ساخت و نصب پله گرد،نرده فرفورژه،پله مارپیچ فلزی در محور ورق کریمی در شهر قدس تهران 

⚡️طراحی،ساخت و نصب انواع پله گرد برای تمام کشور 
?انواع گوناگون راه پله های گرد
?راه پله گرد دو محور باکس 

این راه پله ها عموما دارای شعاع داخلی بیش تر از 55 سانتی متر می باشند و از نظر اندازه بزرگ به حساب می آیند و در هتل های مجلل یا مراکز خرید بزرگ که محدودیت فضا وجود ندارد استفاده می شوند.

?راه پله گرد دو محور ورق 

پله گرد های دو محور ورق هم مانند دو محور باکس دارای شعاع داخلی بزرگ هستند. اقتصادی بوده و کاربرد مسکونی دارند.

?راه پله گرد زیر محور

برای استفاده از پله گرد زیر محور محدودیتی وجود دارند. پله های گرد زیر محور در اماکن تجاری و خانه های مسکونی کاربرد دارند و شعاع داخلی آن ها از 85 سانتی متر بیشتر است.

?راه پله گرد تک محور کنسولی 

مدل تک محور کنسولی این راه پله ها شعاع کمی دارد و عرض کف راه پله از 70 سانتی متر بیش تر نمی شود.

?راه پله مارپیچ 

⚡️راه پله گرد مارپیج، همان راه پله محور مرکزی ساده می باشد و این نوع راه پله که به آن راه پله فرار هم گفته می شود، شعاع کمی دارد و محدودیتی برای فضا های تجاری یا مسکونی ندارد.

⚡️راه پله گرد محور مرکزی برش خورده 

⚡️این مدل از پله گرد ها هم شعاع کمی دارند و بیش تر در فضا های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

⚡️راه پله گرد تیر آهنی 

⚡️هنگامی از پله گرد تیر آهنی استفاده می کنیم که تاکیدی روی زیبایی ساختمان و پلکان ساخته شده نداریم.

?انواع گوناگون راه پله‌های اسپیرال 

پله‌های اسپیرال بنا به نوع و ابعاد فضای موردنظر، در انواع مدل‌ها طراحی و ساخته می‌شود. در ادامه به بررسی این مدل‌ها می‌پردازیم:

۱- راه پله اسپیرال دو محور باکس

⚡️این راه پله‌ها عموما دارای شعاع داخلی بیشتر از ۵۵ سانتی‌متر می‌باشند و از نظر اندازه، بزرگ به حساب می‌آیند. کاربرد آن در هتل‌های مجلل یا مراکز خرید بزرگ است که محدودیتی برای فضا وجود ندارد. محدودیت ابعاد در این نوع راه پله به این صورت است که شعاع داخلی پله، بهتر است از ۵۵ سانتی‌متر کمتر نشود (در غیر این صورت نیاز به هماهنگی می‌باشد).

۲- راه پله اسپیرال دو محور ورق

⚡️این راه پله‌ها نیز شعاع داخلی بزرگی دارند، اقتصادی بوده و کاربرد مسکونی دارند. محدودیت ابعاد در این نوع راه پله به این صورت است که شعاع داخلی پله بهتر است از ۵۵ سانتی‌متر کمتر نشود (در غیر این صورت نیاز به هماهنگی دارد).

۳- راه پله اسپیرال زیرمحور

⚡️پله‌ مارپیچ زیرمحور، پله‌ای دکوراتیو است که بدنه‌ی اصلی (شاسی) آن در زیر کف پله‌ها قرار می‌گیرد. در حالت معمول و اصولی، این بدنه به صورت یک باکس فولادی کنگره‌دار تولید می‌شود. برای استفاده از پله مارپیچ زیرمحور، محدودیتی وجود دارد. این پله‌های زیر محور، در اماکن تجاری و خانه‌های مسکونی کاربرد دارند و شعاع داخلی آن‌ها بیشتر از ۸۵ سانتی‌متر است.

⚡️در این مدل پله اسپیرال حداقل یک طرف به صورت معلق است. بنابراین گاهی آن را زیر مجموعه‌ی پله‌های کنسولی می‌دانند. نکته‌ی قابل توجه این است که لزومی ندارد بدنه‌ی اصلی به صورت متقارن در وسط سازه قرار بگیرد. بلکه می‌تواند به صورت نامتقارن قرار بگیرد که در این صورت، یک سر کف پله که بدنه زیر آن قرارگرفته بیشتر حمایت شده و سر دیگر آن کاملا معلق (کنسولی) می‌شود.

⚡️پله اسپیرال زیرمحور، پله‌ای مدرن است (نه کلاسیک) و از دید طراحان، منعطف‌ترین نوع پله است. به این معنا که در طراحی این پله، می‌توان به آن پاگرد افزود یا طرح‌های مستقیم و منحنی را با هم ترکیب کرد. یا جهت انحنا را تغییر داد. این کارها آسیبی به زیبایی آن نمی‌زند و این پله همواره تولیدپذیر است.

۴- راه پله اسپیرال تک‌محور کنسولی

⚡️پله اسپیرال تک‌محور کنسولی، شعاع کمی دارد و عرض کف راه پله، بیشتر از ۷۰ سانتی‌متر نیست. نام دیگرآن، پله معلق است. در نگاه اول، به نظر می‌رسد پله‌ها به دیوار تکیه داده شده‌اند، اما تکیه‌گاه‌هایی داخل دیوار ایجاد می‌شود که پله‌ها به آن‌ها وصل می‌شوند. این کار از لرزش پله جلوگیری می‌کند.

به مدیریت:آقای کریمی

 

 

نرده , پله , فرفورژه , پله گرد , اسپیرال , تک شاسی , دو محور ورق , ساخت پله گرد در شهر قدس , طراحی پله گرد در شهر قدس , هزینه ساخت پله در تهران , قیمت طراحی انواع پله در شهر قدس , ساخت پله اسپیرال در شهر قدس , ساخت و طراحی پله تک شاسی در تهران ,