Address & Contact

Our Address

مرکزی ، ساوه ،بلوار یل آباد ،روبه روی کارخانه شیر ، کوچه آب انار گیری

Telephone

دکوراسیون داخلی و بازسازی فضاهای مسکونی تجاری و صنعتی آقای کناف

فروش عمده به پیمانکاران و مجریان کناف در ساوه و حومه

⚡️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل،یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

⚡️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

⚡️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?طراحی دکوراسیون داخلی منزل

?طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

?نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

?علاوه بر آن در این خانه احساس شادی و خوشحالی و راحتی داشته باشید. برای این کار شما نیاز دارید که نکات مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بدانید و وسایل مختلف از جمله مبلمان و رنگ دیوارها و بافت آن ها را به خوبی انتخاب کنید تا در هماهنگی با یکدیگر باشند و با یک نقشه از پیش تعیین شده وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای، کار طراحی و دیزاین منزل خود را انجام دهید

?با چه هدفی از دکوراسیون داخلی استفاده می کنیم؟

⚜️با این تفاسیر می‌توان گفت که طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یک دانش محسوب می‌شود و با استفاده از آن در مکان های مختلف می توان اهداف بسیار مهمی را دنبال کرد. به طور مثال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه ها می تواند باعث جلب و جذب بیشتر مشتری شود. همچنین طراحی دکوراسیون داخلی محیط های اداری باعث ایجاد یک فضای امن برای کارمندان می‌شود و با احساس راحتی که در آنها ایجاد می‌کند راندمان کار را بالا میبرد .

⚜️ طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان ها باعث کاربردی تر شدن فضا، ایجاد یک محیط آرام برای کادر درمانی و بیماران می‌شود و در خانه های مسکونی یک فضای راحت، گرم و پر از آرامش و صمیمیت را فراهم می‌کند. همچنین در قسمت های عمومی مثل مترو و اتوبوس و غیره می‌توان باعث رفع نیاز افراد استفاده‌کننده شد

?کناف

?بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی‌فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

?کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی‌گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?کاغذ دیواری

?همه ما دوست داریم که در خانه‌‌‌های زیبا زندگی کنیم و دکوراسیون قدیمی‌آنرا به هر نحوی شده تغییر دهیم. یکی از این تغییرات میتواند در حیطه دیوار‌‌‌های خانه باشد. روش قدیمی‌روکش کردن دیوار‌ها به وسیله گچ امروزه دیگر طرفداران زیادی ندارد، هرچند هنوز هم به عنوان یک مهم دیوار خانه‌ها گچ کاری میشود ولی در صورتی که شخص مایل به خرج کردن هزینه ی بیشتری باشد میتواند جایگزین بهتری برای گچ به کار ببرد.

?کاغذ دیواری نوعی از روکش جهت پوشاندن سطح دیوار‌ها می‌باشد که در طرح‌ها و مدل‌‌‌های متنوعی طراحی و ساخته میشود و در چهار نوع چاپ مسطح، کلیشه ای، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید میشودکاغذ دیواری را میتوان به صورت رولی و یا متری خریداری کرد که با استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری آنرا به دیوار میچسبانند.

?بازسازی ساختمان چیست و با نوسازی چه تفاوتی دارد؟

⚜️بازسازی ساختمان از روش‌های متداول بهبود کیفیت محیط کار و زندگی است. در ابتدا اجازه دهید دو کلمه‌ای را که عموماً به جای هم به کار می‌روند ولی در عمل دو مفهوم کاملاً جدا از هم هستند را توضیح دهیم. وقتی به دنبال یافتن مفهوم بازسازی ساختمان هستیم در می‌یابیم بازسازی و نوسازی عموماً به جای هم به کار می‌روند.

⚜️نوسازی به معنای تخریب کلی بنای قدیمی‌و ساخت بنایی جدید به صورت کامل است در حالی که بازسازی یا مرمت، به معنای رفع مشکلات، خرابی‌ها و زیباسازی بناهای فرسوده‌ایست که قسمت‌های اصلی آن مانند: سقف، دیوار‌ها، ستون‌ها، کف و … همچنان سالم هستند و با یک مرمت خوب تا سال‌ها می‌توانند عمر کنند. مزیت بازسازی ساختمان نسبت به نوسازی هزینه کمتر، سرعت انجام بیشتر و دخالت کمتر در ترکیب بنا به خاطر عملیات ساختمانی سبک‌تر است.

?عملیات بازسازی دارای دو دسته اصلی است:

الف)بازسازی و مرمت قسمت‌های مهمی که بر استحکام ساختمان تأثیرگذارند.

ب)بازسازی بخش‌هایی که ازلحاظ زیبایی در معرض دید هستند

⚡️اگر ساختمان موردنظر شما قدیمی است، بازسازی آن مهم است زیرا تأثیر زیادی بر سلامتی شما خواهد داشت.

⚡️بازسازی و مرمت ساختمان بیشتر در دیوارهایی که دارند یا باگذشت زمان و نشست زمین دچار ترک شده‌اند انجام می‌شود.

⚡️ابتدا بایستی این دیوارها مرمت شوند، معمولاً دیوارهای حائل در ابتدا تخریب نمی‌شوند

⚡️زیرا ستون‌های ساختمان که موجب استحکام ساختمان شما هستند روی آن‌ها قرار دارند و وظیفه‌ی تحمل وزن سازه ساختمان را بر عهده‌دارند.

⚡️دیوارهای حائل باید تا رسیدن به آجر، تخریب شوند. بدان معنا که سطح دیوار به‌اندازه‌ای تخریب شود که به قسمت آجری آن برسد.

⚡️پس‌ازآن دیوار با شاقول بندی مناسب و درست گچ‌وخاک می‌شود.

⚡️سفیدکاری نیز پس از خشک شدن گچ‌وخاک می‌بایست آغاز شود تا در انتها دیواری صاف و تمیز داشته باشیم.

⚡️درواقع این نوع از دیوارها به دلیل عدم تخریب، بازسازی می‌شوند و به همین دلیل می‌بایست گچ کاری آن‌ها به بهترین نحو و با دقت انجام شود.

به مدیریت : عارف نوری

 

 

 

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در ساوه , بازسازی فضاهای مسکونی در ساوه , بازسازی فضاهای تجاری در ساوه  , بازسازی صنعتی در ساوه  ,  آقای کناف در ساوه , دکوراسیون داخلی آقای کناف در ساوه ,  دکوراسیون در ساوه  , دکوراسیون داخلی در ساوه  ,