Address & Contact

Our Address

خراسان جنوبی،شهرک صنعتی بیرجند

Telephone

تولید و طراحی و اجرای علائم و خطوط ترافیکی ایمن ترابر بیرجند

⚠️⛔️ تولید، تهیه و نصب علایم ترافیکی و ایمنی برون شهری و درون شهری⚠️⛔️

⚠️⛔️ امروزه بهینه سازی و رعایت استاندارد، در کاهش حوادث جاده های درون شهری و برون شهری نقش به سزایی دارد. یکی از عوامل مهم در افزایش سطح کیفی راه ها، استفاده از علائم ایمنی و تجهیزات ترافیکی میباشد. تجهیزات ترافیکی، نقش بسیار مهمی در ایمن سازی معابر، هدایت رانندگان و جلوگیری از تصادفات دارد. استفاده از تجهیزات ترافیکی در هرجای جهان که وسیله نقلیه وجود دارد ضروری میباشد.

⚠️⛔️ تجهیزات ترافیکی رکن اصلی کنترل رانندگی در جاده ها میباشد، با وجود علائم ترافیکی میتوان به طرز چشمگیری از بروز حوادث جلوگیری کرد. امروزه به دلیل شلوغی بیش از حد، رانندگی در کلان شهرها بسیار دشوار است. شهرهای بزرگ به دلیل افزایش ترافیک، میبایست از تجهیزات کامل ایمنی ترافیکی استفاده کنند. تا کنترل قابل توجهی در ترافیک وجود داشته باشد.

⚠️⛔️ ویژگی تجهیزات ترافیکی

  • مقاومت در برابر اشعه های UV (این ابزارها در 90%مواقع مقابل نور قرار دارند).
  • مقاومت مکانیکی (ابزارهایی مانند گل میخ یا چشم گربه ای نیاز به مقاومت بالا دارند).
  • دوام مناسب (بازسازی و نصب چندباره این علائم وقت گیر و هزینه بر است).
  • سازگار با محیط زیست و سلامت انسان
  • مقاوم در برابر شرایط جوی مانند طوفان، باد و باران
  • حفظ امنیت جاده و سهولت در رانندگی

⚠️⛔️ انواع تجهیزات ترافیکی

علائم و تجهیزات عمودی

شامل تابلوها و علائمی که به منظور کنترل و هدایت ترافیک و افزایش سطح ایمنی راه ها به کار میرود. نقش این تابلوها، اعلام تعیین جهت حرکت، اعلام هشدار به منظور رعایت اصول ایمنی، محدودیت ها و ممنوعیت ها و معرفی مسیرهاست.

علائم و تجهیزات ترافیکی افقی

خط کشی ها و علائم برجسته از جمله علائم مهم جهت افزایش سطح ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه میباشند، که باعث دقت در رانندگی و اعلام هشدار به رانندگان می گردد. گاهی اوقات خط کشی ها به عنوان مکمل سایر تجهیزات ایمنی ترافیکی مانند تابلوها و چراغ ها مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین این ابزارها شامل سرعت گیرها، گذرگاه های برجسته عابر پیاده و تقاطع های برجسته میباشد.

علائم ایمنی جاده ای

این علائم ایمنی شامل چراغ های راهنما، چشم گربه ای، سرعت گیر، گل میخ، گارد ریل و… میباشد، که هر یک کاربرد مخصوصی دارد. با استفاده صحیح از علائم جاده ای و ایمن سازی آن ها و فرهنگ سازی ترافیکی می توان در کاهش تصادفات جاده ای گام بزرگی برداشت.

مدیریت : محمدعلی اسدالهی

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش علائم ترافیکی ,  اجرای علائم ترافیکی ,اجرای خطوط ترافیکی ,