عرضه انواع روشویی سنگی، شومینه سنگی، آبنما و گلدان سنگی خاوری در شهرری تهران

تولیدکننده روشویی سنگی با سنگ های سیمکان،پرطاووسی،دیپلمات،دهبید مشکی،،دهبید،نمین،پرشین،هرسین،مرمر پرتقالی با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب از تولید کننده بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید.

🌟انواع روشویی،آبنما و سنگ تزئینی از جنس سنگ دیپلمات و دهبید و …
🌟تولید کننده:روشویی سنگی دو پایه و تک پایه-شومینه-سرستون-پایه ستون-نرده سنگی گرد و چهارگوش-مورق-پایه ایفون-چراغی-انواع سفارشات به دلخواه شما 
سنگ مرمریت دیپلمات 

سنگ های مرمریت دیپلمات دارای تم رنگی کرم بژ و خاکستری است. سنگ مرمریت دیپلمات دارای چندین سورت میباشد. سنگ مرمریت دیپلمات در دو طرح گل ریز و گل درشت و زیتونی و کرم گلبهی سورت بندی میشود. سنگ مرمریت دیپلمات در ابعاد بزرگ در سنگفرش هال و پذیرایی و لابی ها بسیار کاربرد دارد . سنگ مرمریت دیپلمات با نام سنگ مرمریت جاوید نیز نامیده میشود.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

شماره تماس:
09199673212

www.tazinatsangkhavari.ir

کاربرد سنگ مرمریت دیپلمات در سنگفرش هال و پذیرایی ، سنگفرش لابی ، پله ها و دیواره های داخلی ساختمان میباشد. درجه بندی سنگ های ساختمانی در ایران استاندارد خاصی ندارد و تولید کنندگان و عرضه کنندگان سنگ های ساختمانی برای تفکیک درجه بندی تعریف خاص خودشان را دارند.

 

سنگ دهبید  

سنگ دهبید یکی از بهترین و مرغوب ترین سنگ های مرمریت است. دلیل این نام گذاری وجود معادن سنگ دهبید در نزدیکی شهر دهبید استان فارس است.این سنگ از لحاظ رنگ و جنس جز مرغوب ترین سنگ های مرمریت ایرانی است. رنگ کرم آن از نمونه های پرطرفدار است

از دلایل پر طرفدار بودن این سنگ، طرح و رنگ آن است که هم با انواع دکوراسیون داخلی سازگار است و هم سلیقه های مختلف را در بر می گیرد.این سنگ اغلب در نمای داخلی ساختمان و خانه استفاده می شود و کمتر در فضای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

✳️سنگ‌‌‌های روشویی 

سنگ روشویی گرانیتی:

مهم‌ترین مزیت سنگ روشویی گرانیتی این است که زیبایی فوق العاده و تنوع رنگ بسیار زیادی دارد و از نظر دکوراسیونی دستتان را حسابی باز می‌گذارد. اما آیا علاوه بر این تنوع طرح و رنگ فراوان دوام و ماندگاری خوبی هم دارد؟ خوشبختانه انواع سنگ روشویی گرانیتی نسبت به رطوبت و گرما بسیار مقاوم هستند و استحکام بالایی در برابر خراش و ضربه دارند.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

سنگ روشویی کوارتز:

در مورد سنگ روشویی کوارتز نیز دغده‌ای وجود ندارد. زیرا هم تنوع رنگ خوبی دارند و هم از استحکام بالایی برخوردارند. اگر خیلی به مقاومت و استحکام اهمیت می‌دهید باید بدانید که سنگ‌‌‌های روشویی کوارتز از سنگ‌های گرانیتی مقاوم‌تر هستند. فقط نکته‌ی مهمی‌که در مورد این سنگ‌ها وجود دارد این است اگر سنگ کوارتز را به عنوان سنگ روشویی انتخاب می‌کنید بهتر است از انواع بافت‌دار آن استفاده نکنید. زیرا این بافت‌ها به مرور زمان کثیف شده و جای لک در آن‌ها باقی می‌ماند.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

روشویی سنگ مرمر:

استفاده از سنگ مرمر برای روشویی از نظر ظاهری بسیار لوکس و شیک می‌باشد و از دوام بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از سنگ روشویی مرمر با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی به صورت مات و براق در بازار موجود هستند. انواع سنگ روشویی مرمر سفید و مشکی جزء رایج‌ترین سنگ‌های روشویی لوکس هستند که طرفدار زیاد دارند. فقط حواستان باشد که سنگ مرمر علی‌رغم دوام بالایی که دارد اما در مقابل مواد اسیدی کمی‌ضعیف‌تر از سنگ‌های دیگر است.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

 

انواع روشویی با سنگ‌های رودخانه‌ای:

انواع روشویی با سنگ رودخانه ای نیز به دلیل ظاهر متفاوتش، توجه طراحان دکوراسیون داخلی زیادی را به خود جلب کرده است. این مدل روشویی‌ها به صورت دست‌ساز ساخته می‌شوند و جلوه‌ای از طبیعت را به دکوراسیون شما وارد می‌کنند. ظاهر زیبا و متفاوت این مدل روشویی در کنار مقاومت قابل قبول و خوبی که دارد باعث شده تا به خوبی جای خود را در میان انواع سنگ‌‌‌های روشویی موجود در بازار باز کند.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

سنگ روشویی با سنگ‌های مصنوعی:

بسیاری از انواع سنگ روشویی در واقع با سنگ‌های مصنوعی ساخته می‌شوند که ممکن است آن‌ها را با نام روشویی طرح سنگ بشناسید. انواع روشویی سنگ کورین نیز جز این دسته به حساب می‌آیند. سنگ‌های مصنوعی بسیار با دوام هستند و از تنوع رنگ خوبی برخوردارند. آن‌ها همچنین نسبت به سنگ طبیعی سبک‌ترند و نصب آسان‌تری دارند.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

 

آبنما چیست؟

حوضچه‌ها یا حوض‌های کم‌عمق که اغلب در آن‌ها فواره‌های متعدد و چراغ‌های رنگین تعبیه می‌شود به آب‌نما معروف هستند. عمق حوض‌‌‌های آبنما تا ۶۰ سانتی‌متر است و برحسب شکل و فرم طراحی شده، با مصالح ساختمانی مختلف ساخته می‌شوند. گاهی در کناره آن‌ها از لکه‌های گل‌کاری یا جعبه‌های گل استفاده می‌کنند.

حوض آبنما و استخر در باغ‌های ایران یکی از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ بوده است. استخر باغ‌های قدیمی‌دارای عمق زیاد و چندین فواره بوده‌اند از جمله استخر باغ بزرگ هزار جریب که در دوره صفویه در اصفهان احداث شد و پانصد فواره داشت.

عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری

آبنما، یکی از مهمترین المان هایی است که امروزه در تزئین خانه‌‌‌های مسکونی، هتل ها، سفره خانه ها‌، مکان‌‌‌های عمومی، پاساژ‌ها و … استفاده می‌شود. کاربرد آبنما تنها به زیباسازی و جذابیت بخشیدن به محوطه خاتمه نمی‌یاید، بلکه آب نما‌ها تاثیر به خصوصی در خنکی هوای اطراف دارند.

به مدیریت:خاوری

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

تولید سنگ ساختمانی خاوری , عرضه انواع تزئینات سنگ ساختمانی خاوری , سنگ ساختمانی خاوری , قیمت سنگ دهبید , قیمت سنگ دیپلمات ,  هزینه اجرای آبنما , انواع روشویی , هزینه نصب روشویی , عرضه تزئینات سنگ خاوری در شهر ری ,