Address & Contact

Our Address

مشهد ، چهار راه خواجه ربیع ، عبادی ۱۸

Telephone

طراحی تولید و پرس نگین ملکی

💎 پرس نگین زیبا در مشهد💎

💎 طراحی و پرس نگین و گلدوزی و کار جدید مخمل و نگین و مروارید
💎 جواهردوزی پارچه های ساده و انواع شال و روسری ، کیف و کفش
💎 طراحی و تولید انواع نگین لباس 
💎 انجام پرسکاری نگین روی انواع لباس و پارچه
💎 انجام سفارشات اکلیل پاشی روی انواع پارچه های ساده و طرحدار ، انواع چادر رنگی ، شال و روسری و …
💎 قبول سفارشات از سراسر کشور💎

💎💎💎💎💎💎💎

💎انواع نگین برای تزئین لباس 

هنر جواهر دوزی یکی از هنر‌های پرطرفدار امروزی به شمار می ‌رود، که در آن هنرجویان به آشنایی با وسایل تزئینی و تکنیک ‌های لازم برای انجام فرایند دوخت می ‌پردازند.

• منجوق: این مورد یکی از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز در هنر جواهر دوزی است، که معمولا برای پر کردن یک سطح، دور دوزی نقش نهایی و دور دوزی سطح مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

• ملیله: ملیله از نظر ساختاری شباهت بسیاری به منجوق دارد اما با این تفاوت که کمی کشیده تر و به شکل استوانه مشاهده می‌ شود. معمولا از این مورد هم برای پر کردن طرح و یا دور دوزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. البته قابل ذکر است که نوعی ملیله شکسته هم وجود دارد که با توجه به نامش دارای زاویه است و حالت شکسته دارد.

• پولک: پولک به عنوان نمونه‌ ای ساده به صورت ترکیب شده با منجوق و یا به طور مستقل استفاده می ‌شود. این محصول را می ‌توان در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوع زیادی در بازار و خرازی‌ها پیدا کرد.

• مروارید: از دیگر وسایل تزئینی در هنر جواهر دوزی می ‌توان به مروارید اشاره کرد که بسیار پرکاربرد است. این محصول را هم به طور دانه ‌ای و هم به صورت رشته ‌ای در طراحی لباس استفاده می ‌کنند و همچنین مانند دیگر اجزا به راحتی در بازار قابل یافت است.

• کریستال (سنگ): این محصول که طی سال‌ های اخیر وارد بازار شده است و طرفداران زیادی دارد و معمولا به صورت تک دانه ‌ای در مرکز طرح استفاده می ‌شود تا بیشتر جلوه کند.

کریستال ‌ها روش دوخت مشابهی با مروارید دارند و در طرح و رنگ ‌های متنوع و زیبایی در بازار یافت می ‌شوند.

• نگین کریستالی: این محصول هم معمولا در جایگاه مرکز قرار می ‌گیرد و در چهار مدل سوراخ ‌دار، بدون سوراخ، پایه دار و بدون پایه در بازار قابل خرید هستند. از انواع نگین برای تزئین لباس استفاده می شود.

• نگین حرارتی: این نمونه به دلیل زیبایی و سهولت کار با آن بسیار محبوب و پر طرفدار است.

از این محصول معمولا برای تزئین لباس ‌های پرکار استفاده می‌ شود، زیرا از طرز کار سریع و آسانی برخوردار است.

مدیریت ملکی

 

 

جواهردوزی روی لباس , پرس نگین روی لباس , پرس نگین روی پارچه ,