Address & Contact

Our Address

آمل ، خیابان هراز آفتاب1 مجتمع تابان طبقه۴واحد۲۳

Telephone

عروس سرای فرزانه کالاشی

🔹  میزبان شما عزیزان در فضایی بی نظیر و آرام هستیم🔹

🔹 با آخرین تکنیکها و متد‌‌‌های زیبایی، بهترین تعریف زیبایی را برای شما خلق می‌کنند🔹

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

💥 امروزه برای بانوان و آقایان آراستگی یک امر ضروری محسوب میشود. بنابرین در حال حاضر مراکزی برای ارائه ی خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن زیبایی بازار گرمی دارد.

💥 قبل از مراجعه به سالن زیبایی و استفاده از خدمات زیبایی سالن ها باید اطلاعاتی درباره ی این خدمات داشته باشید. ما در این قسمت به شرح این خدمات میپردازیم.

💄💋 خدمات سالن های زیبایی:

💄💋 کوتاهی مو

💄💋 کراتینه مو چیست و چه تاثیری دارد:
کراتین چیست؟

💥 کراتین پروتئین طبیعی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث استحکام مو میشود. طی گذشت زمان و بالا رفتن سن و استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی و رنگ و دکلره ی مو این پروتئین در مو از بین میرود. این پروتئین در مو های وز و فر کمتر وجود دارد.

💥 کراتینه ی مو عملی است که با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین، مو های آسیب دیده را احیا میکند و مو ها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده میماند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد و هرچه کمتر مو با شامپو شسته شود این مدت بیشتر میشود.به طور معمول 2 تا 3 ماه ماندگاری دارد.

💥 براشینگ مو در سالن های زیبایی:

💥 از براشینگ برای صاف و حالت دار کردن مو به وسیله ی سشوار و برس های حرارتی استفاده میشود. براشینگ باعث زیبایی و یکدست شدن مو میشود. هم برای موی کوتاه و هم بلند استفاده میشود. برای اینکار باید مو ها تمیز باشد و نتیجه ی مطلوبی روی موی چرب حاصل نمیشود.

💄💋 شینیون مو:

💥 همانطور که زیبایی چهره و آرایش در مجالس اهمیت دارد، زیبایی و درخشش مو ها هم به همان اندازه در استایل شما مهم است و آرایشگر ها با تکنیک های مختلف شنیون این زیبایی را به وجود می آورند. برای انتخاب بهتر مدل های شینیون شما میتوانید از قبل این مدل ها را در اینترنت جستجو و مدل دلخواه خود را پیدا کرده و با آرایشگر خود درباره ی آن صحبت کنید.

💥 به طور کلی شنیون به چند دسته تقسیم میشود. کاملا بسته، نیمه باز، باز.

💥 مدل کاملا بسته: این مدل بسیار رایج و طرفداران زیادی دارد و بعد از اتمام کار با استفاده از اکسسوری هایی مثل تاج های جواهر، گل های طبیعی، گلسر زینت داده میشود.

💥 مو های کوتاه میتوانند با استفاه از اکستنشن مو این مدل را امتحان کنند.

💥 مدل نیمه باز: در این مدل قسمی از مو ها بسته و قسمتی باز است. از این مدل در مو ها بلند استفاده میشود و بسیار زیبا برای مراسم و عکاسی است.

💄💋 مدل مو

💥 مدل باز: در این مدل مو براشینگ میشود و مدل بسیار زیبا و ساده هست

شینیون نیمه باز

💥 برای شنیون مو باید به فرم صورت و لباسی که برای مراسم تدارک دیده اید توجه داشته باشید و به طور مثال برای صورت های کشیده مدل موی بسته مناسب تر است، یا برای لباس هایی که اطراف یقه کار شده مدل موی باز باعث مخفی شدن زیبایی لباس میشود.

💄💋 انواع بافت مو در سالن ها:

💥 از دیگر راه های زینت دادن به مو بافت مو است. امروزه مدل های مختلف بافت مو پیدا شده که باعث جذابیت مو میشود. کیفیت بافت مو به مهارت شخصی که اینکار را انجام میدهد بستگی دارد. از بافت مو در شینیون ها ی مختلف نیز استفاده میشود.

💄💋 انواع روش هایلایت مو:

💥 هایلایت با کلاه: همانند لایت انجام میشود.

💥 هایلایت یا مش با فویل:

💥 این روش رایج ترین روش برای مو های متوسط و بلند است.

💥 دو نوع مش با فویل وجود دارد: خطی و نواری.

💥 در مدل خطی قسمتی از مو از بقیه جدا شده و همه ی آن روی فویل گذاشته و مواد رنگ اضافه میشود.

💥 در مدل نواری با استفاده از شانه قسمتهایی را یکی در میان جدا کرده و روی فویل گذاشته.

💥 بالیاژ تکنیکی از هایلایت است ولی مانند هایلایت خطوط مشخصی ندارد و به صورت طبیعی تر از بالای مو تا انتها روشن میشود بدون استفاده از کلاه و فویل و فقط با استفاده از قلم.

💄💋 انواع اکستنشن:

💥 اکستنشن سرد، در این روش مو به وسیله ی چسب بی رنگی به نام کراتین در نزدیکی ریشه ی مو نصب میشود.

💥 اکستنشن گرم، به وسیله ی دستگاه ها حرارتی انجام میشود مانند اکستنشن لیزری و اکستنشن با چسب که با دستگاه چسب انجام میشود.

💥 اکستنشن کلیپسی، در این روش مو ها به وسیله ی سنجاق به ریشه ی مو وصل میشود. یکی از مزیت های این روش نصب آسان آن و از مضراتش آسیب به ریشه ی مو میباشد.

💄💋 خدمات مژه در سالن زیبایی:
💄💋 اکستنشن مژه

💥 همانطور که میدانید داشتن مژه های پر و بلند تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد. بعضی از بانوان برای داشتن مژه ها پر تر و بلند تر به مراکز زیبایی رفته و در آنجا به صورت تخصصی مژه ها رو به صورت تکی با چسب مخصوص به بن مژه میچسبانند.

💥 ماندگاری مژه اکستنشن شده 2 تا سه هفته است.

💄💋 کاشت مژه

💥 تفاوت کاشت مژه و اکستنشن در مندگاری بیشتر آن است. کاشت مژه با مو های طبیعی خود فرد انجام میشود.

💄💋 لیفت مژه

💥 در صورتی که شخص مژه ای پر و بلند دارد ولی مژه هایش حالت افتاده دارد لیف مژه پیشنهاد میشود.

💥 لیفت مژه باعث میشود مژه ها به سمت بالا برود و چشم ها زیباتر دیده شود.

💥 ماندگاری لیفت مژه بستگی به مراقبت بعد از آن و نوع مژه ی فرد دارد.

💥 اصلاح صورت از قدیمی ترین خدمات سالن زیبایی:

💄💋 تتو از جدیدترین خدمات سالن زیبایی:

💥 از خدمات دیگری که امروزه در سالن های زیبایی میبینیم تتو های مختلف است. تتو مواد رنگی هست که با آن میتوان طرح هایی با ماندگاری بالا روی پوست کشید.

💥 تتو های آرایشی برای کسانی که دغدغه ی آرایش روزانه صورت دارند بسیار گزینه ی مناسبی است.

💥 برای گرفتن نتیجه ی مطلوب و ماندگاری بیشتر تتو باید جلسات ترمیم آن را به صورت منظم پیگیری کرد.

💄💋 میکروبیلدینگ چیست و چگونه انجام میشود:

💥 میکروبیلدینگ به منظور پر پشت کردن ابرو به صورت نیمه دائم انجام میشود. به این صورت که سوزن های ریزس به زیر لایه ی پوست رفته و هاشور هایی به مانند مو در ابرو ایجاد میکنند. ماندگارری این روش بین 6 تا 36 ماه است و حداقل هر 6 هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد.

 

💄💋 اپیلاسیون در سالن زیبایی:

💥 یکی از روش های قدیمی برای از بین بردن مو های زائد اپیلاسیون است که در بخش های صورت و بدن انجام میشود. و باعث کم شدن مو های زائد به مرور زمان و با تکرار اپیلاسیون در هرماه میشود. و با دو نوع موم طبیعی و مصنوعی انجام میشود.

💄💋 لیزر مو در آرایشگاه زنانه:

💥 از دیگر روش ها برای از بین بردن مو های زائد لیزر است.

💥 این روش پرطرفدار با استفاده از دستگاه های حرارتی انجام میشود و باید ماهی یکبار تا 8 جلسه ترمیم شود. بیشتر اینکار در مراکز لیزر انجام میشود اما اخیرا در برخی سالن های زیبایی هم این خدمت عرضه شود.

💄💋 ناخن خدمات سالن زیبایی

💄💋 کاشت ناخن:

💥 کاشت ناخن یکی از پر طرفدارترین خدمات در آرایشگه های زنانه است. برای اینکار از روش های مختلفی استفاده میکنند.

💥 کاشت ناخن قالبی: موادی را روی ناخن مصنوعی قرار میدهند و روی ناخن های طبیعی فشار داده و چسبانده میشود و بعد ناخن مصنوعی کنده میشود و فرم میدهند. کیفیت مطلوبی نسبت به دیگر روش های کاشت ندارد.

💥 کاشت ناخن پودری: این روش یکی از بهترین روش ها برای زیبایی ناخن ها است. بعد از نصب ناخن مصنوعی و کوتاهی آن طبق سلیقه ی مشتری مواد پودری مخصوص کاشت روی آن قرار میگیرد. این روش مقاومت بسیار خوبی دارد و مواد به صورت یکدست و زیبا روی ناخن توسط متخصص قرار میگیرد.

💥 کاشت ناخن ژله ای: در این روش بعد از قرار گیری مواد ژله ای روی ناخن و یکدست کردن آن باید ناخن ها زیر دستگاه UV قرار بگیرد تا این مواد خشک شود.

💄💋 گریم و میکاپ:

💥 یکی از پر هزینه ترین و تخصصی ترین خدمات آرایشگاه زنانه میکاپ است. در مقاله ای به صورت گسترده به این موضوع پرداخته ایم.

💥 پاکسازی پوست چیست و چقدر بر جوانی و شادابی پوست تاثیر دارد:
از دیگر خدمات سالن های زیبایی که بیشتر جنبه ی سلامتی و پیشگیری دارد تا زیبایی، پاکسازی پوست است.

💥 در سالن های مطرح و متخصص بعد از بررسی نوع پوست و مشکلات پوستی به صورت تخصصی با استفاده از ماسک ها و محصولات پوستی بر روی پوست کار میکنند و به صورت عمیق منافذ صورت پاکسازی میشود.

💄💋 طراحی حنا یا تتو ی موقت در سالن زیبایی:

💥 حنا ماده ای گیاهی و مفید است که علاوه بر زیبایی برای درمان نیز استفاده میشود.

💥 از حنا روی پوست و مو و ناخن استفاده میشود.

💥 در بعضی از کشور ها و فرهنگ ها در مراسم ها و جشن ها برای آرایش بدن با حنا طرح و نقش زیبا بر بدن کشیده.

 

مدیریت:خانم فرزانه کالاشی

 

 

 

لیست کارهای آرایشگری , لیست خدمات زیبایی , خدمات عروس شامل چیست , خدمات عروس در آرایشگاه , خدمات پوست در سالن زیبایی , قیمت خدمات آرایشگاه زنانه , قیمت اصلاح ابرو ,