ام دی اف کنگان

💥ساخت انواع کابینت های گلاس،کمد دیواری،وکیوم،جا کفشی 
💥درب اتاق دکوراسیون مغازه 
💥mdf 
✳️کابینت ام دی اف (MDF) 

💫ورق‌‌‌های ام دی اف شبیه ملامینه هستند (ورقی با روکش ملامینه) اما با مغزی ای متفاوت. مغزی این ورق‌ها بجای نئوپان از جنس متریالی به نام ام دی اف می‌باشد که فشردگی بیشتری دارد

💫ام دی اف‌ها یکی از انواع کابینت‌ها می‌باشند که از ضایعات دور ریختنی چوب‌‌‌های دیگر درست شده و قادرند رنگ و شکل‌‌‌های متنوعی به خود بگیرند. این نوع از کابینت‌ها قادرند با هر سبک خانه ای هماهنگ شده و جلوه ای زیبا به آشپزخانه بدهند، از این رو در بین افراد خواهان بیشتری دارند.

💫این نوع از کابینت‌ها در برابر رطوبت هوا مقاوم بوده و آسیب زیادی نمی‌بینند و به همین علت کاربرد آن‌ها در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، مناسب است. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم بوده و عایقی مناسب در برابر صدا می‌باش

✳️کابینت «های گلاس» 

💫این نوع کابینت معمولاً از ام دی اف سفید و بخش‌‌‌های قابل رویت آن ودرب‌ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته می‌شود. ورق هایگلاس نسبت به ام دی اف دارای روکشی قوی تر و ضخیمتر است (البته در یک سمت ورق؛ سمت دیگر ورق یک لایه نازک PVC سفید است).کابینت‌‌‌های گلاس از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح زیاد و زیباتر از ام دی اف می‌باشند. عموماً قیمت‌‌‌های گلاس بیشتر از ام دی اف می‌باشد.

💫کابینت‌‌‌های از جنس هایگلاس گونه ای متفاوت از ام دی اف‌ها هستند که بسیار زیبا و شیک بوده و با سطحی براق در خدمت آشپزخانه‌ها قرار می‌گیرند. این نوع از کابینت‌ها نیز دارای قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف‌‌‌های معمولی بوده و از ترکیبات رنگی متفاوتی بهره می‌گیرند.

💫گفته می‌شود که هایگلاس خط و خش می‌گیرد اما این حقیقت نداشته و پاکسازی آن به راحتی انجام می‌گیرد. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل سطح براق این نوع از کابینت‌ها در رنگ هایی همچون مشکی اثر انگشت بر روی آنها به جا می‌ماند.

✳️کابینت ملامینه 

💫یکی از ارزان ترین انواع کابینت است که با ورق‌‌‌های ملامینه ساخته می‌شود. ملامینه ورقی است با مغز نئوپان که با روکش نازکی به نام ملامینه پوشانده شده است. این لایه نازک ضد آب و ضد خش است.نقطه ضعف ملامینه حساسیت نئوپان به رطوبت است. لذا توصیه می‌شود در محل هایی که در معرض آب نیستند از ورق ملامینه استفاده شود مانند کمد‌‌‌های اتاقی.

✳️کابینت ممبران 

💫یونیت‌‌‌های این نوع کابینت نیز عموماً از ام دی اف سفید ساخته می‌شود.بخش‌‌‌های قابل رویت به این شکل ساخته می‌شوند: ام دی اف خام را توسط دستگاه CNC سی ان سی حکاکی کرده سپس تحت مکش و خلا، روکش طرح داری از جنس PVC روی ام دی اف خامِ حکاکی شده چسبانده می‌شود (در یک سمت ورق. سمت دیگر یک لایه از جنس پی وی سی سفید است که از ابتدا پشت ام دی اف خام توسط کارخانه چسبانده شده است).

💫این پروسه، اجرای طرح‌‌‌های زیبا و پرکار مانند طرح‌‌‌های کلاسیک را مقدور ساخته است. قیمت وکیوم بیش از مدل‌‌‌های قبلی است.کابینت‌های ممبران برای سبک‌های کلاسیک و مجلل‌تر استفاده می‌شود. ابزار روی این کابینت‌ها براساس بودجه و سلیقه شما کم و زیاد می‌شود. این روکش‌ها مقاوم‌تر و البته گران‌تر هستند.

🔻🔺مزایا درب چوبی 

✨زیبایی و جذابیت 

🔹🔸یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده افراد به سمت انتخاب درب های چوبی روی آورند، ظاهر زیبا و حس صمیمیت و گرمایی است که این درب ها به فضا منتقل می کنند. متریال های طبیعی نظیر چوب تکه ای از طبیعت محسوب می شوند و حضور آن ها در ساختمان حسی دوست داشتنی ایجاد می نماید.

🔹🔸هر چند چوب های مصنوعی مانند MDF ظاهری همانند چوب طبیعی دارند اما چوب طبیعی ماهیتی متفاوت داشته و بسیار زیباتر است. یکی از ویژگی های بارز چوب قابلیت رنگ پذیری آن است، از این رو با توجه به سلیقه می توان آن را با رنگ دلخواه پوشش داد و آن را با فضای مورد نظر تطبیق داد.

✨عایق گرما 

🔹🔸برخی از متریال ها در اثر تغییرات دمایی تغییر حجم و سایز می دهند. چوب در اثر حرارت می سوزد اما عایق خوبی برای انتقال گرما می باشد. درب های چوبی گرما را از خود عبور نمی دهند، در نتیجه در فصل زمستان از هدررفت گرمای داخل ساختمان جلوگیری می نمایند. این درب ها در فصل تابستان خانه را خنک و در فصل زمستان خانه را گرم نگه می دارن

✨عایق صوت 

🔹🔸چوب در مقایسه با سایر متریال ها مقاومت بالاتری در برابر انتقال سر و صدا دارد، از این رو درب های چوبی نوعی عایق صوتی هستند که آرامش را برای ساکنین ساختمان های مختلف فراهم می کنند.

🔹🔸خانه هایی که درب داخلی آن ها از جنس چوب طبیعی با ضخامت بالا می باشد از انتقال سر و صدای داخل ساختمان به بیرون از آن و برعکس جلوگیری می نمایند.

✨قابلیت سفارش 

🔹🔸درب و پنجره های چوبی را می توان بر اساس ابعاد مورد نظر به صورت سفارشی ساخت. چوب ماده ای است که با استفاده از ابزارهای گوناگون به راحتی می توان بر روی آن نقش و نگارهای محتلف ایجاد نمود و آن را به هر شکلی درآورد.انعطاف پذیری این ماده این امکان را برای سازندگان فراهم می کند که طبق سفارش مشتری درب مورد نظر را ساخته و ارائه دهند.

✨قابلیت تعمیر 

🔹🔸چوب از جمله متریال هایی است که دوامی چندین ساله دارد اما به مرور زمان ممکن است کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیاز به رنگ آمیزی یا پولیش کاری پیدا کند.برای جلوگیری از فرسوده شدن درب های چوبی هر چند وقت یکبار باید آن ها را بررسی نمود و در صورت وجود عیب و ایراد نسبت به رفع آن ها اقدام کرد.

به مدیریت:قاسمی

 

ساخت میز tv

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

ساخت انواع کابینت های های گلاس

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

ساخت انواع کمد دیواری

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

ساخت انواع درب اتاقی

 

 

 

صنایع چوبی زیتون در کنگان , صنایع چوبی زیتون , تولیدی انواع کابینت در کنگان , تولید انواع درب چوبی در کنگان , تولیدی انواع کمد در کنگان , هزینه ساخت کابینت در کنگان , هزینه ساخت درب در کنگان , تولیدی صنایع چوب در کنگان ,