Address & Contact

Our Address

تهران ، پردیس ، شهرک صنعتی سیاه سنگ، خیابان کوشک ، گلایل یک ، کوچه رز ، گلایل 2 ، پلاک 17

Telephone

صنایع پیشرو بهرامی

?تولید پایه مبل و پرس کاری

?پایه مبل یکی از بخش های اصلی مبل است که بیشترین فشار وارده روی مبل را تحمل می کند و به همین دلیل باید از جنس و مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده باشد.

?پایه مبل امروزه علاوه بر تحمل وزن مبل و افرادی که از مبل استفاده می کنند، نقش زیبایی مبل را هم بر عهده دارد و این امر باعث شده تا انواع مختلفی از پایه های مبل برای انتخاب وجود داشته باشند و طراحی پایه مبل از اهمیت ویژه ای برخوردار شود زیرا اگر طراحی پایه مبل غیر اصولی و غیر تخصصی باشد یا جنس پایه ی مبل از مواد بی کیفیت یا کم کیفیت باشد، کارایی مبل به خطر خواهد افتاد و در بهترین حالت مجبور به تعویض پایه مبل خواهید شد.

?پایه های مبل از نظر جنس معمولا چوبی، پلاستیکی و یا فلزی هستند.

?پایه های مبل چوبی

?معمولا بصورت یک برش از چوب به شکل مستطیل بلند در امتداد قسمت پائین مبل وصل می شود. پایه های چوبی را می توان به هر رنگ دلخواه رنگ آمیزی نمود، همچنین پایه هایی که از جنس چوب هستند استحکام قابل قبولی در برابر تحمل وزن مبل و اشخاصی که از آن استفاده می کنند دارند که متاسفانه ممکن است در جابجایی ها دچار رنگ پریدگی و حتی شکستگی گردند.پایه های چوبی مسطح معمولا در مبل های راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و در زیبایی این مبلمان تاثیر بسزایی دارند.

?پایه های مبل فلزی

?پایه هایی که از جنس فلز برای مبل ها تولید می شوند از استقامت و دوام خوبی برخوردارند و معمولا به دو شکل L و استوانه ای ساخته می شوند.پایه های فلزی مبل علاوه بر استحکام بالایی که دارند، باز کردن و بستن شان به مبل آسان است و نیازی به ابزار و مهارت خاصی ندارد.پایه های فلزی معمولا در مبل های راحتی و ال مورد استفاده قرار می گیرند.

?پایه های مبل پلاستیکی

?نسل جدید پایه های مبل، پایه های پلاستیکی هستند.پایه های پلاستیکی علاوه بر سبک بودن، دارای استحکام خوبی نیز هستند و در کنار اینها می توان این پایه ها را به هر شکلی تولید نمود و تقریبا در هر رنگی پیدا کرد. همه این ویژگی های پایه های پلاستیکی مبل و قابلیت باز و بستن راحت آن به مبل، باعث شده تا در بیشتر تولیدی ها از این پایه ها برای مبل ها استفاده شود.البته ناگفته نماند که پایه های پلاستیکی باید با ظرافت و دقت خاصی به مبل وصل گردند که مهارت و دقت تولیدی مبل را در این زمینه می طلبد.

به مدیریت : مجید بهرامی

 

 

 

تولید پایه مبل , صنایع پیشرو بهرامی در پردیس تهران , تولید پایه مبل , پایه مبل , قیمت پایه مبل , انواع پایه مبل , تولید پایه مبل در پردیس تهران  , پرس کاری , پایه های پلاستیکی مبل , پایه های مبل چوبی ,