عرضه و فروش الکتروپمپ کفکش الکتروموتور لجن کش هاچاسو اصلانی

💥نمایندگی رسمی فروش محصولات هاچاسو💥
💥موتوربرق موتورپمپ سمپاش ست کنترل کارواش کمپرسور باد اصلانی💥

🌐پمپ کف کش یا همان کفکش جزو پمپ های سانتریفیوژ هستند و از نوع مستغرق محسوب می شوند. این پمپ ها در دو نوع کف کش تک فاز و سه فاز تولید و ارائه می شوند.

🌐پمپ های تک فاز در اندازه های کوچک تهیه می شوند و عموما برای مصارف خانگی کاربرد دارند. همینطور پمپ سه فاز با سایز دهانه های بزرگ برای مصارف صنعتی و کشاورزی مصرف می شوند.

🌐جنس بدنه کف کش ها می تواند بر اساس نیاز مشتری متفاوت باشد و مشتری بر اساس نیازی که مطرح می کند جنس این بدنه ها می تواند از استیل، چدن، آلومینیوم برایشان تهیه شود.

🌐محدوده توان پمپ کفکش بین 1 تا 15 اسب بخار است و عمده ترین کاربرد آن پمپ، کف کش چاه است.

♻️نحوه کار پمپ کف کش

🌐در حالت کلی، پمپ های کفکش همانند سایر انواع پمپ آب کار می کنند. معمولا این نوع پمپ ها در داخل آب استارت می خورند. به این نکته توجه کنید که اگر پمپ کفکش خشک کار کند موتور آن ها می سوزد.

🌐منظور از خشک کار کردن این است که پمپ کفکش باید در داخل آب روشن شود و روشن ماندن آن ها در مکان های خشک، به موتور آسیب می زند و اگر مدت زمان طولانی ای این موتور بدون آب روشن بماند، احتمال سوختن آن بسیار بالا خواهد بود.

🌐پمپ کف کش عموما برای چاه کم عمق استفاده می شود ولی برای چاه های عمیق و با دهانه های کوچکتر از پمپ شناور استفاده می شود.

🌐این نکته را هم باید در نظر گرفت که در صورت نبود برق، امکان اتصال این پمپ ها به باتری نیز وجود دارد. بنابراین نیازی به نگرانی از بابت تامین برق یا انرژی پمپ کف کش نخواهید داشت.

♻️برند های مطرح تولید کننده پمپ کفکش

🌐برند های بزرگ ایتالیایی، چینی، ژاپنی و ایرانی، تولید کنندگان بزرگ پمپ کف کش هستند که در ادامه نام برخی از این برند های معتبر را برای شما بیان کرده ایم. این برند ها عبارت اند از:

🔹🔸کفکش استیل پنتاکس
🔹🔸پمپ کف کش لوارا
🔹🔸کف کش ابارا
🔹🔸پمپ کف کش اسپیکو
🔹🔸کفکش نوید سهند
🔹🔸پمپ کف کش سایر
🔹🔸قیمت پمپ کف کش

🌐گستردگی و طراحی متنوع کف کش ها موجب شده است تا قیمت این پمپ ها با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشند. البته قیمت پمپ کف کش به پارامتر های مختلفی از جمله: ارتفاع پمپ کف کش، حجم آب خروجی یا دبی پمپ، سایز پمپ کف کش، جنس پمپ کف کش، ولتاژ پمپ کف کش و… بستگی دارد که همگی در قیمت گذاری کفکش ها موثر اند و می توانند تفاوت قیمت بسیاری را در این نوع پمپ ایجاد کنند.

♻️انواع پمپ کفکش

🌐پمپ کفکش به 5 دسته مختلف تقسیم می شود که به انواع زیر است:

🔹🔸پمپ کفکش فلوتر دار
🔹🔸پمپ کفکش آب خنک
🔹🔸پمپ کفکش روغن خنک
🔹🔸پمپ کفکش آب از بغل
🔹🔸پمپ کفکش آب از بالا
🔹🔸پمپ کفکش فلوتر دار

🌐برخی از گروه پمپ کف کش دارای فلوتر هستند . این گونه از پمپ کفکش در هنگام پایین آمدن سطح آب تشخیص داده و پمپ را به طور اتوماتیک خاموش می کنند، چرا که اگر پمپ آب کفکش بیش از حد مقدار به شکل خشک کار کند، باعث نیم سوز شدن یا سوختن کامل آن می شود.

♻️پمپ کفکش آب خنک

🌐پمپ کف کش آب خنک نوع خاصی از پمپ آب کف کش است که برای خنک کردن موتور خود از آب استفاده می کنند.

♻️پمپ کفکش روغن خنک

🌐پمپ کف کش روغن خنک هم ماننده پمپ بالا نوعی از خاصی از پمپ است که برای خنک کردن پمپ خود از روغن استفاده می کنند.

♻️پمپ کفکش آب از بغل

🌐اکثرا پمپ کفکش که امروزه موجود است از نوع پمپ کفکش آب از بغل است. این گونه از پمپ ها آب را از کف دریافت می کنند و از بغل خالی می کنند به همین دلیل به این پمپ ها، پمپ کفکش از بغل گفته می شود.

♻️پمپ کفکش آب از بالا

🌐پمپ کف کش آب از بالا، به پمپ هایی گفته می شود که پس از مکش آب از کف، آن را از بالای پمپ تخلیه می کنند.

♻️خرید پمپ کفکش

🌐خرید پمپ کف کش باتوجه‌ به نوع ، اندازه و کاربرد آن انجام می گیرد، پمپ کفکش کاربردهایی مثل بازکردن فاضلاب و برای ورود یا خروجی آب های جمع شده در یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

⚜️شما می توانید برای خرید پمپ کف کش از هر برند، اندازه و کاربردی با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده⚜️ ⚜️بهترین و مناسب ترین پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که میخواهید دریافت کنید⚜️

مدیریت:آقای سعید اصلانی

 هاچاسو
تلفن های تماس:
۰۲۱-۳۳۹۴۷۱۳۲
۰۲۱-۳۶۰۵۸۸۶۹
۰۲۱-۳۶۴۱۷۶۹۱
۰۲۱-۳۶۴۱۷۷۰۵
۰۹۱۹۷۷۴۱۴۳۵
۰۹۳۳۱۴۴۸۳۵۵
تهران،خ سعدی جنوبی،کوچه بوشهری،پاساژ نیروصنعت،طبقه همکف،پلاک۶

 

 

 

 

 

 

 

بهترین پمپ کف کش ایرانی , ارزانترین پمپ کف کش , قویترین کفکش تک فاز , قیمت پمپ کف کش ایتالیایی , قیمت کف کش , قیمت پمپ کف کش کوچک , قیمت پمپ کف کش ۵۰ متری , قیمت پمپ کف کش 4 اینچ تک فاز ,