Address & Contact

Our Address

تبریز، ناحیه صنعتی زرنق

Telephone

طراحی و ساخت و راه اندازی ماشین آلات شرکت پالایش سلولز صنعت

طراحی و ساخت انواع ماشین آلات مقوا و کاغذ در تبریز

⚙️گروه پالایش سلولز صنعت⚙️
⚙️گروه پالایش سلولز با دو دهه تجربه علمی و عملی در زمینه تعمیر و بازسازی و بهبود کیفیت ماشین آلات⚙️ ⚙️کاغذسازی و مقوا سازی فعالیت می کند⚙️

⚙️ ساخت و تعمیر و بازسازی و بهبود کیفیت ماشین آلات کاغذ و مقوا⚙️

⚙️ بهترین نوع ماشین آلات کاغذ سازی را از ما بخواهید⚙️ 

1- مشاوره رایگان در خصوص هر نوع دستگاه تولید فیلتر هوا
2-مشاوره در خصوص اخذ استاندارد ملی صرفا جهت تولید فیلتر هوای خودرو
3- ساخت و فروش تجهیزات خط تولیدمکانیکی
4- ساخت و راه اندازی خط تولید نیمه اتوماتیک
5- ساخت و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک
6- ساخت و راه اندازی چین کن و چسب زن کاغذ فیلتر
7- پخش و فروش انواع مواد مرغوب فیلترهوا

⚙️ مقواسازان برتر توانسته است ماشین آلاتی به روز و با کیفیتی را جهت تولید کاغذ و مقوا انجام دهد. ماشین آلات مقوا سازی، در مرحله اول کاغذ یا کارتن های باطله به دستگاه پالپو ریخته شده و با آب مخلوط میشود بعد از دستگاه پالپو خمیر مقوا به عمل می آید.

⚙️ و بعد از آن بادستگاه های توربوسپراتور – پرشراسکرین – ریگت سپراتور HD-LD یا همان شن گیر و ماسه گیر ناخالصی های پلاستیک و شن ماسه و غیر سلولز خنیر مقوا به چست ارسال میشود و بعد از رقیق سازی به دستگاه خوردنیز هدایت میشود و بعد ازشکل گیری مقوا به پرس آبگیری و دستگاه خوشکن و بعد از خشک شدن به صورت رول در می آید.

⚙️ بعد از رول شدن به دستگاه دوبلکس جهت شیت شدن یالمینت کردن متالایز یا کاغذ سفید و غیره به بازار ارسال میشود، که در مضارف جعبه شیرینی ، جعبه پیتزا ، جعبه های خوراکی ، جعبه های گوشتی و جعبه های غیر به کارمی رود.

⚙️ ماشین آلات کاغذ نیز به همین روش خمیر کاغذ آماده و بعد از رول شدن به دستگاه ریواندر جهت کنار برش و سفت شدن رول ارسال میشود. و بعد ازآن کاغذ رول به ماشین آلات، ورق سازی، چاپ و بسته بندی و غیره ارسال میشود.

⚙️ ما توانستیم با عیب یابی اکثر ماشین آلات مربوط که در این صنعت کار میکنن باکمترین خرابی و با راحت ترین عمل کرد در تولید را به سرانجام برسانیم .

مدیریت : نجاتی

 

 

راه اندازی دستگاه استوک خارجی در تبریز

 

 

 

راه اندازی خط تولید استوک خارجی در شهرک صنعتی آخلو تبریز

 

 

دستگاه مقوا ,  ماشین آلات مقوا , توربو , پالپژ , پرشژ , اسکرین , خشک کن , فولدینر , آسیاب , دستگاه کاغذ سازی , نام دستگاه های کارخانه کاغذ سازی , کارخانه کاغذ سازی فروشی , قیمت دستگاه تولید کاغذ a4 , دستگاه تولید کاغذ از ضایعات , ماشین کاغذ ,