طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تورنگ 

?لیست خدمات دکوراسیون تورنگ?
?کناف
?ارمسترانگ
?انواع دیوارپوش
?نرده استیل
?اجرنما
?سنگ نما
?انواع کفپوش
?اسمان مجازی
?ایزوگام
?کاغذ دیواری
?پوستر
?جوشکاری
?پرسیانا

?کابینت در دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است، زیرا علاوه بر ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن باید به نحوی طراحی و اجرا شود که حداکثر استفاده از فضای آشپزخانه صورت گیرد و بتوان ظرف و ظروف و وسایل مورد نیاز را در آن جاسازی کرد.➿این المان دکوراتیو و کاربردی از متریال هایی نظیر چوب، فلز، هایگلاس، ام دی اف و پی وی سی و در طرح و رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می شود.
?در انتخاب جنس کابینت باید دقت لازم صورت گیرد تا بتوان محصولی مقاوم با طول عمر طولانی داشت و در دکوراسون آشپزخانه آن را تعبیه نمود.?

?طراحی و اجرا اختصاصی دکوراسیون منزل?

?سنگ آنتیک چیست؟?

?سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌ها کنار هم به وجود می‌آید. این خرده سنگ‌ها با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می‌شوند و حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. این سنگها معمولاً از سنگ‌های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
?سنگ‌های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. سنگ آنتیک طبیعی از خرده سنگ‌های طبیعی در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود معمولاً از سنگ‌های تراورتن برای تولید آن استفاده می‌شود.

?نرده استیل چیست و دارای چه کاربردهایی می باشد؟?

?امروزه توجه خاصی به زیباسازی ساختمان ها و دکوراسیون داخلی و خارجی آن ها و ابزار و وسایل به کار رفته در امر ساختمان سازی می شود. یکی از مواردی که امروزه مورد توجه است کاربرد نرده در طراحی ساختمان هاست. طراحی ساختمان های امروزی به گونه ای است که دارای راه پله و یا تراس و… است و نیاز به نرده به خوبی در دکوراسیون آن مطرح است.

?نرده ها می توانند جلو بسیاری از حوادث را بگیرند و از سقوط افراد و اشیا جلوگیری کنند. نرده با توجه به محل نصب و.. انواع مختلف چوبی، فلزی، شیشه ای، استیل و… و کاربردهای متنوع دارد. یکی از انواع نرده که در طراحی ساختمان های مدرن امروزی، بسیار کاربرد دارد نرده استیل است. نرده استیل با مزایایی که دارد یکی از بهترین گزینه ها در زیباسازی ساختمان و هم چنین امنیت بیشتر آن است

? اجرا توسط تیم کاملا حرفه ای?

?زیبایی خانه هایتان را به ما بسپارید?

?ایینه دکوراتیو؟?

?همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند.
?یکی از راه‌هایی که می‌توان این تغییرات را در دکوراسیون منزل به صورت شیک و زیبا انجام داد استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل است.
زیرا می‌توان با استفاده از این نوع آینه‌ها زیبایی و شکوه خاصی را در منزل ایجاد کرد.

?مابه زیبایی منزل تان اهمیت میدهیم?

?کفپوش?

?اگر در منزل تان از کف پوش استفاده کرده اید، باید یک سری موارد را در نظر داشته باشید و کاملا رعایت کنید: 
• پارکت (بدلیل اینکه جنسش از چوب درخت است) نسبت به آب و گاهی رطوبت بسیار حساس است و تا حد ممکن باید کاری کنید که با آب تماس نداشته باشد و یا سطح آن تا حد امکان رطوبت نکشد و خشک نگه داشته شود.
? مراقبت از آن اهمیت زیادی دارد چون برای مثال در صورتی که سطوح نوک تیزی سطح آنرا خراش دهند، سطح بیرونی آن آسیب دیده و باید مجدد صیقل داده شده و صاف شود.


? بعضی از پارکت ها (به ویژه آنهایی که از جنس چوب درخت بلوط هستند) گاهی دارای لکه ها و رده هایی هستند که بسیاری از افراد ظاهر آنرا چندان نمی پسندند.
?برخی از انواع پارکت ها (به خصوص پارکت های تهیه شده از چوب کاج) بافت نرم و شکننده ای دارند و هنگام نصب باید توسط نصاب تقویت شود.
?حساس بودن بسیاری از پارکت ها نسبت به تغییرات آب و هوایی.
?معمولا در بیشتر موارد، بعد از چند سال نیاز است که مجددا سطوح آن اصطلاحا سایبده شده و مجددا لاک زده شود.
? در برابر حوادثی مانند آتش سوزی باید از آن محافظت شود.

مدیریت :
مهندس غیاثوند
مهندس جهانبخش

کابینت
پرسیانا
سیمانکاری
سقف کشسان
جوشکاری ، انواع باکس ، حفاظ، سربندی
ایزوگام ، ساده ، فویل دار ، طرح دار
سنگ آنتیک
آرمسترانگ،ساده،معرق ، آسمان مجازی
آینه کاری

 

?کیفیت برتر افتخار ماست?

?خانه از شما طراحی و اجرا از ما?

 

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی , کناف , دیوارپوش ,