Address & Contact

Our Address

خراسان شمالی شیروان خیابان امام کوچه خانلق نرسیده به چهارراه خانلق عطاری ایزانلو

Telephone

عطاری و پخش عرقیجات و لوازم قنادی و طب سنتی ایزانلو

✔️ حرف اول در اثرگذاری عرقیات

▪️عرقیات گیاهی یکی از روش‌های آسان و کاربردی گیاهان دارویی بوده که امروزه استفاده از آن رونق گرفته است.

▪️عرقیات به 2 روش سنتی و صنعتی تولید می شوند، زمانی عرقیات گیاهی اثرگذار خواهد بود که شرایط تولیدی جهت تولید محصول با کیفیت رعایت شده باشد. شرایط تولیدی برای عرقی با کیفیت درمانی عبارت است از:

▪️میزان عرق گیری متناسب با حجم گیاه باشد. هرچقدر عرق گیری از گیاه کمتر باشد کیفیت بالایی دارد.اسانس یا همان روغن گیاهی عرق از آن جدا نشود.
تا جایی که امکان دارد از گیاهان کوهی استفاده شود.

▪️همچنین استفاده از گیاهان دارویی بصورت دمنوش های گیاهی نیز یکی از روش های درمان بیماری‌ها می‌باشد در صورت عدم دسترسی به عرقیات مطمئن می توانید از دمنوش های گیاهی استفاده کنید

▪️طب سنتی «مجموعه‌ای است از دانسته‌ها، مهارت‌ها و اعمال که بر پایهٔ نظریه‌ها، باورها و تجربه‌های بومی فرهنگ‌های مختلف است، خواه قابل شرح باشد یا نباشد، که در بهداشت و نیز پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماری‌های جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می‌گرفتند».

✅ لوازم قنادی

▪️انواع لوازم قنادی و ابزارهای مهم در کیک پزی شامل فر، سینی مخصوص، پیمانه اندازه‌گیری مواد، انواع قالب متنوع، انواع ماسوره و قیف، همزن دستی و برقی مخصوص، کاتر، لوازم مخصوص فوندانت، وردنه، لیسک و فرچه، الک و پالت، کپسول کاغذی، پایه گردان کیک، لوازم تزریق ژل و خامه، لوازم مخصوص برش و… هستند

▪️برای تهیه و پخت هر نوع شیرینی شما نیاز دارید تا ابزارهای مناسب کار خود را آماده کنید. بدون داشتن ابزار مناسب و باکیفیت هرگز نمی‌توانید به نتیجه مطلوب در قنادی برسید. استفاده از ابزار شیرینی‌پزی منجر به سهولت و سرعت در کارها شده و یک کیک یا شیرینی اصولی را برای شما آماده می‌کند. به‌عبارت‌دیگر روند کار بدون ابزار کاربردی قنادی مختل می‌شود.

▪️برای خرید عرقیجات و لوازم قنادی و طب سنتی ایزانلو در شیروان  می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید و بهترین و متنوع‌ترین محصولات و لوازم قنادی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

 

مدیریت: ایزانلو

 

 

صفر تا صد لوازم قنادی , لیست لوازم قنادی برای مغازه , قالب ها , ابزارهای فوندانت ,  انواع قیف , انواع ماسوره , انواع کاتر , انواع کپسول مافین , پیمانه اندازه گیری , پالت ها , الک , وردنه , همزن ,