عینک طبی و عینک آفتابی ایندکس

✅عمده فروشی
✅تک فروشی
✅عینک دودی
✅عینک فرم طبی
✅عینک دخترانه، مردانه، زنانه، بچگانه

?ارسال به تمام نقاط کشور
❇️یک عینک آفتابی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

? عینک‌ های آفتابی معمولی‌ (استاندارد) معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. در سایه، میـزان نـوری که با این عینک‌ها به چشم می‌رسد؛ حدود ۶۰ کاندلا بر مترمربع است که برای دیدن، همچنان ‌کافی است. البته برای فعالیت‌های خاصی که در محیط‌های بسیار پرنور انجام می‌شوند؛ عینک‌های تیره‌تری لازمند.

? بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، رنگ خاکستری است که با وجود کم کردن نور، رنگ اشیا و محیط اطراف را برای استفاده‌کننده عوض نمی‌کند. عینک‌های آفتابی قهوه‌ای‌رنگ و سبزرنگ نیز استفاده می‌شوند. عینک‌های قهوه‌ای، نور آبی آسمان را کاهش و حساسیت به کنتراست را افزایش می‌دهند که برای رانندگی طولانی، مطلوب هستند. برای مبتلایان به نقص دید رنگ قرمز نیز، این عینک‌ها دید بهتری ایجاد میکنند. بطور کلی بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است.

?یک عینک آفتابی خوب را در موارد زیر خلاصه می کنیم:

? تیرگی عینک آفتابی خوب باید به حدی باشد که شخص در نور آفتاب با آن راحت باشد و دچار حالت خیرگی نشود.

? یک دستور ساده برای فهمیدن مناسب بودن تیرگی عینک این است که وقتی در یک اتاق با نور معمولی با عینک به آینه نگاه می‌کنیم؛ چشم‌های خود را نبینیم. حداکثر میزان عبور نور بین ۱۵ تا ۲۵ درصد مناسب است؛ یعنی عینک باید ۷۵ تا ۸۵ درصد نور را جذب کند یا بازتاب نماید.

? وقتی عینک‌های آفتابی خوب را در مقابل یک صفحه طرح‌دار تکان می‌دهیم؛ نباید صفحه موج‌دار، تار و کج و معوج دیده شود.

? عینک‌های آفتابی نباید تشخیص رنگ‌های اشیا و چراغ‌های راهنمایی را مختل نمایند؛ رنگ خاکستری شیشه عینک از این نظر ارجح است.

?خرید حضوری:بازاربزرگ تهران، بازار بین الحرمین، پاساژ بین الحرمین، پلاک 15

به مدیریت:آقای مقدم نژاد

شماره های تماس:
09212348156
02155615028

 

 

 

✅عینک آفتابی
✅عینک طبی

 

 

 

 

عینک , عینک طبی , عینک آفتابی , ویژگی های عینک آفتابی مناسب , انواع عینک , قیمت عینک طبی , قیمت عینک آفتابی در تهران , عینک ایندکس در تهران , عینک دخترانه , عینک پسرانه , تنوع در انواع عینک آفتابی , عینک طبی و آفتابی ایندکس در تهران ,