طراحی ساخت و نصب و راه اندازی بالابرهای کششی و هیدرولیک میرشفیعی

?بالابر به ماشینی اطلاق می‌شود که به منظور حمل بار و نفر، یا کار در ارتفاع و یا در خطوط تولید جهت انتقال بار و هم سطح سازی به کار می‌رود. بالابرها از مکانیزم‌های مختلفی برای کارکرد استفاده می کنند که از عمده ترین این مکانیزم ها، نیروهای کششی در بالابر کششی و هیدرولیک در بالابر هیدرولیک است.

?بالابر هیدرولیک

?به مکانیزم‌هایی که نیروی بالابری توسط هیدرولیک و مدار هیدرولیک تأمین می‌گردند گفته می‌شود. بالابرهای هیدرولیک در چند مدل آکاردئونی، بالابر هیدرولیک جک مستقیم، بوم لیفت‌های مفصلی و تلسکوپی، تلسکوپی-زنجیری هیدرولیکی، ترکیب هیدرولیک-زنجیر و یا ترکیب هیدرولیک-بکسل تولید می‌گردند که از لحاظ ایمنی به ترتیب گفته شده در بالا دارای بیشترین ضریب اطمینان می‌باشند. عمده استفاده از بالابر هیدرولیک در جابجایی نفرات به همراه بار در فروشگاه ها و کارگاه ها می باشد.

?بالابر کششی

?در این نوع مکانیزم بار توسط مکانیزم بکسل و وینچ به حرکت در می‌آید که در صورت استفاده از بکسل های دوبل و ترمزهای ضد سقوط می‌تواند کاربرد وسیعی داشته باشد. در بالابر کششی میتوان موتورگیربکس را در بالای بالابر و یا در قسمت پایین تعبیه نمود. عمده استفاده از بالابر کششی در جابجایی بار و اجناس می باشد.

به مدیریت : ابراهیم میرشفیعی

 

 

طراحی ساخت و نصب و راه اندازی بالابرهای کششی و هیدرولیک در تهران , بالابرهای کششی  , بالابرهای هیدرولیک  , انواع بالابر , قیمت بالابر کششی , قیمت بالابر هیدرولیک ,