Address & Contact

Our Address

البرز،کرج

Telephone

خریدار ضایعات upvs اسدی در کرج

✨خرید و فروش انواع ضایعات فلزی و غیر فلزی
❇️ضایعات فلزی

🔹تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

❇️ضایعات غیر فلزی

🔸این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ….. حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

❇️ضایعات الکترونیک و الکتریکی

🔹هر وسیله ای الکترونیکی و الکتریکی که کارکرد خود را از دست داده و مستعمل شده است در این گروه جای می گیرد. موبایل، قطعات کامپیوتر، تلویزیون، رادیو، سیم و کابل و باتری و سایر وسایل برقی خونگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال ، کولر وغیره در این گروه قرار می گیرد.

❇️ضایعات غیرالکترونیکی

🔸سایر ضایعات که جز دسته الکترونیک و الکتریکی قرار نمی گیرد را غیرالکترونیکی می گویند.

❇️ضایعات صنعتی

🔹ضایعاتی که در واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد می شود و شامل مواد شیمیایی، فلزات، مواد پلاستیکی ، تولیدات مرجوعی غیر مفید و … است؛ بسیاری از ضایعات صنعتی ضایعات صنعتی به عنوان مواد ساختمانی بازیافت می شود.

❇️مزایای اقتصادی بازیافت ضایعات

💠بررسی های مختلف نشان داده است بازیافت ضایعات مختلف علاوه بر کمک به حفاظت از محیط زیست بطور میانگین باعث صرفه جویی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی؛ صرفه جویی ۹۰ درصدی در استفاده از مواد خام؛ ۸۶ درصد آلودگی کمتر هوا؛ ۴۰ درصد صرفه‌ جویی در مصرف منابع آبی؛ ۷۶ درصد کاهش آلودگی منابع آب و ۹۷ درصد صرفه‌ جویی در استفاده از منابع خواهد شد.

💠به عنوان مثال هر تن فولادی که از آهن قراضه بازیافت می شود بطور متوسط ۱۱۱۵ کیلوگرم در مصرف آهن، ۶۲۵ کیلوگرم در مصرف زغال سنگ و ۵۳ کیلوگرم در مصرف سنگ آهک صرفه جویی خواهد کرد که در مقادیر بالا قابل توجهی هستند.

❇️کاربرد ضایعات بازیافت شده

💠ضایعات بازیافتی را می توان بطور گسترده ای مورد استفاده قرار داد به عنوان مثال قراضه های آهن و آلومینیوم را برای جاده سازی ، پل سازی ، تولید خودرو و هواپیما و بطورکلی در صنعت حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند.

💠آنها را می توان به ابزارهای خانگی ، صندلی ، میزها، نیمکت و لامپ تبدیل کرد و مجددا مورد استفاده قرار داد یا اینکه قراضه های فلزی را مجسمه های فلزی یا دکوریهای مختلف برای زیباسازی فضای خانه تبدیل کرد.

به مدیریت:داریوش اسدی

 

 

 

 

 

ضایعات , انواع ضایعات در کرج , ضایعات فلزی , ضایعات غیر فلزی , ضایعات پلاستیکی , ضایعات صنعتی , ضایعات درب و پنجره یو پی وی سی در کرج , خرید و فروش ضایعات اسدی در کرج , کاربرد انواع ضایعات , ضایعات مس , ضایعات آلومینیوم , ضایعات استیل , خریدار ضایعات upvs , ضایعات upvs ,  خریدار ضایعات در کرج , خریدار ضایعات upvs در کرج ,