Address & Contact

Our Address

تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 15 ، طبقه دوم

Telephone

طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم 

? تابلوساز، نصاب کامپوزیت، نصاب چلنیوم، تعمیرات تابلو

? طراحی ،ساخت و اجرا انواع تابلوهای تبلیغاتی مدرن

? نما کامپوزیت ، ترموود ،چلنیوم ، حروف استیل ، پلاستیک ، فلکسی

? انواع نئون فلکسی در طرح و ابعاد دلخواه شما

طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم در تهران

? دارای اکیپ مجرب?

? با سابقه درخشان در امور طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغات محیطی با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی‌ هستیم.?

? با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح‌ها را برای شما خلق میکنیم و به شما ارائه می‌دهیم و مهندسان و مجریان توانمند ما را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می‌نمایند.

✨ کیفیت برتر در پروژه‌‌‌های مختلف تابلو سازی و رضایت مشتریان از امتیازات ماست✨

طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم در تهران

⚜️ گروه نقش قلم با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح‌ها را برای شما خلق میکند و به شما ارائه می‌دهد و مهندسان و مجریان توانمند ما را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می‌نمایند.

⚜️ کیفیت برتر در پروژه‌‌‌های مختلف تابلو سازی و رضایت مشتریان از امتیازات گروه نقش قلم است 

? نصب نمای کامپوزیت به روش‌‌‌های مختلفی انجام میگیرد. به طور کلی نمای کامپوزیت بیشتر برای ساختمان‌‌‌های اداری، تجاری، پالایشگاه‌ها و فرودگاه‌ها و پمپ بنزین و… استفاده میشود. به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.

????????????????

? مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق‌ها بصورت پانل یا همان کاست‌‌‌های شیار خورده داشته است.

⚜️ نصب نمای کامپوزیت در ایران به روش‌‌‌های مختلفی انجام میگیرد که متاسفانه همه روش‌ها استاندارد نیستند. در زیر به شرح کامل این روش‌ها مفصلا پرداخته میشود.

⚜️ اما نکته مهم در نصب نمای کامپوزیت و بازسازی نمای ساختمان زیر سازی و یا همان شاسی کشی فلزی و نحوه اتصال آن در ساختمان‌‌‌های اسکلت فلزی و ساختمان‌‌‌های بتنی است.

⚜️ کامپوزیت‌‌‌های پانل شده با زیر سازی فلزی و آلومینیومی‌به اسکلت ساختمان متصل میشود. مرحله بعد از زیر سازی نصب کامپوزیت نما میباشد.

????????????????

طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم در تهران

 

مدیریت : آقای پویا نام خواه

 

تابلو نئون با بهترین و غنی ترین طراحی
طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم در تهران

????????????????

طراحی و ساخت اجرای لوگو باکس چلنیوم لبه سه سانتی با حروف برجسته
طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم در تهران
طراح و سازنده تابلوهای مدرن نقش قلم در تهران

 

تابلوسازی , تابلوساز , چلنیوم , کامپوزیت , حروف پلاستیک , حروف برجسته , ملزومات تابلوسازی , شرکت تابلوسازی , کارگاه تابلو سازی , تابلوهای تبلیغاتی , نمای کامپوزیت , نمای کامپوزیت چیست ,