Address & Contact

Our Address

ساوه،شهر صنعتی کاوه،خیابان مرکز خرید، روبروی خیابان هشتم، تکنو تراش مهدی

ماشین سازی،قطعه سازی و پولیش تکنو تراش مهدی در ساوه

?طراحی و ساخت قالب‌‌‌های تزریق پلاستیک فورج،آرایش سنبه و ماتریس
?پولیش و پرداخت قالب تزریق پلاستیک 
?مبدل های حرارتی،بویلر و چیلر  

?اجزای قالب تزریق پلاستیک چیست؟

?فرایند تزریق پلاستیک یکی از رایج ترین روش ساخت قطعات پلاستیکی است. ابداع قالب های تزریق پلاستیک منجر به تولید انبوه انواع قطعات پلاستیکی مورد نیاز بشر شد، قطعاتی که امروزه به لطف اختراع دستگاههای تزریق پلاستیک، با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان تولید میشوند.

?این محصولات که ضخامت کمی دارند، مصرف گستردهای همچون لوازم خانگی، قطعات پلاستیکی اتومبیل و … دارند. یک دستگاه تزریق پلاستیک متشکل از اجزای مختلفی است که با هدایت مواد مذاب پلاستیکی به داخل یک محفظه‌ی از پیش طراحی شده، قطعه نهایی تشکیل میشود.

?سه عامل سایش، دما و فشار بالا در قالب های تزریق پلاستیک سبب استهلاک اجزای قالب میشود. از این رو از فولاد، آلومینیوم و یا آلیاژهای مقاوم در برابر این عوامل برای ساخت قالب تزریق پلاستیک استفاده میشود. در میان فلزات پیشنهادی، فولاد سخت شده از مقاومت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است.

?دستگاه cnc چگونه کار می کند؟

?دستگاه های سی ان سی دارای محورهای مختلفی هستند که بسته به اینکه دستگاه چند محوری است توانایی دستگاه سی ان سی برای برش و انجام عملیات بالا می رود. زمانی که شما دستگاه را روشن می کنید وسیله ای به نام الکتروموتور شروع به حرکت و کار کردن می کند. این وسیله اصلی ترین قطعه دستگاه سی ان سی می باشد

?زمانی که الکتروموتور روشن می شود اسپیندل دستگاه نیز شروع به حرکت بر روی محورها می کند و با استفاده از ابزار برشی دستگاه متریال موجود بر روی دستگاه برش می خورد. این قسمتی که معرفی کردیم در واقع بخش مکانیکی دستگاه سی ان سی می باشد. اما بخش نرم افزاری دستگاه نیز پیچیدگی خاص خود را دارد.

?اپراتور با استفاده از نرم افزار دستگاه سی ان سی مختصات برش متریال را به دستگاه اعلام می کند. در واقع اپراتور باید بتواند طرح مورد نظر را با دادن مختصات دقیق به نرم افزار دستگاه دستور برش را به دستگاه بدهد. بعد از اینکه مختصات را به طور کامل ثبت نمود اطلاعات را به بخش مکانیکی دستگاه ارسال می کند و دستگاه به طور دقیق و منظمی کار برش را انجام می دهد. میزان دقت و کیفیت کار دستگاه های سی ان سی بر هیچکس پوشیده نیست.

?بویلر چیست؟

?بویلر (boiler) (یا همان دیگ) وسیله ایست که در آن سیال عامل (معمولا آب) گرم شده و یا به نقطه ی جوش خود می رسد. بویلر یک مخزن تحت فشار است که سیال در آن به درجه حرارت مورد نظر رسیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

?بویلرها معمولا برای تولید بخار (بویلر بخار) و آبگرم (بویلر آبگرم) تولید می شوند. سیال خروجی از بویلر جهت مصارف مختلفی از جمله تولید برق، حرکت لوکوموتیو، گرمایش محیط ، رطوبت دهی به محیط و … استفاده می شود. محل های رایج استفاده از بویلر عبارتست از: نیروگاه، بیمارستان، کارخانجات صنعتی، سونای بخار، ساختمان ها، عمل آوری بتن، کشت قارچ، گلخانه و … هر کدام از این محل ها با موتورخانه بخار و یا موتورخانه ابگرم تجهیز می گردند.

?کار چیلر چیست ؟

?کار چیلر این است که آب را برای سرمایش هوای ساختمان و یا مصارف صنعتی ، سرد کند. آب سرد شده در چیلر با پمپ و از طریق لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد مانند فن کویل های تعبیه شده در داخل ساختمان یا دستگاه هواساز ارسال می شود. لوله های منتقل کننده آب سرد به خوبی عایق کاری می شوند تا دمای آب سرد حفظ گردد.

?علاوه بر سرمایش ساختمان ها ، آب سرد می تواند در فرآیندهای صنعتی نیز به عنوان آب خنک کننده یک دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد. آب سرد چیلر در مداری بسته جریان دارد. منظور از مدار بسته این است که آب درون لوله ها و کویل ها جریان پیدا کرده و راهی برای تبخیر آن وجود ندارد.

به مدیریت:داود رضایی

شماره تماس :

09127550075

09337550075

08642303351

??????????????

قالب های تزریق پلاستیک و مبدل های حرارتی (رادیاتور )
و ماشین تزریق پلاستیک
??????????????
??????????????

 

 

 

پولیش , قالب تزریق پلاستیک در ساوه , پرداخت قالب تزریق پلاستیک در ساوه , تکنو تراش مهدی در ساوه , مبدل های حرارتی در ساوه , بویلر در ساوه , چیلر در ساوه , ماشین سازی در ساوه , قطعه سازی در ساوه , تزریق پلاستیک , شهرک صنعتی در ساوه , خدمات cnc در ساوه ,