نصب و ساخت و تولید کابینت وکیوم ، هایگلاس و مصنوعات چوبی آشوری در بوشهر

✅ساخت و تولید کابینت هایگلاس ، وکیوم ، کلاسیک ، ممبران

✅ساخت کابینت نئو کلاسیک و انزو و کابینت تمام چوب

✅نصب و ساخت مصنو عات چوبی

✅طراحی و دکوراسیون داخلی

✅ صفحات کوارتز ترکیبی است از ۹۴ درصد کوارتز طبیعی که به صورت فوق العاده ای سخت و ماندگار میباشد . کوارتز پس از الماس، یاقوت و توپاز دارای بالاترین درجه سختی در بین کانی های زمین است و همین موضوع خواص شیمیایی و فیزیکی متمایزی را به این محصول میبخشد صفحات کوارتز ارایه شده در شرکت ما با بالاترین کیفیت ممکن از لحاظ تکنولوژی و مکانیکی ساخته شده است.

میزان جذب رطوبت آن نزدیک به صفر است و مقاومت بسیار بالایی در برابر لک، خش ، مواد اسیدی و ضربه از خود نشان میدهد .

✅ سنگ های کوارتز ارایه شده توسط شرکت تالوس با بیش از هفتاد طرح و رنگ مختلف در سه نوع بافت متفاوت تولید میشود و می تواند به بهترین نحو ممکن و با حداقل اتصالات نصب شود صفحات کوارتز بدون نیاز به پولیش واکس و یا نگهداری ، درخشندگی خود را در طول سالیان متوالی حفظ میکند و با ساده ترین روش ها نظافت و درخشندگی روز اول خود را به دست می آورد

✅کابینت آشپزخانه وکیوم با پیدایش تکنولوژِی وکیوم و همچنین دستگاه‌ تراش CNC، رونق بسیاری پیدا کرده و موفق شد به محبوبیت بسیار زیادی بین کابینت های آشپزخانه‌ نایل آید. این امکانات موجب شد تا علاوه بر افزایش مقاومت در برابر رطوبت، طراحی روی کابینت با تکرارپذیری بالایی اجرا شده و هر طرح دلخواهی امکان پیاده سازی در این کابینت ها را داشته باشد.

 

✅به آن دسته از کابینت های آشپزخانه که دارای روکش وکیوم باشد کابینت آشپزخانه وکیوم می گویند. روکش وکیوم نام یک محصول یا یک شی خاص نیست، بلکه نام یک تکنولوژی است که از آن برای فشرده کردن ذرات و ایجاد خلا استفاده می‌شود.

✅کابینت هایگلاس از جنس ورق‌های «های گلاس» ساخته شده. ظاهر براق، شفاف و شیشه ای شکل اون، بانوان خوش سلیقه رو طرفدار خودش کرده و کلی باعث پیشرفتش در بازار شده.

قیمت این نوع کابینت هم نسبتاً مناسبه و خودِ این باعث شده افزایش سهم های گلاس در بین انواع کابینت رو شاهد باشیم. معمولاً طرح‌های این کابینت از نوع کابینت‌های آشپزخانه مدرن و ساده هستند.

✅کابینت نئو کلاسیک

💠انواع کابینت نئو کلاسیک

مهمترین المانی که باعث ایجاد تنوع در انواع مختلف کاببنت آشپزخانه میشود تفاوت در نوع متریال و مدل درب کابینت است چراکه غالبا در ساخت بدنه کابینت از متریال مشخصی استفاده میشود و تنوع زیادی در انتخاب مدل و نوع متریال بدنه کابینت وجود ندارد .

🔰با توجه به این توضیحات انواع کابینت نئوکلاسیک عبارتند از :

۱) درب mdf خام ضخامت 22 میل با رنگ پلی اورتان پوششی خارجی
2) درب چوبی ترکیب چوب بلوط کانادایی یا چوب راش گرجستات با mdf خام
3) درب روکش چوب ترکیب mdf خام با روکش چوب طبیعی و رنگ پلی اورتان خارجی

💠آشنایی با کابینت سبک نئوکلاسیک

مشخصه اصلی کابینت نئو کلاسیک، درب های آن است که از یک فریم ( کلاف دور درب ) به همراه قسمتی صاف و فلت در در بخش میانی ( قسمت وسط درب ) تشکیل شده است. البته مدل های دیگری مانند طرح انزو و ملانو هم وجود دارند که از زیر مجموعه های سبک نئوکلاسیک هستند. در سبک نئوکلاسیک خبری از ستون های بزرگ، درب های برجسته و منبت های پر کار و شلوغ نیست و سادگی کار کاملا حفظ می شود ( از این بابت کابینت نئوکلاسیک به سبک مدرن شباهت بیشتری دارد )

💠دلیل اختلاف قیمت زیاد بین شرکت های مختلف چیست؟

دلیل اختلاف قیمت زیاد بین تولیدکنندگان کابینت برای یک محصول خاص مثل کابینت نئوکلاسیک به کیفیت ساخت و اجرای کابینت و همچنین نوع متریال مصرفی برمی گردد. می توان بجای رنگ پلی اورتان خارجی از رنگ ایرانی استفاده نمود! می توان بجای mdf خارجی از نوع ایرانی آن استفاده کرد! می توان بجای یراق آلات وارداتی وبا کیفیت از محصولات چینی استفاده کرد!

در نهایت چیزی که تفاوت یک تولید کننده خوب از بد را مشخص می نماید کیفیت اجرا و نصب بی عیب و نقص کابینت و تحویل به موقع کار طبق توافق انجام شده میان کارفرما و تولید کننده کابینت است. این عوامل هستند که باعث ایجاد اختلاف قیمت میان شرکت های کابینت سازی مختلف می شود.

___طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان___

بار سنگین مدرسه و برنامه اجتماعی شلوغ تر، نوجوانان چیزهای زیادی در ظرف خود دارند. ایجاد یک پناهگاه امن و بدون استرس که در آن نوجوان شما بتواند لیست کارهای خود را حذف کند و زمان خود را با دوستان خود بگذراند،

راه بسیار خوبی برای کمک به حفظ آنها در مسیر درست است، اما طراحی فضایی که هم کاربردی و هم شیک باشد می تواند سخت تر از این باشد.

کاربرد اتاق خواب بیش از مکانی برای خوابیدن است

اتاق خواب جایی است که نوجوان شما از دنیای خواسته ها و قوانین حاکم بر خود فرار می کند و به آن پناه می برد.مکان های اندکی وجود دارد که یک نوجوان می تواند احساسات خود را در آن جا ابراز کند، اما اتاق خواب اولویت آنها است.

موارد مورد علاقه نوجوانان ممکن است بسیار متنوع و یا غیرمعمول باشد، اما با برخی برنامه ریزی های دقیق و منظم، تمام احساسات آنها می تواند به زیبایی تمام شکل بگیرد و به آن ها کمک کند تا از یک دوره حساس از زندگی خود به خوبی عبور کنند.

بهترین رنگ برای اتاق خواب دختر نوجوان چیست؟

بهترین رنگ برای اتاق خواب یک دختر نوجوان بسته به ترجیحات او متفاوت خواهد بود. این روزها، صورتی دخترانه کلاسیک چندان محبوب نیست. دختران نوجوان ممکن است به سمت رنگ های مختلفی از جمله آبی، سبز و بنفش جذب شوند.

به مدیریت : غلامحسین آشوری

دانلود آلبوم کاری👇(کلیک کنید)

🌹وگاس🌹
آلبوم 👈۳۳۳👉

شماره های تماس :

۰۹۱۷۸۷۲۹۰۲۶

۰۹۳۹۵۶۴۱۲۳۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

انواع کابینت کلاسیک ممبران هایگلاس

 

نمونه کار کناف👇

 

 

نمونه رنگ پارکت

دربهای ضد سرقت و دربهای اطاقی

 

انواع تخت خواب

 

بین کابینتی

 

تسمه طلایی رو دیوار

 

اجرای کابینت کلاسیک ممبران هایگلاس

 

کمد دیواری

 

 

 

 

 

نصب کابینت وکیوم , کابینت هایگلاس , ساخت و تولید کابینت هایگلاس , تولید کابینت وکیوم ,  کابینت وکیوم  , نصب کابینت وکیوم  , کابینت کلاسیک  , ممبران  , وکیوم  , کورین , کمد , کابینت,  دکوراسیون داخلی , طراحی , طراحی داخلی ,  مصنوعات چوبی  , ساخت کابینت بوشهر , کابینت نئو کلاسیک بوشهر , ساخت کابینت انزو بوشهر , انزو , نئوکلاسیک , کابینت تمام چوب ,  بوشهر , چوب, mdf ,