Address & Contact

Our Address

گیلان،آستارا،خیابان امام سرپل مرداب

Telephone

فروشگاه معانی پور

گالری فرش فروشگاه معانی پور
فروش انواع فرش در سایز و رنگ و طرح های مختلف

انواع فرش با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیز

ارائه فرش های زیبا و مدرن با مناسب ترین قیمت

✳️ فرش چیست؟

▪️فرش وسیله ای جهت افزایش کیفیت زندگی انسان است. قرار گرفتن نخ های تار و پود و بافته شدن تک تک گره ها یکی پس از دیگری، در نهایت به خلق یک اثر زیبا و چشم نواز ختم می شود.صرف نظر از جلوه ی بصری و نوع فرش، هدف اصلی کاربرد فرش، افزایش آسایش و حفاظت انسان از دمای نامتعادل و سختی کف زمین بوده است.

✳️ فرش ماشینی

▪️فرشی که توسط ماشین های بافندگی بافته می شود، فرش ماشینی نام دارد.فرش ماشینی با تنوع بسیار بالا در طرح، تراکم، رنگ و الیاف بهترین گزینه برای هر فرد با هر بودجه خواهد بود.شما بر اساس اندازه فضا و سبک دکوارسیون خود، امکان انتخاب هر نوع فرش ماشینی را دارید.

▪️در سال های اخیر تنوع فرش ماشینی هم بسیار زیاد شده است. فرش ابریشم مصنوعی، فرش شگی و فرش فانتزی همگی از مدل های مختلف فرش ماشینی هستند.مردم ایران دریافتند که در مدت زمان کمتر و با پرداخت هزینه کمتر به راحتی قادر به خرید فرش هستند.

✳️ موکت های ظریف مصور

▪️موکت ها بر خلاف دیگر کفپوش ها هیچ محدودیتی در طرح و رنگ ندارند و ست پذیری بی نظیرشان این امکان را به شما می دهد که دیگر مجبور نباشید محدودیتی را برای رنگ و طرح پرده ها، دیوارها و مبلمان خود بپذیرید و از این پس می توانید آنچه را که دوست دارید در دکوراسیون خانه و محل کار خود پیاده کنید و از یک فضای کاملاً مطابق با سلیقه خود لذت ببرید.

▪️ظریف مصور بعنوان یکی از معتبرترین برند های موکت خاورمیانه و آسیا دارای واحد طراحی موکتی، قدرتمند با امکانات بی نظیر و نیروهای تخصصی زبده و خلاق و همچنین همراهی دپارتمان بزرگ تحقیق و توسعه (R&D) خود، همراستا با بزرگترین تولیدکنندگان موکت جهان توانسته با درنظر گرفتن طرح ها و رنگهای متناسب با دکوراسیون های مدرن و بر اساس سلیقه بخش های مختلف مانند سلایق شهرهای مختلف، قومیت ها، کشورهای هدف صادرات و شرایط آب و هوایی، طیف متنوعی از طرح و رنگ را برای هرنوع نیازی تولید نماید.

✳️انواع موکت پالاز

▪️قبل از هرچیزی باید بدانید که موکت های پالاز دارای دو نوع موکت پرز بلند پالاز و موکت پرز کوتاه پالاز میباشند و به طور کلی موکت نمدی ندارد. با این حال تنوع موکت های پالاز به اندازه ای است که عام و خاص را در گیر خود کرده است.

☑️ موکت پرز بلند پالاز موکت

▪️این نوع موکت ها شامل موکت طرح الماس، موکت کات بی، موکت طرح پامچال و موکت طرح یاس میباشد. تمام این طرح ها و موکت ها به دلیل داشتن پرز های بلند، از نرمی و لطافت بالایی برخوردارند و بدون شک می توانند انتخابی مناسب برای موکت اتاق کودک باشند. بسیاری از مصرف کنندگان هم این موکت را برای مکان هایی انتخاب می‌کنند که نرمی و لطافت کفپوش مثل اتاق خواب برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

☑️ موکت پرز کوتاه پالاز موکت

▪️از جمله موکت های پرز کوتاه این برند میتوان به موکت طرح صنوبر ، موکت طرح یاسمن ، موکت طرح دریا ، موکت طرح پیچک، موکت طرح برکه ، موکت طرح مینیون ، موکت طرح ماشا، موکت طرح نخل ، موکت طرح هاله ، موکت طرح راش ، موکت طرح نیلوفر ، موکت طرح نسیم ، موکت طرح خزان ، موکت طرح سایه ، موکت طرح ساج ، موکت طرح شبنم ، موکت طرح بوریا ، موکت طرح پونه ، موکت طرح میخک اشاره کرد .

این موکت ها به دلیل طرح و الیاف و شیوه بافتی که دارند، غیر از مصارف خانگی برای دفاتر کاری، محیط های اداری و همچنین هتل ها گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آیند.

☑️ بافت در موکت پالاز

▪️محصولات پالاز موکت دو نوع بافت متفاوت دارند. دسته اول، حریان بافت بصورت یکدست بریده مى‌شوند. به این نوع موکت ها، موکت بافت کات گفته می شود. این سری از موکت ها انتخابی ایده‌آل برای اتاق خواب منازل، هتل ها و نشیمن در فضاهای مسکونی یا کاربری اداری است که با نگهداری مناسب این موکت ها، می تواند تا سالها باکیفیت باقی بماند و ما هم به عنوان مصرف کننده همیشه از ظاهر زیبای شان لذت ببریم.

مدریت :علیرضا معانی پور

گالری فرش معانی پور , فرش دستباف قالی ایرانی , فرش دستافت فرش  , گالری فرش فروشگاه معانی پور ,