فروشگاه ابزار آرمان

✨عرضه و فروش انواع ابزار برقی شارژی دستی،ساختمانی صنعتی،کشاورزی،ایمنی نظافتی،چسب و اسپری

❇️ابزار هایی که کاملا با دست و نیروی انسانی و با وارد کردن نیرو توسط انسان ها مورد استفاده قرار میگیرد ابزار آلات دستی گفته میشود مانند : آچار ها، پیچ گوشتی، انبردست های معمولی که هم در جعبه ی ابزار دیده میشوند و هم از ملزومات اصلی برای یک ساختمان مخصوصا مسکونی است.

❇️بسیاری از ابزار های صنعتی مانند:دریل برقی، دریل شارژی پایه دار،اره موتوری،منگنه کوب و… را می توان به راحتی در فروشگاه های مختلف پیدا کرد و به صورت روزمره در صنعت استفاده می گردد. توجه داشته باشید امروزه به دلیل راحتی در حمل و عدم نیاز به برق بسیاری از ابزار آلات برقی را در انواع شارژی نیز تولید می کنند.

🔴انواع ابزار برقی

🛠 دریل برقی و شارژی: معمولاً از دریل‌ها برای سوراخ کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود. ایم ابزار یکی از پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی برقی است که در هر کارگاه صنعتی یافت می‌شود.

🛠فرز برقی: فرزها معمولاً برای برش فلزات و تراشکاری مورد استفاد قرار می‌گیرند. در بعضی موارد هم از این دستگاه برای تیز کردن استفاده می‌شود.

🛠 دستگاه جوشکاری: دستگاه جوش یا اینورتر ابزاری است که از آن برای اتصال فلزات استفاده می‌شود.

🔴ابزارآلات بادی

🔹ابزار بادی یا ابزار پنوماتیک از جمله ابزار پرکاربرد در دنیای ابزار به شمار می رود. این ابزار قدرت مند و سبک در دوسته بندی کلی قرار میگیرند که در دسته بندی اول ابزاری هستند که با موتورهای باد تغذیه می شوند و گونه متداول تر ابزار بادی محسوب می شوند. در دسته بندی دوم ابزار آلات بادی قرار می گیرند که با یک مخزن کوچک از دی اکسید کربن کار می کنند.

🛠 کمپرسور هوا: کمپرسور باد منبع تغذیه ابزارهای بادی است. این وسیله هوا را فشرده می‌کند و برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده می‌شود.

به مدیریت:پرویزی

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

جعبه بکس ۲۴ پارچ سلپرو

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

جعبه بکس ۲۴ پارچ هنس

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

سنگ رومیزی ۱۲۵ محک

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

فرقون آریا پتک

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

اره شارژی ماکیتا

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

اره عمود بر ماکیتا

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

بلوور دیوالت

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

سنگ رومیزی ۱۵۰ ادون

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

اتو لوله ادون

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

جعبه بکس ۲۴ پارچ فشار قوی

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

کفش ایمنی پرشیا

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

کمپرسور فندکی دو سیلند

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

قیچی شمشاد زن رونیکس

🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠🛠

 

 

 

ابزار , انواع ابزار , ابزار یراق در زنجان , ابزار صنعتی در زنجان , ابزار برقی , ابزار بادی , دریل شارژی , فرز برقی , دستگاه جوشکاری , مته , کمپرسور هوا , فروشگاه ابزار آرمان در زنجان , فروش انواع ابزار دستی و برقی در زنجان , انواع آچار , انواع اسپری , ابزار کشاورزی , ابزار ایمنی ,