Address & Contact

Our Address

جزیره کیش،بازار هرمز،غرفه ۳۳

Telephone

عایق کاران کیش

✳️عایق رطوبتی نانو 

🔹🔸عایق رطوبتی نانو از مواد پلیمری ساخته شده است که تاثیر زیادی در کاهش اثر رطوبت بر ساختمان دارند. بسته به میزان مواد پلمیری که در ساختمان عایق استفاده شده است، تاثیر این نوع عایق می تواند متفاوت باشد.

🔹🔸برای نصب این عایق از روش اسپری کردن استفاده می شود که به صورت لایه ای نازک سطح را می پوشاند و همین خاصیت باعث شده است که برای تمام انواع سطح ها قابل استفاده باشد.

🔹🔸نصب عایق رطوبتی نانو به صورت شخصی توصیه نمی شود و بهتر است که برای انجام این کار از افراد متخصص استفاده شود.

✳️تفاوت های عایق نانو با ایزوگام و قیر گونی 

🔻حتما می‌دانید وقتی که اشخاص از قیر و گونی برای عایق کردن ساختمان خویش به کارگیری می نمایند , در معرض چه خطراتی می‌باشند . برای به کارگیری از عایق قیر و گونی نیاز است که عایقی که به شکل جامد است زیر حرارت بالا به مایع تبدیل شود و سپس مورد به کار گیری قرار گیرد.

🔻این عمل قادر است برای شخصی که در درحال حاضر نصب این جور عایق است و همینطور کل ساختمان دارنده خطرها متعددی باشد که خوشبختانه عایق رطوبتی نانو با اینجور مساله رو به رو نیست .

🔻علاوه بر این عایق رطوبتی نانو به خوبی قادر است به مقدار متعددی از نفوذ آب خودداری نماید در حالی که عایق قیر و گونی این قابلیت و امکان را ندارد و در بعضی موردها توصیه میشود که تا جایی که احتمال دارد آب و یا این که برف روی این عایق عده نشود.

🔻درخصوص نصب این دو عایق هم بایستی بدین نکته شااره کرد در نصب عایق قیر و کیسه می بایست مرحله تماما پاک و عاری از رطوبت باشد تا عایق بتواند به خیر به مرحله بچسبد.

🔻این قضیه در زمینه ی نصب عایق رطوبتی نانو مطرح نیست و همان طور که ابلاغ شد اصلا مهم نیست سطحی که قصد عایق کردن آن را دارید چه جنسی است . این گونه عایق با وجود این‌که مثل ایزوگام علیه آفتاب خواهد بود , داغ نمی‌شود , باد نمیکند و همینطور از مرحله هم جدا نمیشود.

✳️دیگر خواص نانو عایق های رطوبتی 

💥خاصیت ضد کپک و قارچ و شوره 
💥خاصیت مقاومت در برابر اشعه UV 

💥جلوگیری از تغییر رنگ سطوح در طول مدت زمان 
💥خاصیت تمیزشوندگی آسان 

💥خاصیت نفوذ عمقی و عایق کردن عمقی سطوح 
💥جلوگیری از ترک خوردن و شکستن سطوح با ملاتهای سیمانی و گچی 
💥جلوگیری از لق شدگی سطوح سنگی و موزاییکی و سرامیکی 

به مدیریت:عباس محمد علی زاده

 

 

عایق رطوبتی نانو آب بندی بدون تخریب عایق کاران در کیش , عایق رطوبتی نانو در کیش , آب بندی بدون تخریب در کیش , عایق کاران در کیش , عایق رطوبتی , بهترین عایق رطوبتی , قیمت عایق رطوبتی , آب بندی نانو در کیش ,