Address & Contact

Our Address

تهران ، بازار چراغ برق ، خیابان امیرکبیر ، کوچه ناظم الطبا جنوبی ، پاساژ شرقی ، طبقه 5 ، پلاک 6

صنایع نمد و موکت خودرو شرکت سایبان خودرو 

✳️ تولید کننده، توزیع کننده و وارد کننده قطعات موکتی و نمدی خودرو ، فومی و پلاستیکی انواع خودرو ✳️

✳️ با ۳۵ سال تجربه در صنعت تولید قطعات✳️

قاسم نویدی
٠٩١٢١٨٨٥٢٢٧
٠٩١٢٤٤٠٧٦٣٥
٠٢١٣٣٩٣٩٦٤٦ ☎️

✳️ تولید شرکت سایبان خودرو  شامل موارد زیر می باشد:

۱- تولید انواع نمدی های درب موتور خودرو
۲- تولید انواع ایزولاسیون های داخلی اتاق و موتور
٣- تولید انواع موکت های کف صندوق
۴- تولید انواع نمدهای کف صندوق
۵- تولید انواع موکت های پشت صندلی صندوق عقب
۶- تولید انواع موکت های درب صندوق
۷- تولید انواع پالونی های داخل صندوق
۸- تولید انواع موکت های ۵ و ۳ تکه و اتکه کف اتاق
۹- تولید انواع نمد های زیر داشبورد
۱۰- توليد طاقچه عقب
۱۱- تولید قاب های دور باطری
۱۲- تولید انواع چرم های دنده و ترمز دستی
۱۳- تولید انواع سر دنده
۱۴- تولید انواع سینی های زیر موتور (پلاستیکی) و شلگیر های داخل گلگیر

✳️شرکت سایبان خودرو در زمینه تولید قطعات موکتی و نمدی خودرو، تولید هر قطعه جدیدی را می پذیرد. با کمترین زمان، تیراژ و هزینه آمادگی همکاری با کلیه شرکت های خودروسازی و فروشگاه ها دارا می باشد✳️

عايق كاپوت كورولا ٢٠١٥

 رزومه همکاری شرکت صنایع نمد و موکت سایبان

• معرفی سوابق تولیدات شرکت سایبان خودرو : قطعات موکتی و نمدی خودرو

تولیدات این شرکت از سال ۱۳۶۱ الی ۱۴۰۰ بر این شرح می باشد :

•  تولید قطعات پلاستیکی، فلزی، قومی و نمدی خودرویی – صندلی های اداری، آمفی تئاتری مبلمان منازل و قطعات پلاستیکی پزشکی و لوازم خانگی 

• اولین تولیدات شرکت در زمینه خودرویی در سال ۱۳۶۱، آفتاب گیرهای چپ و راست داخل خودروف که شامل خودروهای داخلی و خارجی بوده است. تولید پرس چاپ حرارتی مخملی، روکش های صندلی اتوبوس، کامیون، خاور و مینی بوس • توليد طاقچه های عقب خودروی، صندلی های داخل پیکان (معروف به صندلی های پژویی و خلبانی).

•  تولید تودری های پیکان دولوکس، پژو ۵۰۴. پراید (به نام صبا و نسیم) و پژو ۴۰۵ را داشته است. و در سال های بعد از ۱۳۶۱ تولیدات در زمینه قطعات پلاستیکی و فلزی را شروع کرده است • که شامل قطعات پلاستیکی و فلزی داخل موتور و داخل اتاق و تولید فرمان اتومبیل پیکان و پژو بوده است.

•  از سال ۱۳۹۰ تاکنون شروع به تولید انبوهی از قطعات نمدی و موکتی کرده است. که شامل موکت های کف اتاق (یک تکه، ۳ تکه و ۵ تکه) و مجموع موکت های داخل صندوق و انواع طاقچه های عقب خودرو، نمدهای صداگیر داخل اتاق و موتور که معروف به ایزولاسیون می باشد.

موكت زير كف صندوق405

•  و تولید انواع نمد های درب موتور خودروهای خارجی و داخلی که تاکنون موفقیت بالایی در این زمینه داشته ایم و از اوایل سال ۱۴۰۰ خط تولید قطعات پلاستیکی را راه اندازی کرده است که شامل شلگیرها و سینی های زیر موتور ماشین های داخلی و خارجی را به صورت انبوه در امسال و سال های آینده شروع به تولید می
شود.

با تشکر مدیریت سایبان خودرو (نویدی)

✳️ نمدی زیر کاپوت (عایق درب موتور) چیست؟

شاید سرو صدای موتور یک خودرو در یک نمایشگاه، هیجان آور و جذاب باشد، ولی قطعا این بدین معنی نیست که شما هربار که خودروی خود را روشن می‌کنید، با صدای زیاد موتور آن، به همگان اعلام حضور کنید. به همین دلیل از قطعه‌ای به نام نمدی زیر کاپوت یا عایق درب موتور استفاده می‌شود. اما این قطعه با عایق بودن و کاهش صدا تنها برای همسایگان شما خوب نیست، بلکه این مواد از رنگ خودروی شما نیز محافظت می‌کند.

عايق كاپوت سراتو شركتي

نمدی زیر کاپوت (hood insulation)، یکی از قطعات جانبی خودرو است که به آن عایق درب موتور نیز گفته می‌شود و در زیر کاپوت خودرو قرار گرفته و بوسیله بست‌هایی نصب می‌شود. وظیفه این قطعه محافظت از کاپوت خودرو و کمک به گرم نگه‌داشتن موتور خودرو به خصوص در فصل های سرد سال است. با توجه به اینکه در هوای سرد، موتور خودرو دیرتر گرم می‌شود، نیاز است تا بوسیله ای از خروج گرما از موتور جلوگیری کرده و یا به گرم شدن سریعتر آن کمک کرد.

عايق كاپوت مزدا تيري

✳️ نمد زیر کاپوت چیست؟

نمد قطعه‌ای است بسیار مقاوم که از جنس پشم گوسفند تهیه و تولید ‌می‌گردد. درصد استفاده از پشم رابطه مستقی‌می‌با مقاومت و گرمای آن دارند. در گذشته هر چقدر مقدار پشم بیشتر بود، مقاومت نمد نیز افزایش پیدا ‌می‌کرد. از دیگر خصوصیات این نوع جنس ‌می‌توان به نسوز بودن و پاکیزه بودن آن اشاره کرد. عایق‌های که از این جنس تهیه ‌می‌گردند، در برابر آتش مقاوم بوده و ضد حساسیت هستند.

عايق كاپوت ساندرو

✳️ انواع نمدهای زیر کاپوت قطعات موکتی و نمدی خودرو

نمدهایی که در خودروها مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند در سه نوع زیر تولید شده و ارائه ‌می‌گردند. البته در برخی از خودروها از نمد کاپوت صندوق عقب نیز استفاده ‌می‌گردد.

در برخی از خودروها از سیستم صوتی پیشرفته استفاده شده است. این سیستم علاوه بر آلودگی صوتی، موجب لرزش درب صندوق عقب خودرو نیز ‌می‌گردد. به همین دلیل در اغلب خودروها خاص از این نوع نمد استفاده شده است.

نمد زير داشبورت زاتيا راست

· نمد کاپوت صنعتی

نمد زیر کاپوت صنعتی از ترکیب نوعی حصیر همگن با پشم گوسفند که از طریق فشار بر روی یکدیگر پرس شده اند، تولید ‌می‌گردد. این نوع نمد در برابر لرزش و انرژی صوتی مقاوم است و از هدر رفتن انرژی جلوگیری ‌می‌کند. نمدهای صنعتی در دمای -45 تا 100 درجه سانتی گراد فعالیت کرده و دمای اشتعال آن 450 درجه سانتی گراد تعریف شده است.

ايزولاسيون پشت موتور زانتيا

· نمد کاپوت طبیعی

نمدهای طبیعی، همان نمدهایی هستند که تنها از پشم گوسفند تهیه شده و از گذشته تاکنون از این نوع و فرآیند ساخته ‌می‌شوند.

نمد زير داشبورت زانتيا چپ

✳️ چرا باید از نمدی زیر کاپوت استفاده کرد؟ قطعات موکتی و نمدی خودرو

نمدی زیر کاپوت یا همان عایق درب موتور، یک عایق صوتی و حرارتی برای موتور خودرو محسوب می‌شود، که عدم استفاده از آن مضرات خاص خود را خواهد داشت.

✳️ نمدی زیر کاپوت دما را کنترل و از رنگ محافظت می‌کند

همانطور که می‌دانید موتور خودرو در هنگام کارکرد گرمای زیادی تولید می‌کند. موتورهای احتراق داخلی به دلیل انفجاری که برای تولید توان طی می‌کنند، به سرعت گرم می‌شوند. به همین دلیل در خودرو سیستم‌های مختلفی برای کنترل این گرما و جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش دمای موتور، تعبیه شده است. این سیستم‌ها به گونه ای طراحی می‌شوند تا این گرما را کنترل کرده و مانع از آسیب به قطعات موتور شوند. در صورت عدم کنترل این گرما، مشکلات غیر منتظره‌ای برای خودرو و قطعات آن پیش خواهد آمد.

نمد زير داشبورت ال ٩٠

گرمای زیادی موتور می‌تواند فلز کاپوت خودرو را خراب کرده و یا منجر به خرابی رنگ کاپوت، بادکردگی آن و دیگر موارد شود. در واقع سطح روی کاپوت خودرو به کمک یک پد یا همان عایق حرارتی که در زیر آن نصب می‌شود محافظت می‌گردد.

استفاده از عایق درب موتور، با خنک نگه داشتن درب موتور و محافظت آن از گرمای موتور، از رنگ کاپوت محافظت کرده و از سوی دیگر در فصل های گرم سال از ورود گرمای ناشی از خورشید به درون موتور جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب سیستم تهویه و خنک کننده خودرو بهتر عمل خواهد کرد.

✳️ نمدی زیر کاپوت، خودروی شما را ساکت‌تر می‌کند قطعات موکتی و نمدی خودرو

بارزترین دلیل استفاده از عایق صدا زیر کاپوت، بی‌صداتر کردن خودرو است. شاید کسی بگوید که من دوست دارم صدای موتور خودرو بلند باشد و از آن لذت می‌برم. اما باید بگوئیم که این مساله کاملا از صدای غرش موتور جدا است. با استفاده از نمدی زیر کاپوت در حقیقت شما کنترل بیشتری بر روی صدای خارج شده از خودروی خود خواهید داشت. این قطعه کمک می‌کند تا سیستم صوتی خودروی شما بهتر عمل کند، و از سوی دیگر نویزهای کمتری در کابین خودرو داشته باشید.

با گذشت زمان این عایق حرارتی دچار فرسایش شده و قادر نخواهد بود که این گرما و توزیع آن را کنترل کرد. در این مواقع نیاز است که نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمائید.

مدیریت : قاسم نویدی

 

 

عايق كاپوت برليانس
عايق كاپوت ورنا
عايق كاپوت ٢٠٦
عايق كاپوت ٤٠٥
عايق كاپوت زانتيا
عايق كاپوت سوزوكي

نمدی پشت داشبورد , نمد داشبورد , رو داشبوردی , قطعات موکتی و نمدی خودرو , نمدی های درب موتور خودرو , سینی های زیر موتور , شرکت سایبان خودرو  ,