Address & Contact

Our Address

مشهد ، بلوار فردوسی

Telephone

طراحی کابینت آشپزخانه جزیره

⭐️طراحی داخلی بدون محدودیت جغرافیای⭐️

?خانه رویاتو با ما بساز?

⚡️طراحی کابینت نئو کلاسیک سفید  و وکیوم

⚡️طراحی دکوراسیون داخلی

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?طراحی کابینت

?یکی از نکات اصولی برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی می‌باشد یک کابینت مناسب علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند نیز باشد.

?در طراحی کابینت آشپزخانه باید تفاوت سلیقه خانواده‌ها و نوع نیاز آن‌ها لحاظ گردد به عنوان مثال در خانه‌‌‌های کوچک که تبع آشپزخانه کوچکی هم دارند نیاز است بهترین استفاده از فضای داخلی کابینت در طراحی کابینت لحاظ گردد تا تمام وسایل آشپزخانه در جایگاه مناسب قرار گرفته و به اصطلاح user-friendly باشد.

?علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه‌‌‌های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

?چرا کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین اجزاء درون آشپزخانه است؟

?اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی فضای کاربردی محیط آشپزخانه است، بلکه نقش ویژه‌ای در نمای خانه و بالطبع، زیبایی کل خانه دارد. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی و سایر وسایل مورد نیازتان را پوشش دهید و در یک کلام نظم و زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

⚜️کابینت نئوکلاسیک

?کابینت نئوکلاسیک نسل جدید کابینت آشپزخانه سبک کلاسیک البته با طراحی ساده‌تری است که غالباً با استفاده از ورق MDF خام و رنگ پلی اورتان اجرا می‌شود. هزینه‌های طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک نسبت به کابینت‌های چوبی پایین‌تر است اما در مقایسه با کابینت‌های ام‌دی‌اف و هایگلاس، قیمت بالاتری دارد.

⚜️?کابینت وکیوم

?کابینت وکیوم امروزه یکی از پرفروش ترین مدل های کابینت در بازار ایران است.در واقع کابینت وکیوم نام دیگر کابینت ممبران است این مدل کابینت با نام کابینت پی وی سی هم شناخته می‌شود. در اصل کابینت وکیوم، کابینت ممبران، کابینت پی وی سی هر سه نام یک محصول می‌باشد.روکش وکیوم نوعی پلاستیک از جنس وینیل تشکیل می‌شود. کابینت وکیوم در صدها رنگ متنوع و هزاران طرح منحصر به فرد دارای محبوبیتی روز افزون در عرصه کابینت می‌باشد. مشخصه اصلی این سبک کابینت درب های حکاکی شده زیبا در رنگ های مختلف است. کابینت وکیوم در دسته بندی کابینت کلاسیک قرار دارد و مانند دیگر کابینت های این سبک از وجود ستون ها و گل های منبت کاری شده بهره می برد. وجود تاج و زیر چراغ از دیگر خصوصیات این سبک دکوراسیون آشپزخانه است.

به مدیریت : سعید خدایی

 

 

طراحی کابینت آشپزخانه جزیره در مشهد , کابینت آشپزخانه  , کابینت آشپزخانه جزیره , کابینت در مشهد , طراحی کابینت نئو کلاسیک سفید  ,کابینت  وکیوم  , صنایع چوب , طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد  ,