فروشگاه آینه کنسول دنییلی 

? تولید کننده لوازم لوکس ، کنسول ، آینه ، جلومبلی ، جای لوازم آرایش ، قاب های بلک لایت در ابعاد مختلف

? فروش به صورت حضوری و آنلاین

? قبول سفارش در تهران و سایر شهرستان ها

? بهره گیری از مرغوب ترین متریال روز 

? برای خرید میز کنسول باید حتما دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید و مطابق با سبک دکوراسیونتان خرید کنید. بهتر است در هنگام خرید با متریال استفاده شده برای میز دقت کنید تا میزی با کیفیت و دوام خریداری کنید.

? میز کنسول
میز کنسول از وسایلی است که از سال های قدیم جزیی از دکوراسیون خانه های ایرانی بوده است. این میز معمولا در قسمت پذیرایی قرار داده شده و از آن برای نگهداری ظروف خاص که اکثرا ظروف مخصوص پذیرایی از مهمانان هستند استفاده می شود. برخی روی این میز را با پارچه ی ترمه پوشانده و بر روی آن آینه و شعمدان قرار می دهند.

? آینه کنسول
آینه جز جدایی ناپذیر کنسول می باشد. آینه کنسول علاوه بر زیبایی باعث بزرگ بنظر رسیدن فضای پذیرایی شما شده و از این جهت وجود آن بسیار کاربردی و مفید است. آینه ها معمولا ست کنسول طراحی شده و وجود آن جلوه کنسول را بیشتر می کند.

? آینه کنسول جدید
این روز ها دکوراسیون و چیدمان منزل به سمت سبک مدرن پیش می رود از این رو آینه کنسول های جدید نیز در سبک مدرن و مدل های متنوع، متفاوت و خاص تولید می شوند. در بین مدل های جدید آینه کنسول مدل های دایره ای طرفدار بیشتری دارند.

? آینه کنسول اسپرت
آینه و کنسول اسپرت در مدل های بسیار ساده با خطوط موازی طراحی و ساخته می شود. این کنسول ها برای دکوراسیون های مدرن بهترین انتخاب می باشند. می توانید بر روی این کنسول شعمدان یا ظرف زیبایی را قرار دهید.

? آینه کنسول چوبی
میزهای کنسول معمولا از چوب و در رنگ های مختلف ساخته می شوند. برخی از آنها دارای معرق کاری یا منبت کاری نیز هستند که با توجه به نوع دکوراسیون خود می توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. برخی از میزهای چوبی نیز در مدل های ساده تر ساخته می شوند که مناسب دکوراسیون های مدرن هستند.

? قیمت آینه و کنسول سلطنتی
میز کنسول های سلطنتی دارای منبت کاری های زیبا و طریف هستند. تنوع رنگی در میز های سلطنتی کمتر از میزهای مدرن بوده و این میزها بیشتر در رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای تولید می شوند. میزهای کنسول سلطنتی مناسب خانه هایی با دکوراسیون سلطنتی و متراز بالا هستند.

? قیمت آینه کنسول
قیمت آینه و کنسول بر اساس طرح و مدل آن و همچنین بر اساس متریالی که برای ساخت آن به کار رفته است مشخص می شود. معمولا میزهای مدرن قیمت کمتری دارند و هر چه کنسول منبت کاری یا معرق کاری های بیشتر داشته باشد قیمت آن بالاتر می رود.

? میز کنسول مدرن
آینه و کنسول مدرن با توجه به این که دکوراسیون شما از نوع اسپرت یا مینیمال است فرق می کند. کنسول های مدرن از جنس چوب و گاها فلز ساخته شده و مدل های ساده و زیبایی دارند. 

 

مدیریت : آقای علیرضا ممتازی

 

قاب های بلک لایت??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل کنسول چوبی مدرن , قیمت آینه کنسول معرق , قیمت آینه کنسول سلطنتی , فروشگاه آینه کنسول در تهران , فروش آینه کنسول مدرن , خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی ,