Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار ، اتوبان شهریار ، شهرک صنعتی صفادشت

عمده فروشی فرآورده های نفتی آموبیس

?تولید کننده روغن موتور و روغن دنده(گیربکس) و هیدرولیک ?
?پخش در بازار داخلی و خارجی با علامت استاندارد ?

?روغن موتور

?موتور خودرو برای هر چه بهتر کار کردن و افزایش طول عمر به روغن موتور نیاز دارد. روغن موتور انواع متفاوتی دارد و دارای کیفیت‌های متفاوت است. روغن موتور به‌طورکلی از سایش همه‌ی سطوح فلزی در موتور و فرسایش آن‌ها در اثر اصطکاک جلوگیری می‌کند و نقش مهمی در تنظیم دمای موتور دارد. درواقع این روغن‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ بر روی قطعات ریزودرشت موتور از هرگونه خوردگی و آسیب‌دیدگی جلوگیری می‌کنند و فرآیند روانکاری را به‌خوبی انجام می‌دهند. این روغن گرما را از فرآیند احتراق دور نگه می‌دارد و از ایجاد مشکلات جلوگیری می‌کند. روغن موتور از اکسیداسیون در دماهای بالا جلوگیری می‌کند و نقش مهمی در درست کار کردن موتور ماشین دارد. کیفیت روغن موتور بر روی شتاب و سرعت ماشین هم تأثیر می‌گذارد از این رو استفاده از یکی از بهترین‌های آن به همه‌ی افراد توصیه می‌شود.

?روغن موتور تمامی کار خود را در گرما و فشار بسیار بالا انجام می‌دهد از این رو کیفیت آن بسیار مهم است. . روغن‌های موتور در بسته‌بندی‌های متفاوت به فروش می‌رسند. آن‌ها در اندازه‌های دو لیتری، چهار لیتری و هشت لیتری برای ماشین‌های مختلف تولید و تهیه می‌شوند و به‌طور غیرمستقیم از ماشین محافظت می‌کنند.

?روغن گیربکس چیست؟

?سیستم انتقال قدرت خودرو مجموعه‌ای از گیربکس یا جعبه دنده در کنار مسیرها و مجراهای ارتباطی بین موتور و چرخ‌ها بوده که برای کارکرد، نیازمند سیال مخصوص است. سیستم انتقال قدرت بدون روغن اصلا نمی‌تواند کار کند؛ وظیفه‌ی اصلی روغن گیربکس مثل روغن موتور ، روان‌کاری کردن قطعات مختلف است.

?روغن جعبه دنده بین قطعات سیستم انتقال قدرت و دنده‌های کوچک و بزرگ جریان پیدا می‌کند تا سایش این بخش از قوای محرکه‌ی خودرو را برای تضمین بهترین عملکرد، به‌حداقل برساند. در خودروهایی که از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کنند، این مایع و روغن نقش خنک‌کنندگی هم دارد؛ به‌طور کلی روغن‌های گیربکس به چند دسته تقسیم می‌شوند که هر نمونه باتوجه به طرح سیستم انتقال قدرت در خودروهای مختلف سواری و کامیون تولید شده است.

?وظیفه‌ی اصلی روغن گیربکس روان‌کاری دنده‌ها و قطعات سیستم انتقال قدرت است، اما کاربردهای دیگری مثل پاک‌کنندگی و محافظت از قطعات دربرابر استهلاک، حفظ وضعیت مطلوب واشرها، کمک به خنک‌کنندگی و کاهش دادن دمای کلی کارکرد قوای محرکه به‌همراه افزایش سرعت چرخشی و دامنه‌ی حرارتی موتور هم می‌تواند داشته باشد.

?روغن هیدرولیک چیست؟

?روغن هیدرولیک یا سیال هیدرولیک به مایعی می‌گویند که انتقال قدرت را در ماشین‌آلات هیدرولیکی به عهده دارد. از جمله تجهیزاتی که در آن‌ها از روغن هیدرولیک بهره می‌برند می‌توان به بیل‌های مکانیکی، ترمزهای هیدرولیکی، سیستم‌ فرمان و همچنین سیستم انتقال قدرت خودرو اشاره کرد. سیستم‌های هیدرولیکی، زمانی بهترین کارایی را خواهند داشت که تراکم‌پذیری روغن هیدرولیک در آن‌‌ها برابر با صفر باشد.

?سیستم‌های هیدرولیکی به هنگام کار، گرمای بسیار زیادی تولید می‌کنند که این گرمای تولیدی در برخی موارد به دلیل کارکرد موتورها و پمپ‌ها اتفاق می‌افتد. اگر این گرمای تولیدی به شکل مناسبی از این قطعات خارج نشود، در طول زمان سبب خرابی کاسه‌نمدها و قطعات داخلی یک سیستم هیدرولیکی خواهند شد. به همین دلیل، زمانی که روغن به طور مجدد به مخزن خود بازمی‌گردد، از میان مسیری عبور می‌کند تا دمای آن کاهش پیدا کند. به عکس، سیال هیدرولیک می‌تواند در زمان «شروع مجدد سرد» (Cold Start)، گرمای لازم را برای سیستم به همراه داشته باشد.

به مدیریت : محمدرضا فضلعلی زاده

 

 

عمده فروشی فرآورده های نفتی آموبیس در تهران , فرآورده های نفتی , فرآورده های نفتی آموبیس , تولید کننده روغن موتور  تهران , روغن دنده , روغن گیربکس , روغن هیدرولیک , روغن موتور  ,