فرآورده های لبنی زنجیره سبز

? لبنیات یکی از مهمترین بخش های سبد غذایی خانواده است . امروزه پزشکان توصیه می کنند روزانه ۲ الی ۴ واحد از این بخش در رژیم غذایی افراد گنجانده شود اما متاسفانه علیرغم توصیه مکرر و فراوان جامعه علمی سرانه مصرف شیر در کشور ما بسیار پایین تر از کشورهای توسعه یافته است .

? تقویت و حفظ سلامت بافت استخوانی بدن انسان تا حد بسیار زیادی به مصرف شیر و محصولات لبنی وابسته است همچنین یکی از بهترین منابع تامین پروتئین مورد نیاز بدن فرآورده های لبنی است. مصرف ۲ لیوان شیر در روز می تواند نیمی از پروتئین مورد نیاز بدن انسان را تامین کند .همچنین شیر منبع غنی از ویتامین هایی چون B12, B2 , B1 , Aاست .

? ماست نیز به عنوان یکی از پرطرفدار ترین فرآوردهای لبنی خواص درمانی و تقویتی بسیاری دارد. هضم این ماده غذایی برای سیستم گوارش بسیار آسان بوده و بهترین دارو برای تقویت معده است . فسفر موجود در ماست سبب تقویت حافظه و اسید لاکتیک آن با تحریک پوست و تولید کلاژن باعث از بین رفتن چین و چروک و طراوت و جوانی پوست می گردد.

? ماست حاوی ماده ای به نام لاکتو باکتری است که از روده بزرگ حفاظت کرده و خطر ابتلا به سرطان روده را کاهش می دهد همچنین ماست توانایی بدن را برای کاهش وزن و سوزاندن چربی تقویت می کند . همه خواص بالا منوط به مصرف فرآورده های سالم و عاری از هرگونه آلودگی است .

فرآورده های لبنی زنجیره سبز افتخار دارد به خواست و فضل خداوند متعال در راستای بهبود بخشیدن به سلامت جامعه اقدام به تولید فرآورده های لبنی با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین شیر تولیدی در واحد دامداری صنعتی خود بدون آنتی بیوتیک و سموم قارچی ( آفلاتوکسین) نموده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و درجه سلامت و نازل ترین قیمت در اختیار همشهریان عزیز قرار دهد

مدیریت:آقای نصرالهی

 

فراورده های لبنی , تحقیق در مورد فراورده های لبنی , فراورده های شیری , تولید فراورده های لبنی , انواع لبنیات , اسامی لبنیات , فرآوردهٔ لبنی , انواع لبنیات محلی ,