طراح و شبیه ساز مهندس شاهین علیزاده

طراحی و شبیه سازی پروژه های ساختمانی

طراحی صفر تا صد پروژه های ساختمانی بصورت شبیه سازی شده و سه بعدی

فعالیت در کشور و خارج از کشور به صورت غیر حضوری “آنلاین”

طراحی سه بعدی در ساختمان به روش های گوناگونی انجام میگرید و همچنین برای قسمتهای مختلف ساختمان از جمله داخل ساختمان، نمای ساختمان، کابینت ها و … انجام میگیرد.

در وهله اول باید بگوییم طراحی سه بعدی ساختمان توسط نرم افزار های معماری و سه بعدی سازی انجام میپذیرد که البته هر شخصی با روش و سلیقه خود از نرم افزار های مختلف استفاده مینماید.

3ds Max _AutoCAD _Corona Rendering _Lumion _Blender_ Photoshop

در ساخت یک ساختمان طراحی سه بعدی چیست و چه مزیتی دارد؟

ساختمان و تشکیلات داخلی و خارجی آن مقوله ای گسترده و شاید پیچیده ای باشد که نیاز به مقدمات خاصی دارد، برای این منظور اقدامی که یک طراح می تواند انجام دهد، طراحی فضای داخلی و خارجی یک ساختمان است که برای ساخت و ساز نیاز است، علاوه بر این طراحی، طراحی دیگری که به صورت سه بعدی می باشد، نیز برای ساخت یک ساختمان شیوه مطلوب به شمار می آید.

طراحی داخلی یک ساختمان، طراحی فضای دکوراسیون یک ساختمان است که به صورت معماری داخلی از آن نام برده می شود، طراحی فضای خارجی یک ساختمان فضای اصلی و قالب کلی یک مکان برای ساخت و ساز است که به نما و معماری ساختمان شناخته می شود، آن چه با اهمیت است، نحوه نمایش معماری یک ساختمان است که از روش سه بعدی استفاده شده است.

به مدیریت : شاهین علیزاده

09142922167

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

از مدلسازی تا رندرینگ…..

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

شبیه سازی های که انجام شده(exterior)

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

شبیه سازی انجام شده (interior design)

 

 

 

 

طراح و شبیه ساز مهندس شاهین علیزاده در اردبیل , طراحی و شبیه سازی پروژه های ساختمانی  , طراحی صفر تا صد پروژه های ساختمانی , طراحی , طراحی سه بعدی ساختمان  , هزینه طراحی سه بعدی ساختمان  , shahinalizadeh  ,