طراحی و دکوراسیون داخلی خانه زیبا

طراحی و اجرای ۰ تا ۱۰۰ کلیه امور دکوراسیون داخلی ساختمان

✅کاغذ دیواری در طرح های مختلف

✅پارکت،کفپوش،لمینت،دیوار پوش

✅انواع کابینت و کمد دیواری هایگلاس،ممبران و ام دی اف و چوب

?چرا کاغذ دیواری انتخاب مناسبی در دکوراسیون داخلی است؟

✳️ امروزه بسیاری از افراد، به جهت داشتن یک زندگی شیک و دلچسب و برطرف‌سازی نیازهای روحی خود و خانواده، توجه ویژه‌ای به دکوراسیون داخلی دارند. در واقع این امر را می‌توان بدین شکل تعبیر کرد که افراد سعی می‌کنند ذهنیت، نگرش و خلاقیت خود را ازطریق چیدمان‌، رنگ‌ها و مشخصات دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کارخود به سایرافراد نشان دهند. اما بایستی بدانید که دکوراسیون داخلی هر فضا از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که بایستی به آن‌ها آگاهی کاملی داشته باشید.

✳️استفاده از کاغذ دیواری در فضا، یکی ازمحبوب‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. در گذشته دکوراسیون داخلی به چیدمان مبل وهارمونی رنگ‌ها محدود می‌شد، اما حالا با وجود کاغذ دیواری، شما می‌توانید از فضای دیوار هم بهره ببرید.

?کاغذ دیواری، چگونه دکوراسیون داخلی فضای کار و منزل شما را متحول می‌کند؟

✳️بسیاری از ما هرچند وقت یکبار به منظور زیبایی و جذابیت بصری فضای کاری و یا محل زندگی خود، دست به تغییرات هرچند کوچک دکوراسیون داخلی می‌زنیم. اما کاغذ دیواری را می‌توان یکی از پرمصرف‎ترین ملزومات دکوراسیون داخلی دانست. همانطور که می‌دانید کاغذ دیواری محصولی برای پوشش دیوار‌های داخلی است. این متریال به دلیل تنوع بالایی که در رنگ و سبک دارد، فضای کاری و منزل شما را قطعاَ متحول می‌کند؛ یک تحول در معنای مثبت. درواقع شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری فضای بی روح دیوار را پوشش دهید و به دکوراسیون داخلی خود معنا ببخشید.

?طول عمر کاغذی دیواری چقدراست؟

✳️می‌توان گفت، طول عمر کاغذ دیواری تا حدی زیادی به مشخصات کاغذ دیواری وانتخاب شما بستگی دارد. به طورکلی وقتی شما از یک کاغذ دیواری مرغوب و قابل شستشو استفاده می کنید، چندین سال می توانید آن را تمیز کرده و بدون تغییر رنگ و مانند روز اول و با همان زیبایی از آن استفاده کنید. کاغذ دیواری نیز مانند سایر متریال‌ها نیاز به مراقبت دارد. اما شما با رعایت چند نکته پس از نصب کاغذ دیواری می‌توانید، طول عمر کاغذ دیواری خودرا را افزایش دهید:

?رطوبت و نشت آب: آب دشمن طول عمر کاغذ دیواری شماست. بلافاصله پس ازنشت لوله کشی، آسیب دیدگی سقف و خرابی لوازم خانگی را حل کنید تا به کاغذ دیواری آسیب نزند.

? عدم نصب اصولی: گاهی علائم و حباب هایی روی دیوارها مشاهده می کنید، ناشی از نصب نادرست است. در این شرایط می‌توانید ترمیم و یا از نصب مجدد استفاده کنید.

? موریانه: قبل از نصب کاغذ دیواری با سم پاشی فضا، خیال خود را از این مشکل آسوده کنید.در غیر این صورت از طول عمر کاغذ دیواری شما کم می‌شود.

?نحوه کندن کاغذ دیواری به چه شکل است؟

⚡️نحوه کندن کاغذ دیواری از دیوار، با توجه به عمر کاغذ قبلی و اندازه دیوار، دارای سختی است. اما با توجه به مراحل پایین( مراحل نحوه کندن کاغذ دیواری) به راحتی می‌توانید کاغذ قبلی از دیوار محو کنید.

? مرحله اول: در نحوه کندن کاغذ دیواری بایستی بدانید که هر آنچه بر روی دیوار نصب کرده‌اید بردارید. سایر وسایل را در وسط اتاق جمع کنید و روی آن‌ها نایلون بزرگ بکشید.

? مرحله دوم: در نظر داشته‌باشید امروزه کاغذ دیواری‌ها به صورت خشک از دیوار کنده می‌شوند و نیازی به مواد شیمیایی نیست؛ پس از کاردک استفاده کنید. در صورتی که کاغذ تکه تکه شد، در این صورت از آب یا مواد شیمیایی استفاده کنید.

?مرحله سوم: در این مرحله، به آرامی با کاردک یا ابزار مخصوص این کار، روی کاغذ دیواری را خراش دهید.



?مرحله چهارم: در مرحله چهارم نحوه کندن کاغذ دیواری، دو قسمت از کاغذ دیواری را با یک اسفنج یا غلتک رنگ که در آب‌گرم یا مخلوط آب‌گرم و مواد شیمیایی فرو برده‌اید، خیس کنید. پس از اینکه دیوار مرطوب شد، کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنید. آب‌گرم، چسب قبلی را شل کرده و کارتان را راحت‌تر می‌کند. بهتر است از درز کاغذ دیواری شروع کنید و یک کاردک پهن زیر لبه کاغذدیواری بگذارید تا کندن آسان‌تر ‌شود.



? مرحله پنجم: با توجه به مدت زمانی که کاغذدیواری همراه چسب بر دیوارمانده است ممکن است برای شل شدن چسب احتیاج شود، دیوار را چند بار مرطوب کنید.

? مرحله ششم: بعد ازاتمام کار و کندن کاغذ دیواری اجازه دهید دیوار کاملا خشک شود و بعد با محلول آب و TSP دیوار را شستشو دهید.

?کاغذ دیواری انتخابی مناسب در دکوراسیون داخلی

?پس ازبررسی کاغذ دیواری، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که کاغذ دیواری انتخابی ویژه برای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود‌‌؛ چرا که متریال کاغذ به دلیل تنوع نصب راحت در کمترین زمان ممکن، نسبت به سایر دیوارپوش‌ها مقرون به صرفه‌تر است. کاغذ دیواری‌ها به دلیل اینکه دارای نقش و بافت بسیار متنوع هستند، درهر فضایی زیبایی و وزن بصری ایجاد می‌کنند و می‌توانند بین اجزای دکوراسیون داخلی تعادل ایجاد کنند.

?چطور کاغذ دیواری را در کنار سایر اجزای دکوراسیون داخلی بکار ببریم؟

✳️ اگر مبلمان‌ها به رنگ قهوه‌ای یا کرم هستند، ازکاغذ دیواری با رنگ بژ و طلایی انتخاب کنید.

✳️ دیوار نهارخوری و دیوار پشت تلویزیون معمولا با رنگ تیره جذاب می‌شود.

✳️ اگر از پرده‌‌های گلدار استفاده می‌کنید، کاغذ دیواری‌های ساده انتخاب مناسبی محسوب می‌شود و کوسن هایی با پارچه پرده برای مبلمان درست کنید.

✳️اگر کاغذ دیواری هایی با طرح هندسی دارید، همان طرح را در پارچه کوسن بکار ببرید.

✳️اگر از ترکیب کاغذ دیواری های گل دار با ساده رنگی استفاده کرده‌اید، می توانید مبلمانی به رنگ ساده داشته باشید.

✳️پوستر دیوای سه بعدی می تواند جذابیت و نیز خلاقیت ا به دیزاین و طرح شما بیفزاید. پوستر دیوای سه بعدی در دکوراسیون چذیرایی اتاق خواب و دیگر بخش های خانه فراوان استفاده می گردد و زیبایی ئیژه ای را می تو.انید به واسط پوستر دیوای سه بعدی به خانه خود بخشید.

?پوستر دیوای سه بعدی گل

✳️پوستر دیوای سه بعدی طرح گل در انواع مختلف گل مانند پوستر دیوای سه بعدی گل رز ، پوستر دیوای سه بعدی گل ارکیده و پوستر دیوای سه بعدی گل فانتزی و دیگر انواع گل ها در رنگ ها و طرح های مختلف می تواند موجودبسته به دختر و پسر بودن اتاق خواب در طرح های خحتلف باشد.

?پوستر دیواری سه بعدی چهره

✳️پوستر دیواری سه بعدی چهره انسان و آدم مورد علاقه و پسند برخی افراد قرار می گیرد. پوستر دیواری سه بعدی چهره در حالات مختلف می تواند در برخی محیط ها بسیار متناسب باشد. پوستر دیواری سه بعدی چهره زن ، پوستر دیواری سه بعدی چهره دختر ، پوستر دیواری سه بعدی چهره مرد، پوستر دیواری سه بعدی چهره پسر هر یک در محیط های متعددی می تواند بسیار متناسب باشد برای مثال ارایشگرها پوستر دیواری سه بعدی

?پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

✳️پوستر دیواری سه بعدی طبیعت جنگل درختان گل ها کوه و دیگر مناظر طبیعت می تواند جذابیت بسیاری برای افراد داشته باشد. پوستر دیواری سه بعدی طبیعت می تواند زیبایی بسیاری را هدیه دهد.

?پوستر دیوای سه بعدی اتاق خواب

✳️پوستر دیوای سه بعدی اتاق خواب شما می تواند اگر برای اتاق خواب کودک باشد. پوستر دیوای سه بعدی اتاق خواب بزرگسالان می تواند در طرح های فانتزی ونیز طرح طبیعت و دیگر طرح ها موجود گردد.

?پوستر دیوای سه بعدی پذیرایی

✳️پوستر دیوای سه بعدی پذیرایی با حساسیت و توجه بیشتری نسبت به دیگر اتاق های خانه همراه می شود. پوستر دیوای سه بعدی پذیرایی در طرح های هندسی و نیز پوستر دیوای سه بعدی گل ، و یا پوستر دیوای سه بعدی طبیعت و دیگر طرح های زیبا می تواند زیبایی را به معماری داخلی منزل شما بخشد.

?قیمت پوستر دیوای سه بعدی

✳️قیمت پوستر دیوای سه بعدی بسته به نوع طرح و نیز کیفیت کاری پوستر دیوای سه بعدی در قیمت های متعدد می تواند قیمت گذاری گردد.

✳️پوستر دیواری سه بعدی 3D محبوترین نوع پوستر دیواری است که طرفداران زیادی دارد که البته بیشتر جوانان هستند و افرادی که به دکوراسیون داخلی مدرن علاقه دارند. در این بخش انواع پوستر دیواری سالن پذیرایی و اتاق خواب را می توانید مشاهده کنید.

? خرید پوستر دیوای سه بعدی

✳️خرید پوستر دیوای سه بعدی بسته به محیطی که می خواهید پوستر دیوای سه بعدی را نصب نمخایید وی تواند به طرح های مختلفی دسته بندی گرددو اگر می خواهید در محیط کسب وکاری و نیز محیط اداری خود پوستر دیوای سه بعدی نصب نمایید می توانید بسته به زمینه کاری و فعالیت خود پوستر دیوای سه بعدی مرتبط را نصب و خریداری نمایید. برای مقال اگر در زمینه ماشین فعالیت می نمایید می توانید از پوستر دیوای سه بعدی طرح ماشین و خودرو استفاده نمایید تا در کننار زیبایی بتواند زمینه کاری شما را به دیگران شان دهد.

?قیمت خرید پوستر دیواری

✳️قیمت خرید پوستر دیواری برای همه تقریبا مهم است و ما در این مورد به مشتریان عزیز ضمانت بهترین قیمت پوستر دیواری 3D سه بعدی را در انواع سبک های سه بعدی سنتی، سه بعدی مدرن، سه بعدی منظره، سه بعدی چشم انداز، سه بعدی خلاقانه، سه بعدی انتزاعی، سه بعدی هنری و… می دهیم.

?چاپ پوستر سه بعدی دیواری در مدل های مدرن و جدید

✳️چاپ پوستر دیواری سه بعدی در فروشگاه رونیا با جدیدترین دستگاه ها و آخرین تکنولوژی در ایران انجام می شود و با استفاده از رنگ های خارجی درجه یک پوستر سه بعدی با بهترین کیفیت خروجی چاپ تقدیم مشتریان می گردد.

✳️پوستر دیواری سه بعدی هلندی ، قیمت پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب و پذیرایی , جدیدترین پوستر سه بعدی پشت تلویزیون 2021 : همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم ، دکوراسیون داخلی تاثیر فوق العاده ای در زیبایی منزل و روحیه افراد ساکن در آن دارد.

✳️بهره گیری از پوسترها یکی از مهم ترین المان ها در طراحی دکوراسیون می باشد. پوسترها انواع متفاوتی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد پوستر دیواری سه بعدی اطلاعاتی ارائه دهیم.

✳️با استفاده از پوستر های سه بعدی ، می توان یک دیزاینی خلاق و جذاب داشت. این نوع پوستر قابل استفاده در سالن پذیرایی ، اتاق خواب و بخش های دیگر منزل می باشد و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

به مدیریت:علی روشن

?️کاغذ دیواری

????????????

?️پوسترهای دیواری

 

دکوراسیون داخلی در رامسر ,  کناف ,  پارکت ,  کفپوش ,  گچکاری , پوستر ,  سقف کاذب ,  سقف کشسان , آجرنما ,  آجر نسوز ,  کاغذ دیواری ,  لمینت ,