Address & Contact

Our Address

کهگیلویه و بویراحمد ،یاسوج، میدان عدل به سمت شصت متری ، روبرو هایپر رویین ،تابلوساز فارس

Telephone

طراحی ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی تابلوساز فارس

🔰 یکی از بهترین و مهمترین روشهایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، بدون شک تابلو تبلیغاتی است. این تابلو ها به شما کمک می کنند تا به راحتی نام برند و خدماتی که می توانید ارائه دهید را، به همه معرفی نمایید. معمولا تابلو های تبلیغاتی دارای دو کاربرد خاص هستند.

لب چسب

🔰 تابلو هایی که بر سر در مغازه ها نصب می شوند. معرف حرفه و کسب و کار شما می باشند. این تابلوها به نوعی شناسنامه و هویت شما هستند.

🔰 نوع دیگری از تابلو ها هستند که به صورت بیلبورد، یا تبلیغات در مناطق پر رفت و امد نصب می شوند. تابلو هایی که بر سرد در هایپر مارکت ها، پاساژها، محیطهای شلوغ، سینماها و… وجود دارند، در اصل تابلو تبلیغاتی می باشند.

🔰 این تابلو ها قصد دارند شما را به مخاطب معرفی کنند و با این روش اقدام به جذب مشتری نمایند. باید بگوییم این تابلوهای تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار اند. زیرا زیبایی و طراحی تابلو تبلیغاتی در تبلیغ بهتر موثر است.

نمای کامپوزیت

🔰 پس به همین منظور باید یک تابلو ساز ماهر بداند کجا از چه رنگ و طرحی استفاده نماید. تا مشتری بیشتری را به سمت شما بکشاند. پس تابلو های تبلیغاتی می توانند به عنوان یکی از مهمترین برگ های برنده برای شما به شمار می آیند.

 

🔴 انواع تابلو تبلیغاتی و جلوه های خاص آنها

تابلو های تبلیغاتی معمولا انواع مختلفی دارند. از جمله تابلوهای حروف برجسته، تابلوهای ترموود، تابلو های لایت باکس، تابلوهای کامپوزیت، تابلو فلکسی و… . هر یک از این تابلو ها ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند، و البته باید بگوییم هر کدام مخصوص به محلی خاص هستند.

اجرای بیلبرد تبلیغاتی

 

⚜️ تابلوهای تبلیغاتی فلکسی

💠 در تابلوهای فلکسی از حروف برجسته و نورپردازی استفاده می شود. از این تابلوها برای سر درب مغازه ها و تبلیغات محیطی استفاده می شود. تابلوهای فلکسی در برابر نور خورشید و شرایط جوی مقاومت زیادی دارند. برای نورپردازی این تابلوها از لامپ های فلورسنت (مهتابی) استفاده می شود.

💠 مدت زمان کارکرد این لامپ ها ۱ سال است. پوشش تابلوهای فلکسی، فلکس است. یکی از مزیت های این تابلوی تبلیغاتی، قابل تعویض بودن رویه ی فلکس است. پس از مدتی برای تغییر طرح تابلو، از این ویژگی می توانید استفاده کنید. تابلوهای تبلیغاتی فلکسی انواع مختلفی دارند ازجمله:

🔸 تابلوهای فلکسی به صورت مکعبی
🔸 ریلی
🔸 سپری
🔸 اسکلت فلزی

 

🔻 تابلوهای ال ای دی (LED) ثابت

این تابلوها با چراغ‌‌‌های کوچک LED ساخته می‌شوند و هر طرحی روی آنها قابل اجراست و تنوع رنگ زیادی را دارا هستند. در این نوع از تابلو سازی می‌توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روی LED‌ها نصب کرد و یا از LED‌‌‌های RGB استفاده کرد. این نوع تابلوها دارای جذابیت و زیبایی مناسبی هستند.

🔻 تابلوهای ال ای دی (LED) روان

تابلوهای LED روان در ۲ مدل تکرنگ و مولتی کالر (تلویزیونی) عرضه می‌شوند. در راستای این نوع از تابلو سازی می‌توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نا محدود با افکت‌‌‌های زیبای گرافیکی به نمایش گذاشت. در تابلو‌‌‌های تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی (توسط LED‌‌‌های خاموش ) و متون و نقش‌ها به رنگ انتخابی شما دیده می‌شوند. در تابلوهای مولتی کالر اما شما شما یک تلویزین کامل در اختیار دارید که می‌توانید هر تصویر فیلو و طرحی را به نمایش بگذارید.

 

⚜️ تابلو پلکسی

 حروف پلکسی یا همان تابلو پلکسی گلاس از جنس پلاستیک شفاف و غیر شفاف ساخته می‌شود که در این نوع حروف هیچ نوع فلزی استفاده نمی‌شود لبه‌‌‌های دور حروف از همان ورق پلکسی گلاس استفاده می‌شود که حالت دادن آن با استنفاده از حررات صورت می‌گیرد این حروف در صنعت تابلوسازی بخش عمده ای از تابلوهای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است و با ظرافت بسیار بالایی ساخته می‌شود. تابلو پلکسی گلاس در دو سبک اصلی ساخته می‌شود که در حرفه تابلوسازی با نام‌های تخصصی کنشکاف و لبه هندی شناخته شده هستند

ساخت و اجرای تابلو لایت باکس

⚜️  تابلو کامپوزیت

ورق تزئینی که خیلی سریع جایگاه خود را در صنعت تابلوسازی، تابلوهای تبلیغاتی و نمای ساختمان پیدا کرد و توجه بسیار زیادی به خود جلب کرده است و می‌توان از خصوصیات این ورق از جمله نصب آسان، قیمت مناسب، تنوع رنگ و چندین مزیت دیگر دارد

ساخت تابلو بیمه ی ایران

⚜️ تابلو چلنیوم

 حروف چلنیوم نسل جدیدی در تابلو‌‌‌های تبلیغاتی و برجسته به شمار می‌رود تابلو‌‌‌های چلنیوم از دو متریال فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شود در طرح‌‌‌های مختلفی که از پلکسی گلاس در جنس‌‌‌های درجه یک و دو و لبه‌‌‌های آلمینیومی‌در رنگ‌ها و جنس‌‌‌های مختلفی ساخته می‌شود که بستگی به نظر و سلیقه مشتری بستگی دارد.

حروف کریستال

⚜️ تابلو استیل

انواع مختلفی از حروف استیل همانند: حروف استیل طلایی براق ، طلایی خش دار ، نقره ای براق ، نقره ای خش دار ، دودی و مسی موجود است.

نصب و اجرای لوگو

در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای ساخت آن استفاده می شد ، برنز و برنج به مرور سیاه شده و نیاز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استیل برای حروف برجسته این نوع تابلو، به دلیل عدم تیرگی و تغییر رنگ استفاده می شود.ورق استیل در طرح ها و رنگ های متعدد تولید و روانه بازار می گرد

 

🔵 جدید ترین تابلو های تبلیغاتی

✳️ تابلو هایی که به عنوان جدیدترین تابلو های تبلیغاتی شناخته می شوند، از اخرین متریال های روز دنیا بهره مند شده اند. شرکت تابلو سازی دیبا با ارائه اخرین متریالهای روز دنیا در این زمینه می تواند برای شما جدید ترین تابلو های تبلیغاتی را ارائه دهد.

نمونه باکس

 

✳️ تابلو تبلیغاتی که با جدیدترین متد های روز دنیا برابری نکند مسلما نمی تواند در زمینه ی تبلیغات آنطور که باید، اقدام به تبلیغ نماید. یک تابلو ساز حرفه ای باید همیشه به روز باشد. با جدیدترین طراحی ها آشنا باشد. یا این که خود به عنوان یک مبتکر عمل نماید. تابلو سازی که خودش در دنیا متریال ارائه دهد می تواند در این زمینه به موفقیت های بالایی دست یابد.

طراحی و ساخت لوگو دکوراسیون

✳️ تابلو سازی همچون هنر طراحی می ماند. در این زمینه هرچه قدر خلاق تر عمل کنید مسلما می توانید موفق تر شوید. جدید ترین تابلو های تبلیغاتی که در دنیا وجود دارد نیز توسط افراد معمولی طراحی و اجرا می شود. پس در این زمینه خلاق عمل کنید. از هیچ طراحی جسورانه ای نترسید و خودتان را با جذابیت های دنیا وفق دهید.

حروف استیل

به مدیریت : سامان آريان فر

 

 

 

 

طراحی ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی تابلوساز فارس در یاسوج کهگیلویه و بویراحمد  , تابلو تبلیغاتی تابلوساز فارس ,  طراحی ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی در یاسوج , نصب انواع تابلو تبلیغاتی در یاسوج ,  تابلوهای تبلیغاتی فلکسی , تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم , تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی , تابلوهای تبلیغاتی استیل , تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت , جدید ترین تابلو های تبلیغاتی ,