طراحی و نصب و اجرا و فروش انواع سیستم های برق خورشیدی امین جعفری

🔸 تامین برق باغ ویلا منازل

🔸 دستگاه های ماینر اتریوم( دستگاهای ۲۰۰ واتی به صورت ۲۴ ساعته)

🔸 از طریق برق خورشیدی

🔸 با قیمت نازل

🔸 تامین برق اضطراری در زمان خاموشی بی برقی بدون نیاز به پنل خورشیدی

🔸 با بالاترین کیفیت

🔸 خداحافظی با انواع دستگاه یو پی اس

⚡️ برق اظطراری :
شامل
سانورتر و دو عدد باتری ژل
۲۱ تومان (مناسب جهت خاموشی های تابستان )

⚡️پکیج های خورشیدی :
شروع قیمت از ۲۲ تومان
تا ۷۰ میلیون
با کیفیت عالی و پنل ها و باتری های خارجی مستقیم وارداتی

🔰 امکان پرداخت دو مرحله ای
🔰 با تست و گارانتی

💠  تامین برق اضطراری ویلا ، باغات ، منازل ، هایپر مارکت ، طلافروشی در زمان قطعی های تابستان سال ۱۴۰۱

💠 تامین برق ماینر و اتریوم ۲۰۰ واتی بصورت ۲۴ ساعته از طریق برق خورشیدی

💠  برق اضطراری خورشیدی شروع قیمت از ۲.۳۰۰.۰۰۰

💠  سیستم های خورشیدی سیار گارانتی ۶ ماهه الی ۱۸ ماهه

شماره تماس:

 09364894763

پکیج های خورشیدی سیار
ویژه کمپ های گردشی
کوهنوردی
و زنبور داران
و عشایر
قیمت پکیج
۲۰ واتی : ۳.۳۰۰.۰۰۰
۳۰ واتی : ۴.۳۰۰.۰۰۰
۴۰واتی: ۴.۳۰۰.۰۰۰
 حاوی شارژر موبایل
 ۳ عدد لامپ ۱۲ ولتی
پنل خورشیدی
 مبدل یو اس بی خور
 و باتری سولار

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

سانورتر OREX
سانورتر دستگاهی است که همانند سیستم یو پی اس عملکرده و به صورت برق اضطراری عمل میکند
با این تفاوت که علاوه و بر برق شهر. قابلیت شارژ باتری با پنل خورشیدی را دارا می‌باشد
سانورتر ۳۰۰۰ وات تمام سینوسی شارژر ۵۰ آمپر pwm اورکس ۱۱.۵ میلیون تومان
سانورتر ۳۵۰۰ وات اورکس با شارژر mppt 100آمپر
17.000.000
سانورتر 5000وات اورکس
با شارژر mppt 100آمپر
24.000.000
 داری گارانتی 6ماه

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
 پروژکتور های خورشیدی
 100وات
5.500.000
 50وات
4.500.000
 نصب آسان و نوردهی مناسب

 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
 نصب اجرا :
اجرای تمامی پروژه های نیروگاه خورشیدی از
کیلواتی تا مگاواتی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فیلد آموزش :

 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

 

🔻 خورشید یک راکتور هسته ای طبیعی بسیار عظیم است که در آن مواد بر اثر هم جوشی هسته ای به انرژی هسته ای تبدیل می شوند و در هر ثانیه ۴/۲ میلیون تن از جرمش به انرژی تبدیل می شود. برق خورشیدی از تابش نور خورشید به سلول های خورشیدی تعبیه شده در پنل های خورشیدی تولید می گردد.

🔻 یک پنل خورشیدی برای تولید برق، از پدیده ای که اثر فتوولتائیک نامیده می شود، استفاده می کند. این پدیده نشان می دهد مواد خاصی وجود دارند که وقتی در معرض تابش نور قرار می گیرند، باعث جاری شدن یک جریان الکتریکی در مدار خود می گردند.

🌞 در طراحی و نصب سیستم های برق خورشیدی، با چهار پیکربندی متفاوت در سیستم های برق خورشیدی روبرو می شوید :

۱- سیستم های مجزا یا خود اتکا یا مستقل از شبکه (off grid)

۲- سیستم های متصل به شبکه (on grid)

۳- سیستم متصل به شبکه با پشتیبانی باتری

۴- سیستم متصل و متکی به شبکه

 

💠 سیستم های خورشیدی خود اتکا، مجزا یا مستقل از شبکه

💥 این سیستم محبوب ترین روش و طریقه طراحی و نصب سیستم های برق خورشیدی است. اصولاً سلول های فتوولتائیک را برای این مقصود طراحی و عرضه کرده اند؛ تولید برق در جایی که هیچ منبع مولد جایگزین دیگری در دسترس نباشد. فارغ از این که توان تولیدی این گونه سیستم های برق خورشیدی به چه صورتی به مصرف برسد (تأمین روشنایی یک کانکس یا انباری، راه اندازی یک ماشین حساب جیبی و یا تأمین برق مورد نیاز یک خانه ی کامل)، نحوۀ عملکرد کلی همه شان یکی است، یعنی: پنل با پنل های خورشیدی، توان الکتریکی را تولید کرده و در راستای ذخیره سازی انرژی الکتریکی، آن را روانۀ یک یا چند باتری قابل شارژ می نمایند تا در هنگام ضرورت، از انرژی مزبور به نحو دلخواه بهره گرفته شود.

💠 سیستم های فتوولتائیک متصل به شبکه برق سراسری

💥 در یک چنین سیستمی، در خلال روز و در هنگام تداوم تابش نور خورشید، پنل ها، برقی تولید می کنند که مالک سیستم، علاوه بر استفاده داخلی، مجاز به فروش مازاد مصرف خود به شرکت های برق محلی هم است.در این صورت و با فرا رسیدن غروب و در ادامۀ آن، در ساعات اولیۀ شب که مصارف مختلف و به ویژه روشنایی بالا می رود، کاربر، برق موردنیاز خود را مجدداً از شبکۀ برق شهر خریداری می کند.

💥 یکی از اشکالات بسیاری از سیستم های متصل به شبکه آن است که در صورت قطع برق شبکه در اوقات تاریکی هوا و فقدان نور خورشید، برق شما نیز قطع می گردد.در مقابل، مزیت این روش آن است که وابستگی شما به برق شبکه را کم کرده و می توان مدعی شد که بخش عمده ای از برق مصرفی تان در شرایطی که هیچ گونه آلودگی زیست محیطی را در پی نداشته، تولید گردیده است.

💥 عملکرد این گونه سیستم ها در مناطق گرمسیری و شرایط آب و هوایی آفتابی، بسیار عالی است چون به دلیل گرم بودن هوا، بیشترین تقاضای مصرف در ساعات میانی روز و اوقاتی که اکثر سیستم های تهویه مطبوع فعال هستند، رخ می دهد که خوشبختانه با ساعات اوج تولید برق پنل ها هم مطابقت دارد. این سیستم ها، در مواردی که مالک، قسمت اعظم برق تولیدی را به مصرف داخلی می رساند نیز بسیار مناسب هستند.

💠 سیستم های خورشیدی متصل به شبکه با پشتیبانی باتری (باتری دار)

💥 این سیستم شبیه نمونه ی قبلی است با این تفاوت که در مدار و چیدمان قطعات مختلف آن، یک یا چند باتری هم منظور شده است. در این روش هم عیناً مشابه سیستم های متصل به شبکه، اصول کار بر این مبنا گذاشته شده که در هنگام تابش خورشید ، از توان تولید شده در آرایه ی خود استفاده کرده و مازاد آن را هم به شرکت های برق محلی می فروشید با این تفاوت که در صورت وقوع حوادث مختلف و از جمله قطع برق شبکه، برق شما قطع نشده و ارائه توان مورد نیاز از طریق باتری های موجود، استمرار می یابد.

 

💠 سیستم های خورشیدی متصل و متکی به شبکه

💥 این سیستم، نمونۀ خیلی متداول و شناخته شده ای در بین انواع سیستم خورشیدی نبوده و بیشتر در منازل و محل های مسکونی کوچک مورد استفاده واقع می شود، که از نظر عملیاتی بسیار مؤثر و مقرون به صرفه بوده و از جهت زیست محیطی هم روش خوبی تلقی می گردد.

💥 در این شیوه، برق تولیدی آرایۀ خورشیدی به مصرف شارژ یک یا چند باتری می رسد. در ادامه، انرژی الکتریکی مورد نیاز، از قطب های باتری یا باتری های موجود، راهی یک اینورتر (مبدل برق مستقیم به متناوب یا به عبارت ساده تر تبدیل کننده ی انرژی الکتریکی باتری به برق شهر) شده و پس از تبدیل به برق متناوب هم ولتاژ و هم فرکانس با برق شبکه ، از طریق یک تابلوی برق ، رهسپار مدارات مختلف داخلی منزل می گردد.

💥 با تمهیداتی که در طراحی این سیستم اندیشیده شده ، با خالی شدن باتری ها یا با کم شدن ولتاژ آن ها به یک میزان از قبل پیش بینی شده، ارتباط سیستم برق خورشیدی با مصرف کننده ها به طور خودکار قطع و با برقراری یک مسیر جدید، بارهای مزبور به برق شهر متصل می گردند.

💥 در این فاصله، توان خروجی پنل ها به مصرف شارژ باتری ها رسیده و به مجرد پر شدن آن ها، مجدداً ارتباط اولیه برقرار و مصرف از طریق برق خورشیدی از سر گرفته می شود. در این روش قابلیتی برای فروش برق مازاد به شبکه پیش بینی نشده و کل توان تولیدی به مصرف داخلی خودتان می رسد. در این صورت و با انتخاب این روش، امکان استفاده از مزایایی که در برخی از کشورها برای تولید کنندگان برق خانگی منظور گردیده، شامل حال شما نشده و چون برق مازادی را هم به شبکه نفروخته اید، راهی برای سرشکن کردن هزینه های اولیه هم وجود نخواهد داشت.

به مدیریت : محمد جعفری 

 

 

 

 

 

 

طراحی و نصب و اجرا و فروش انواع سیستم های برق خورشیدی امین جعفری در اصفهان , انواع سیستم های برق خورشیدی , تامین برق باغ ویلا منازل  , برق خورشیدی  , پنل خورشیدی  , تامین برق ماینر و اتریوم ,  سیستم های خورشیدی ,