طراحی فروش ونصب سیستم های امنیتی حفاظتی ایمن سیستم خزایی

🔹🔸سیستم های حفاظتی و امنیتی خانه به منظور ایمن سازی ورودی های خانه با حسگر هایی کار می کنند که با یک کنترل پنل یا مرکز فرماندهی نصب شده در جایی از خانه ارتباط برقرار می کنند.

سنسور ها معمولاً در ورودی های خانه و پنجره‌ هایی که به راحتی در دسترس هستند و در هایی که به سادگی باز می ‌شوند، به‌ ویژه درهایی که در سطح زمین هستند، قرار می ‌گیرند.

🔹🔸فضا های باز داخل خانه ها را می توان با سنسور های حرکت ایمن کرد. البته سیستم های حفاظتی و امنیتی انواع و کاربرد های متفاوتی دارند که ابتدا کلیت آن ها را بررسی می کنیم و سپس با انواع آن آشنا می شویم. شما برای خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن لگزو را از سایت بازار و مایکت دانلود بفرمایید.

💥کنترل پنل:

🔹🔸کنترل پنل رایانه ای است که سیستم های امنیتی را مسلح و خلع سلاح می کند، با هر جزء نصب شده ارتباط برقرار می کند، در صورت نقض یک منطقه امنیتی زنگ هشدار را به صدا در می آورد و با یک شرکت نظارت بر هشدار ارتباط برقرار می کند.

💥سنسور های در و پنجره:

🔹🔸سنسور های در و پنجره از دو قسمت تشکیل شده اند که در مجاورت یکدیگر نصب شده اند. یک قسمت دستگاه روی در یا پنجره و قسمت دیگر روی چهارچوب در یا طاقچه نصب می شود. هنگامی که یک در یا پنجره بسته می شود، دو قسمت سنسور به یکدیگر متصل می شوند و یک مدار امنیتی ایجاد می کنند.

💥سنسور های حرکتی:

🔹🔸این اجزای امنیتی، هنگامی که مسلح می شوند، با ایجاد یک منطقه نامرئی از یک فضای معین محافظت می کنند که بدون به صدا درآمدن زنگ خطر نمی توان از آن عبور کرد. این ها معمولاً برای محافظت از اتاق های حاوی اشیاء قیمتی و همچنین مناطقی که در خانه های بزرگ تر رفت و آمد کمتری دارند استفاده می شود.

💥دوربین های مداربسته:

🔹🔸دوربین های مداربسته در هر دو پیکربندی سیمی و بی سیم موجود هستند. دوربین های مداربسته را می توان به روش های مختلف به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی کلی مورد استفاده قرار داد.

🔹🔸اگر بخواهیم به صورت جامع و کلی تمامی بخش ها و انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی را بررسی کنیم باید بدانید این سیستم ها به ۳ بخش کلی زیر تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها انواع مختلفی دارند:

🔹🔸بخش اول: انواع مختلف سیستم های نظارت دوربین مدار بسته
در سیستم های حفاظتی و امنیتی، دوربین های مداربسته نقش مهمی دارند. انواع مختلف آن ها عبارت هستند از:

🔹🔸سیستم های مداربسته HD: این دوربین کیفیت تصویر فوق العاده ای عرضه می کند تا بتوانید به خوبی بر نقاط دلخواه نظارت داشته باشید.

🔹🔸سیستم های دوربین مدار بسته IP: این دوربین ها مبتنی بر آنالوگ نیستند و کیفیت بهتری دارند و منطقه بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند.

🔹🔸سیستم های مانیتورینگ دوربین مداربسته از راه دور: با این سیستم می توان نظارت ۲۴ ساعته داشت و تهدید را شناسایی کرد و از بروز مشکل جلوگیری کرد.

🔹🔸در سیستم های حفاظتی و امنیتی، کنترل دسترسی یک روش امنیتی است که بر امنیت دسترسی تمرکز دارد و تردد و ورود و خروج را کنترل می کند. کنترل دسترسی حوزه های زیادی را پوشش می دهد. از جمله:

🔹🔸سیستم های ورودی درب
🔹🔸اینترکام تصویری و ورودی تصویر
🔹🔸اینترکام صوتی
🔹🔸آی پی اینترکام
🔹🔸سیستم های دسترسی به کارت
🔹🔸سیستم ورود درب کسب و کار

🔹🔸وقتی صحبت از هشدار های مزاحم و امنیتی به میان می آید، می توانیم طیف وسیعی از سیستم ها را طراحی و نصب کنیم که مزیت های زیادی از جمله نصب سریع، انعطاف پذیری بالا، کنترل از راه دور و بهبود امنیت دارند و به انواع آن در زیر اشاره شده است.

🔹🔸سیستم های هشدار سیمی
🔹🔸سیستم های هشدار بی سیم
🔹🔸سیستم های هشدار نظارت شده
🔹🔸مزایای سیستم های حفاظتی و امنیتی

💥در مواقع نیاز در دسترس هستند و سطح امنیت را بالا می برند.

🔹🔸سیستم های حفاظتی و امنیتی با نصب درست و دقیق، همیشه در دسترس هستند و در صورت بروز دزدی شما می توانید از بخش های مختلف این سیستم ها بهره مند شوید تا میزان خسارت وارده را به حداقل برسانید.

💥زنگ هشدار، ما را از شرایط آگاه می کند.

🔹🔸زنگ های هشدار در مواقعی که جرمی صورت می گیرد، به صدا در خواهد آمد و شما در همان زمان وقوع جرم و یا دزدی از آن آگاه می شوید و می توانید اقدامات لازم را انجام دهید و سطح امنیت ملک خود را بالا ببرید.

💥سیستم ها با توجه به نیاز شما قیمت های متفاوتی دارند.

🔹🔸با توجه به اینکه ممکن است شما نسبت به موارد قیمتی که در خانه یا محل کار خود دارید برای سیستم های حفاظتی و امنیتی هزینه کنید؛ این سیستم ها انواع مختلف با قیمت های متفاوتی دارند تا شما بتوانید با توجه به بودجه مد نظر خود، یک سیستم را تهیه کنید.

💥سیستم های حفاظتی و امنیتی انواع مختلفی دارند.

🔹🔸ممکن است شرایط محیط و ملک هر شخص با شخص دیگر متفاوت باشد. سیستم های حفاظتی و امنیتی در طیف گسترده ای به بازار عرضه شده اند تا شما بتوانید کاملا متناسب با نیاز خود بهترین سیستم را استفاده کنید. سایت لگزو با عرضه کردن سیستم های حفاظتی و امنیتی برای اماکن سعی در برقراری امنیت و هوشمند سازی محل کار و خانه شما را دارد.

🔹🔸یکی از این سیستم ها، دستگاه SMS کنترلر و دزدگیر لگزو مدل SC302 است که این دستگاه دزدگیر ۴ رله خروجی و ۴ کانال ورودی دارد و تغذیه مورد نیاز آن منبع تغذیه (آداپتور) ولتاژ ۱۲ ولت و جریان ۵ آمپر است که با نصب این سیستم می توانید کنترل کلیه لوازم برقی خانه یا محل کار خود را با استفاده از موبایل یا با سناریوهای مختلف زمانی کنترل کنید و از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

💥یک سرمایه گذاری برای جلوگیری از بروز مشکل هستند.

🔹🔸اگر فکر می کنید چیز ارزشمندی ندارید و نیاز به تهیه سیستم های حفاظتی و امنیتی ندارید سخت در اشتباهید. این سیستم ها یک نوع سرمایه گذاری هستند و با توجه به مزیت هایی که دارند نه تنها استفاده از آن ها بیهوده نیست؛ بلکه از بروز خسارت به شدت جلوگیری می کنند و سطح امنیت را بالا می برند.

مدیریت:جناب مهندس مهدی خزایی

شماره های تماس:
09169616516
09308289127

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی , سیستم های امنیتی اماکن , جدیدترین سیستم های امنیتی , سیستم امنیتی منزل , سیستم امنیتی هوشمند , امنیت منزل هوشمند , خانه هوشمند ,