تولیدی فرفورژه ودرب و پنجره و نرده ودر مشهد

✨تولیدو فروش انواع گلهای فرفورژه

✨ساخت درب و پنجره فرفورژه

✨نرده فرفورژه دست ساز و ساده

✨قوطی کنگره

✨فروش لوله کونیک

✨توزیع انواع گل های فرفورژه ثامن ، اجراء نرده راه پله ، درب و حفاظ پنجره

شماره تماس:

09155114258

 

 

ویژگی‌‌‌های محصولات فرفورژه:

استحکام

با وجود ظرافت و ریزه کاری هایی که این طرح‌ها دارند بسیار محکم هستند و تغییر شکل نمی‌دهند. استحکام و عدم تغییر طی سالیان از ویژگی‌‌‌های اصلی این سبک است.

زیبایی

یکی از اصلی ترین بخش‌‌‌های زیبایی ساختمان‌ها امروزه همان طرح‌‌‌های فرفورژه است. بر کسی پوشیده نیست که نقش‌‌‌های فرفورژه روی در و پنجره‌ها بسیار چشم نواز و زیباست.

تنوع

تنوع در نقش و نگارهایی که با این سبک می‌توان به آن داد خیال مشتریان را تا حد زیادی راحت کرده است.

قیمت مناسب

با توجه به ماندگاری و ظریف کاری طرح‌ها در قیمت‌‌‌های بسیار مناسب ارائه می‌شوند.

عدم نیاز به مراقبت

با وجود ترکیباتی مثل چدن و آلومینیوم، این آهن شکل داده شده در مقایسه با سایر آهن‌‌‌های دیگر از مقاوت بالاتری برخوردار است و همین موضوع باعث می‌شود تا دیرتر دچار زنگ زدگی و اکسید شود.

درب فرفورژه

سالهاست که درب‌‌‌های فلزی به عنوان درب‌‌‌های ورودی ساختمان مانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو درحال خدمت هستند اما امروزه مدل‌‌‌های جدیدتر و متنوع تری از این محصولات با عنوان درب‌‌‌های فرفروژه در سال‌‌‌های اخیر را مشاهده می‌کنیم اینها بسیار زیبا و قابلیت تبدیل به هر رنگی می‌باشند درب فرفروژه دارای استحکام بالایی در برابر عواملی مانند ورود سارقین دارند آنها درانواع سبک‌‌‌های مختلف مدرن و سنتی طراحی و تولید می‌شوند.

رنگ آمیزی درب و پنجره فرفورژه

بعد از قالب گیری و اتصال قطعات به هم نوبت به درزگیری و رنگ آمیزی محصول بدست آمده است در این مرحله تمامی‌درزها بتونه کاری شده و بعد از رنگ آمیزی اولیه داخل کوره انتقال داده می‌شود تا رنگ‌ها پخته و خشک گردند سپس برای انجام مرحله پتینه کاری است که توسط استاد کاران ماهر این مرحله نیز به اتمام خواهد رسید.

انواع شکل‌‌‌های مختلف پرندگان و گل‌‌‌های زیبای گیاهان دراین قالب‌ها شکل گرفته می‌شوند درب‌ها دارای قطعاتی جذاب و برجسته در ابعاد کوچک و بزرگ جذابیت و ظرافت نقش‌ها بر روی محصول توانسته تعداد زیادی از مردم را به گرد خود آورد در هنگام مراجعه به محل بازدید و سفارش تمامی‌ابعاد و نوع انتخاب به سلیقه مشتری بستگی دارد.

به مدیریت:مهدی بخشی

شماره تماس:

09155114258

 

 

 

گل نرده

به قطعات فلزی که در طراح های مختلف به وسیله cnc شکل می گیرند و در ساخت نرده ها ، درب فرفورژه ، حفاظ ها و … استفاده می شوند گل نرده می گویند . امروزه بر خلاف گذشته گل نرده با استفاده از تجهیزات خاص و برش لیزری ساخته و تولید می گردد . از خصوصیات و ویژگی های گل نرده ، زیبایی ، تنوع مدل و مقاومت آن می باشد .

نرده و حفاظ فرفورژه

 

درب فرفورژه

 

 

شماره تماس:

09155114258

 

 

 

درب و پنجره , درب و پنجره فرفورژه , رنگ آمیزی درب و پنجره فرفورژه , تولید انواع درب و پنجره فرفورژه در مشهد , فرفورژه صانع در مشهد , نرده فرفورژه در مشهد , قیمت انواع محصولات فرفورژه در مشهد , خرید و فروش فرفورژه , مزایای درب و پنجره فرفورژه , خرید و فروش فرفورژه در مشهد , تولید درب فرفورژه در مشهد , تولید پنجره فرفورژه در مشهد , ساخت درب فرفورژه در مشهد , ساخت پنجره فرفورژه در مشهد , ساخت درب و پنجره فرفورژه در مشهد , نرده فرفورژه در مشهد , نرده دست ساز در مشهد , نرده ساده در مشهد , ساخت نرده فرفورژه در مشهد , ساخت نرده قوطی کنگره در مشهد , فروش لوله کونیک در مشهد , لوله کونیک در مشهد , ضایعات آهن در مشهد , قوطی در مشهد , آهن آلات در مشهد , گلنرده در مشهد , آرشیتکت , طراح ساختمان در مشهد , ساخت و ساز , انواع پروژه های ساختمانی در مشهد , طراحی داخلی ساختمان , تزئینات داخلی ساختمان ,