Address & Contact

Our Address

گلستان

Telephone

طراحی و ساخت نصب تابلو های نئونی هیرکان نئون

تابلوی نئون، گونه‌ای تابلو الکتریکی است که با استفاده از لامپ‌های تخلیه در گاز که به شکل لوله‌های باریک هستند ساخته می‌شود و در ویترین مغازه‌ها کاربرد دارد. روش کار این لامپ به این سان است که پس از اعمال ولتاژ بالا بین ۷۵۰ تا ۲۰۰۰۰ ولت به گاز داخل لامپ، این گاز یونیزه می‌شود و بسته به گاز به کار رفته در داخل لامپ از خود نور برمی‌افشاند.

❇️انواع تابلو نئون

✔️تابلو نئون شیشه‌ای

💠نئون نوعی گاز بی‌رنگ است که در طبیعت وجود دارد. این گاز نئون توسط دو دانشمند انگلیسی به نام‌های سر ویلیام رمزی و موریس کشف شد. چندین سال بعد دانشمندی به نام ژرژ کلود در کشور فرانسه با استفاده از یک لوله حاوی گاز نئون با متصل کردن دو عدد الکترود به دو سر لوله و عبور جریال برق رنگ قرمزی را به وجود آورد و به این ترتیب لامپ نئون ساخته شد.

✔️تابلو نئون پلاستیک

💠تابلو نئون پلاستیک ، تابلویی است که برای ساخت رویه و لبه‌های آن از نوعی پلاستیک شفاف به نام پلکسی استفاده می‌شود که مانند شیشه شفاف بوده اما نسبت به شیشه دوام بیشتری دارد و با انواع دستگاه‌های برش لیزری به آسانی برش داده می‌شوند.

💠تابلو نئون پلاستیکی از اولین تابلو‌های حروف برجسته در دنیا هستند که به عنوان تابلوی تبلیغاتی در سردر مغازه‌ها درخشش چشم گیری ایجاد می‌کنند. این تابلو توانایی انتشار نور به صورت یکنواخت و شفا را دارد و جلوه زیبایی ایجاد می‌شود.

✔️تابلو نئون فلکسی

💠تابلو نئونی با توجه به اینکه از گذشته تا به امروز توسط مشتریان در تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار گرفته اند دارای معایبی از جمله شکنندگی نئون ، شوک نئون ، نصب دشوار و مصرف زیاد برق می باشد که همه ی این موارد مهندسان و تولیدکنندگان را وادار کرد تا در عصر تکنولوژی موادی را تولید کنند که مزایا و برتری بیشتری نسبت به نئون داشته باشد.

💠یکی از محصولات مدرنی که امروزه در حرفه تبلیغات و بیلبورد سازی رواج یافته است را می توان تابلو نئون فلکسی یا فلکس نئون نامید که جایگزینی مناسب برای تابلو نئون در این صنعت است.تابلو نئون فلکسی که ظاهری نئون مانند دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است ، برای تبلیغات به عنوان تابلوی مغازه ، تابلوی دکوراسیون داخلی و سایر موارد تبلیغاتی که در بازار نیز با رنگ های متنوع موجود است ، مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیریت: امیرعلی رحیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی و ساخت نصب تابلو , تابلو های نئونی ,  هیرکان نئون در گلستان ,