صنایع چوبی کودک و نوجوان وینه چوب

شرکت وینه با استعانت از خداود متعال با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه تولید سوریس خواب های نوزاد و نوجوان موفق بوده و تا به امروز با هدف ارایه محصولاتی با کیفیت، زیبا و متنوع تمامی توان خود را به کار گرفته است.

مشخصات فنی

سرویس‌ های خواب کودک امروزه از چوب MDF یا همان نئوپان ساخته می‌ شوند.

از ویژگی‌ های مثبت MDF‌ ها مقاومت بالای آن هاست و اینکه قابلیت برش‌خوری را در شکل‌های متنوع مثل سیب، قلب، ماشین و… برای وسایل اتاق کودک دارند.

روکش‌ های MDF شامل دو نوع ملامینه و فینیش فویل می‌شوند که تفاوت اصلی آن ها در این است که ملامینه‌ ها در برابر سایش و رطوبت دوام و استحکام بیشتری دارند. باید دقت کنید که میز و تختی که برای اتاق کودکتان انتخاب می‌ کنید، لبه‌های گرد داشته باشد و حتما نوار لبه‌ های ۲ میلیمتری ضخیم برای آن استفاده شده باشد، چون در صورت برخورد کودک به این وسایل، خطر کمتری وی را تهدید خواهد کرد.

من به شما توصیه می‌کنم حتما توجه کنید که روکش پرینتی باشد، زیرا روکش‌های کاغذی در برابر رطوبت ضعیف هستند و بعد از مدتی تمیز کردن با دستمال مرطوب، خراب می‌شوند و لکه چربی هم از آن پاک نمی‌شود. لولاهایی که برای کمد و کشوی کودک به کار می‌روند نیز طوری طراحی شده‌اند که هنگام باز و بسته شدن خطری برای دست کودک نداشته باشد و با صدای بسته شدن در کمد‌ها، کودک دلبند شما از خواب ناز بیدار نشود.

پیشنهاد من به شما این است که سرویسی برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید که تا سنین نوجوانی برایش قابل‌ استفاده باشد و دارای تختخواب‌ های دو منظوره گهواره تخت باشند.

 

مدیریت: آقای خلیلی

 

صنایع چوبی کودک و نوجوان وینه چوب در یافت آباد تهران,صنایع چوبی در تهران, سرویس خواب در تهران, سرویس خواب کودک در تهران