Address & Contact

Our Address

آستانه اشرفیه ، خیابان شهید بهشتی ، روبروی بانک رفاه

عینک فروشی و معاینه چشم بهار

عینک فروشی و معاینه چشم

? سنجش بینایی زیر نظر کارشناس اپتومتری ?

?? انواع عینک‌‌‌های آفتابی و طبی با عدسی‌‌‌های روز دنیا

?  تعمیرات عینک‌‌‌های آفتابی و برند و طبی

? از آنجایی که داشتن یک عینک آفتابی استاندارد برای چشم بسیار مفید می باشد، این فروشگاه با فراهم کردن عینکهایی با کیفیت بالا از شرکتهای معتبر آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

?  در این فروشگاه می‌توانید هر آنچه به چشم و بینایی مربوط است، از انواع مختلف عینک طبی و عینک آفتابی گرفته تا لنزهای طبی و رنگی را خریداری کنید.

?  اصلی‌ترین دغدغه‌ی ما، حفظ و تضمین سلامت چشم‌های شماست و به همین خاطر تمامی‌محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، «اصل» و دارای گواهی اصالت کالا هستند.

? هدف ما، عرضه‌ی محصولات باکیفیت با قیمت‌های واقعی است.?

? عینکهای آفتابی با قابلیت طبی شدن

تجربه به افرادی که چشم آنها دارای نمره می باشند، ثابت کرده است که داشتن یک عینک آفتابی بدون نمره برای آنها مشکلاتی از بابت دید ایجاد میکند.این فروشگاه با بهره مندی از فناوری تبدیل عینکهای آفتابی به عدسی های طبی با قابلیت رنگ موجود این مشکل را حل نموده. و مشتریان می توانند با عینک های آفتابی خود مثل عینک طبی دید داشته باشند.

? عدسی با نمره های بالا

فروشگاه عینک بهار با تجربه ای چندین ساله در زمینه سفارش و تهیه عدسی هایی با نمره بالا و فیتینگ های سفارشی روی فریم طبی به عینک و صورت شما زیبایی و ظرافت را مهیا میکند.

? امکان تعیین نمره عینک

در جهت رفاه مشتریان عزیز این موسسه با همکاری دکتر اپتومتریست برای تعیین نمره در فروشگاه این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا در فضایی راحت جهت خرید و تعیین نمره اقدام کنند.

 

مدیریت : محمدی

 

 

معاینه چشم , عینک فروشی معتبر , مراکز تعیین نمره چشم , عینک فروشی , عینک فروشی و معاینه چشم ,