوبی
تاب حصیری
تاب فلزی
تاب به همراه سایبان
شما می‌توانید از تاب کلاسیک چوبی و یا تاب به همراه سایبان استفاده کنید و یا شاید تاب‌های فلزی را به دیگر نوع تاب‌ها ترجیح دهید.

🔱 تاب ویلایی فلزی

این نوع تاب که بیشتر در باغ‌ها و فضای باز دیده می‌شوند، از آهن فرفوژه یا آلومینیوم مقاوم ساخته می‌شوند. برخی از مدل‌های تاب باغی فلزی همراه با سایبان ساخته می‌شوند که استراحت در زیر نور خورشید را میسر می‌کنند. معمولا در قسمت صندلی این نوع تاب‌ها از تشکچه‌هایی استفاده می‌شود تا راحتی بیشتری برای فرد بوجود بیاورد. مقاومت تاب‌های فلزی بالاست اما در برخی مدل‌ها دیده می‌شود که به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در ساخت، این مدل‌ها سازگاری مناسبی در هوای شرجی و یا بارانی ندارند و دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی می‌شوند.

 

 

مدیریت : معین فروزنده

 

 

 

قیمت تاب ویلایی , تاب باغی, قیمت تاب فلزی , صنایع فلزی ,