Address & Contact

Our Address

کرج

Telephone

طراحی و اجرا پله گرد مارپیچ بتنی واحدی 

پله گرد مارپیچ بتنی واحدی

?  پله های گرد بتنی ، انواع پله های پیچ ?

? پله گرد بتنی و تاثیر آن در طراحی داخلی و خارجی ساختمان

? از پله‌ها در همه‌ جا و به‌ ویژه در ساختمان‌هایی که چندین طبقه وجود دارد استفاده می‌شود و ازاین‌ رو پله گرد بتنی بخشی جدایی‌ ناپذیری در هر ساختمان است. بسیاری از مردم برای ساختن پله‌ ها در منازل خود از بتن استفاده می‌کنند زیرا این محصول طبیعی است و می‌توان با استفاده از آن طرح‌ های شگفت‌ انگیز و چشمگیری را برای محیط و فضای خانه ایجاد کرد. بتن یک وسیله ساخت‌ وساز بادوام و همه‌ کاره است که به‌ طور گسترده‌ ای برای اهداف مختلف ازجمله راه‌ پله‌ها استفاده می‌شود. راه‌ پله‌های بتنی معمولاً در ساخت‌وسازهای تجاری و خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرند و نحوه ساخت و طراحی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

? اما در میان انواع پله‌ های بتنی ازجمله پله یک‌ طرفه مستقیم، پله بتنی دوطرفه و غیره بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از پله‌ های گرد بتنی در معماری ساختمان خود استفاده کنند در ادامه مطلب با مزایای آن بیشترآشنا خواهید شد.

? استفاده از پله گرد بتنی برای پروژه‌های تجاری و مسکونی

امروزه امکان طراحی، ساخت و نصب پله‌های گرد بتنی به‌ صورت زیبا و متناسب با نیازهای شخصی، داخلی و تجاری فراهم‌ شده است. پله‌های گرد بتنی در پروژه‌های سنتی و مدرن نیز کاربرد زیادی دارند.

امروزه پله‌ های گرد بتنی معمولاً در نقطه ورودی منازل به کار می‌روند.اما اگر شما دارای اتاق‌ها و سالن‌های ورودی بزرگی هستید می‌توانید با استفاده از پله‌های گرد بتنی طرح‌های عظیم و سنگینی ایجاد کنید و نمایی زیبا به فضای داخلی خانه خود ببخشید.

??????????????

? مزایای استفاده از پله گرد بتنی

یکی از مزایای پله گرد بتنی جذابیت بالا و سطح غیر لغزش آن‌ها است. این مدل پله به‌ طور قابل‌ توجهی باعث کاهش سروصدای ایجادشده توسط افراد در ساختمان می‌شود. همچنین تطبیق‌ پذیری و دوام بتن، انتخاب پله‌ های بتنی بجای پله‌ های چوبی را آسان کرده است. پله گرد بتنی نه‌ تنها در برابر بار سنگین و پوسیدگی مقاومت می‌کند بلکهچندین دهه دوام خواهد داشت و از انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار است. پله‌ گرد بتنی در برابر آتش نیز مقاوم است. در صورت بروز آتش‌سوزی در خانه راه‌پله‌های بتنی از پله‌های چوبی مقاومت بیشتری داشته و پله را در برابر آتش‌سوزی مقاومخواهد کرد درنتیجه امنیت خانواده و خانه شما افزایش می‌یابد.

مدیریت : واحدی
09103451384

 

 

پله بتنی پیش ساخته , پله گرد بتنی دوبلکس , مراحل اجرای پله بتنی ,