طراحی و اجرای آلاچیق ویلا و سازه های فلزی آلاچیق و پوشش سقف های ویلایی قاسمی

?اجرای انواع خدمات:?

✨طراحی و ساخت آلاچیق ویلا

✨انواع سازه های فلزی

✨پوشش سقف ویلایی

✨دیوارکوب چوبی

✨لمبه های چوبی

?آلاچیق در طراحی محوطه ویلا یکی از مهمترین المان هایی است که باعث افزودن جذابیت و کارایی در یک محوطه بیرونی می شود.

?لذت بردن از فضای طبیعی و هوای آزاد اصلی ترین هدف محوطه سازی ویلا می باشد. در این راستا نیاز به ساختارهای نیمه محصور در فضای باغ یا باغچه ویلا وجود دارد که در عین محفوظ بودن در برابر بارندگی یا تابش آفتاب شدید، امکان حضور در طبیعت و بهره بردن از مناظر دلپذیر پیرامونی را نیز فراهم آورند. از این رو ساخت آلاچیق در لندسکیپ ویلا جایگاه ویژه ای یافته است.

?آلاچیق در محوطه سازی علاوه بر جنبه های عملکردی، دارای جنبه های زیبایی شناسانه نیز می باشد که تنوع فضایی بصری در فضای باز ایجاد می کند.

?آلاچیق در چه فرم هایی ساخته می شود؟

?محبوب ترین فرم برای آلاچیق در طراحی محوطه، دایره و یا چند ضلعی منتظم است که به گزبو شباهت پیدا می کند. اما به عنوان یک المان مستقل و نیمه محصور می تواند در فرم های متنوع دیگری طراحی و اجرا شود.

?سقف مهمترین جز یک آلاچیق است و فرم و نحوه اجرای آن مستقیما بر کیفیت عملکردی و زیبایی آن تاثیر گذار است. در انتخاب نوع سقف هم شرایط آب و هوایی غالب باید مد نظر قرار گیرد و هم سبک کلی محوطه سازی ویلا.

❇️آلاچیق با سقف شیبدار

این نوع سقف، معمول ترین و جذاب ترین نوع سقف آلاچیق است. به ویژه برای آلاچیق های چوبی و در نواحی که دارای بارندگی های سالانه زیاد هستند مانند مناطق شمالی، مناسب است.

❇️آلاچیق با سقف گنبدی

معمولا آلاچیق هایی با پلان دایره ای دارای سقف گنبدی هستند. این فرم، حالت سنتی و کلاسیکی ایجاد می کند. آلاچیق های سنگی یا بتنی بیشتر به این فرم ساخته می شوند.

❇️آلاچیق با سقف مسطح

این نوع، رواج کمی در آلاچیق ها دارد. اما در بعضی رویکردها مانند طراحی محوطه ویلا مدرن یا ویلا مینیمال، مورد توجه قرار می گیرد. در این فرم، فلاشینگ سقف آلاچیق بسیار اهمیت دارد تا مانع از تجمع آب های ناشی از بارندگی و ایجاد رطوبت شود.

❇️آلاچیق با سقف بازشو

در این نوع، سقف ها دارای ریل هایی برای جمع کردن پوشش های موقت هستند. این پوشش ها معمولا پارچه ای و بسیار سبک و منعطف هستند که امکان باز و بسته شدن آسانی دارند.

به مدیریت:شهرام قاسمی

شماره تماس:

09193075822

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آلاچیق , انواع آلاچیق , طراحی و ساخت آلاچیق ویلا , طراحی سازه های فلزی ویلا , پوشش سقف های ویلایی , دیوارکوب چوبی , لمبه چوبی , طراحی و اجرای آلاچیق و سازه های فلزی آلاچیق قاسمی در اصفهان , انواع سقف های ویلایی ,