Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

طراحی گرافیک دیزاینو

? طراحى گرافیک در واقع اصطلاحى است عام براى حرفه‌اى متشکل از طراحى حروف، تصویرسازی، عکاسى و چاپ به‌منظور ارائه اطلاعات یا آموزش. این اصطلاح را اولین بار ویلیام ادیسون دیگینز در سال ۱۹۲۲ بکار برد.

? طراحی گرافیک یک فرآیندخلاقانه است که تکنولوژی و هنر را با هم تلفیق می کند تا بین ایده ها ارتباط برقرار شود. طراح با مجموعه ای از ابزارهای ارتباطی متنوع سروکار دارد تا پیامی را از فرستنده به مخاطبان آن منتقل کند. ابزارهای اصلی در این کار، تصاویر و تایپوگرافی هستند.

? طراحى گرافیک در برگیرندهٔ نوعى زبان است با دستور نامعین و با الفبایى پیوسته در حال گسترش. ما تنها زمانى یک اثر گرافیکى را به‌درستى درک مى‌کنیم که بتوانیم زبان آن‌را بفهمیم طراحی گرافیک، فرآیند ارتباط تصویری ست که با استفاده از تصاویرو تایپوگرافی برای ارائه ی اطلاعات صورت می گیرد. تمرین های طراحی گرافیک زنجیره ای از مهارت های شناختی، زیبایی شناسی و هنرهایی همچون هنرهای تجسمی و طرح بندی صفحات را می طلبد. طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر برای خلق یک نمایش تصویری از ایده‌ها و پیاماستفاده می‌کنند. از طراحی گرافیک در هویت (لوگو و نام تجاری)، انتشارات (مجلات، روزنامه‌ها و کتاب‌ها)، تبلیغات چاپ، پوسترها، بیلبوردها، گرافیک وب‌سایت و عناصر، علائم و بسته‌بندی محصولات استفاده می شود.

مدیریت:آقای مقدسی

 

خدمات چاپ و تبلیغات , انواع خدمات چاپ , چاپ آنلاین , چاپ , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ دیجیتال , چاپ فوری ,