اجرای سقف کاذب پاسارگاد در دزفول

✅ساخت آلاچیق:

آلاچیق در نوع پیش ساخته و غیر پیش ساخته (قابل اجراء در محل) عرضه می گردد.

?آلاچیق های پیش ساخته :

آلاچیق هایی دارای نیمکت، میز، نرده، ستون های چوبی و کف چوبی با طرح های بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.

?آلاچیق های غیر پیش ساخته :

این آلاچیق ها از جنس فلز یا چوب با سقفی از جنس سفال، آردواز، آندولین، روف تایل یا ورق طرح سفال قابل اجراست. داشتن نرده، نیمکت، سقف کاذب و … با نظر کار فرما قابل اجرا است. نوع آلاچیق ها بر اساس اندازه و مشخصات و بودجه کارفرما، بررسی و توسط طراحان طراحی شده و در محل پروژه اجراء می گردد.

✅ساخت استخز:

?استخر شنا می تواند یک مکان بسیار خوبی برای از نو خلق کردن ، ورزش و فقط لذت بردن از خارج از منزل است . تمرکز بر روی زیباشناسی، طراحی هیدرولیک ، نوع جریان آب، ایزولاسیون، اندازه لوله و پمپ و انواع فیلتر و بسیاری از عوامل دیگر، تفاوت در توانایی ساخت استخر بدون آسیب پذیری آن را برای کارفرما مشهود می سازد .

✅سقف کاذب:

?سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن میتوان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می شود که در پایین سقف اصلی نصب می شود و عیوب آن را برطرف می سازد.

به مدیریت:آقای اصغر رضاپور

شماره تماس : ۰۹۹۰۴۱۶۲۰۵۴     برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

 

 

 

 

 

گالری کناف

طراحی استخر ,  اجرای آلاچیق ,  اجرای باربیکیو ,  سقف کاذب ,  اجرای سقف کاذب در دزفول ,  سقف کاذب پاسارگاد در دزفول ,  انواع آلاچیق ,  ساخت استخر در دزفول ,  گروه ساختمانی پاسارگاد در دزفول , طراحی انواع آلاچیق ,  طراحی استخر و آلاچیق در خوزستان , سقف شیروانی ,