طراحی و ساخت تابلو صنعتی فرمان و قدرت شرکت آریو کنترل

? طراحی و ساخت تابلوهای صنعتی فرمان و قدرت
? برنامه نویسی PLC و HMI و inverter و step motor و servo motor
? اتوماسیون صنعتی
? ساخت انواع ربات های رنگ پاش و اتوماسیون رنگ مایع و پودری

? مزایای ربات پاشش رنگ پودری

? تنظیم کورس در دو محور بالا و پائین با دقت ۱CM±
? تنظیم سرعت در دو محور بالا و پائین به صورت مجزا از هم
? کنترل سیستم پاشش از طریق یونیت رسیپروکیتور Reciprocator
? مکانیک فوق العاده نرم و بدون لرزش.
? خرابی بسیار پائین به علت حذف تسمه در سیستم انتقال و کیفیت بالای محصولات مکانیکی و الکتریکی
? قابلیت کنترل از روی بدنه رباط و یا ستون پاشش
? موتور و گیر بکس ایتالیایی
? قابلیت نصب گان دستی و اتومات به تعداد نامحدود
? قیمت پائین با خذف گمرک و باربری نسبت به نمونه وارداتی

? جهت خرید ربات پاشش رنگ  و یا استعلام قیمت آن ، با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

? راه اندازی کامل خطوط رنگ پودری

? همراه با سیستم کانوایر هوایی , کوره های پخت , سیستمهای شستشوی اتوماتیک و دستی , کابین رنگ , سایکلون و دستگاه پاشش دستی و اتوماتیک , کانوایر خط رنگ , تعمیر و بازسازی کانوایر , زنجیر کانوایر
? کلیه تجهیزات کانوایر
? کانوایر هوایی Monorail – Power & Free – I Beam – Alcon
? کانوایر انتقال قطعات در هر سایزی
? انواع لوازم یدکی کانوایر
? انواع زنجیر کانوایر
? انواع روغن زن کانوایر
? کاتر پیلار و سیستم محرک کانوایر
? انواع ریل و کرنر کانوایر
? تعمیر و بازسازی سیستمها

? مزایای استفاده از پوشش های پودری

? کارائی :

سیستم رنگ پودری به مراتب کاراتر از سیستم استاندارد رنگ مایع می باشد . پروسه اعمال رنگ پودری عاری از هرگونه چکه و یا جاری شدن بوده و نیازی به خشک کردن نمی باشد . در پروسه اعمال رنگ پودری، رنگ آمیزی تعداد زیادی از قطعات در کمترین زمان ممکن می باشد ، که خود یکی از عوامل اتلاف کمتری از رنگ در مقایسه با رنگ مایع می باشد.

? مقرون به صرفه :

وقتی قطعات در کانوایر کنار هم چیده شده و رنگ آمیزی می شود و با طی چرخه تولید در زمان کمتری پروسه به اتمام می رسد ، خود عامل کاهش هزینه تمام شده به ازای هرقطعه رنگ آمیزی شده می باشد.

?  مصرف بهینه انرژی :

کوره های پخت رنگ پودری با توجه به نیاز کمتری به اگزوز خروجی گازها موجب کاهش اتلاف حرارت میشود که در کوره های پخت رنگ بر پایه حلال ها، لازم است تخلیه گازهای تولید شده در حین تولید از طریق مجاری بزرگتری انجام گیرد .در مقایسه حجم خروجی اگزوز ، حجم گازهای خروجی در رنگ پودری کمتر بوده و قابل برگشت به محیط میباشد ، بنابراین تاسیسات رنگ پودری بهینه تر از نظر مصرف انرژی در مقایسه با تاسیسات رنگ بر پایه حلال میباشد.

? سازگاری با محیط زیست :

رنگ پودری ، رنگی سازگار با محیط زیست بوده ودر مقایسه با رنگ مایع هیچگونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند. رنگ پودری عاری از هر گونه حلال بوده و پروسه تولید یا اعمال آن، دربرگیرنده گازهای آلاینده نمی باشد. رنگ پودری بعنوان تمیزترین نوع رنگ تائید گردیده است .این رنگ به روش بارداری الکترواستاتیکی اعمال شده و نیازی به استفاده از حللالهای مضر نمی باشد .۱۰۰% رنگ پودری قابل استفاده مجدد بوده و مازاد رنگ اسپری شده قابل مصرف در استفاده های آتی می باشد ، بنابراین ضایعات کمتری بهمراه خواهد داشت .

? فوق العاده در براقیت و زیبایی :

رنگ پودری دارای براقیت و زیبائی فوق العاده و در عین حال خواص مکانیکی منحصر بفردی می باشد . تنوع رنگها و افکت های گوناگون با براقیت قابل تنظیم از پائین ترین سطح براقیت به بالاترین سطح براقیت امکانپذیر می باشد. اجزای فلزی ،چوبی و پلاستیکی می توانند با رنگ پودری پوشش داده شوند و سطح بدست آمده می تواند سالیان دراز مقاومت و زیبائی خود را حفظ کند.

به مدیریت:حسین بابادی

 

 

 

 

 

 

شرکت آریو کنترل فرمان تهران , تابلو فرمان , تابلو فرمان آسانسور چیست , کاربرد تابلو فرمان آسانسور , انواع تابلو فرمان ها , اجزای تابلو فرمان , وظایف تابلو فرمان آسانسور چیست , تابلوهای دوسرعته , تابلوهای درایودار , تابلوهای گیرلس , تابلو نجات اضطراری , طراحی و ساخت تابلو صنعتی فرمان و قدرت شرکت آریو کنترل تهران ,