استوک،فابریک،درب،گاگیر،کاپوت

✅بدنه خودرو یا اتاق خودرو بخش بیرونی و قابل مشاهده خودرو است. معمولاً ساختار بدنه اتومبیل (Body Style) به کلاس اتومبیل، ابعاد اتومبیل، قیمت و شرایط محیطی وابسته‌ است. به عنوان مثال اتومبیل‌های ۴*۴ برای جاده‌های کوهستانی و اتومبیل‌های کوپه برای حرکت در جاده‌های معمولی مناسب هستند.

✅گلگیر یا گل پخش کن در واقع یکی از آپشن های خودرو است که می تواند مانع از پاشیدن گل و لای به بدنه خودرو و قسمت های زیرین آن شود. این قطعه علاوه بر جلوگیری از آلودگی خودرو می تواند با ممانعت از پرتاب سنگ ریزه ها نقش مهمی در حفاظت از بدنه و رنگ آن داشته باشد.

✅اهمیت گلگیر خودرو نه فقط در روزها بارانی که در هنگام رانندگی در جاده های ناهموار یا آسفالت های قدیمی نیز کاملا محسوس است و از قطعات زیر بدنه خودرو که احتمال سوراخ شدن یا آسیب دیدن آنها وجود دارد محافظت می کند. متاسفانه در بیشتر خودروها این قطعه بر روی خودرو نصب نشده است و رانندگان باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند یا در هنگام سفارش خودرو آن را به صورت آپشن اختیار نمایند.

✅خدمات به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

به مدیریت: آقای ویسی

 

فروشگاه بدنه خودرو , فروشگاه بدنه خودرو خارجی و ایرانی و چینی در قم , فروشگاه فاب استوک در قم , استوک , فابریک , درب , گلگیر , کاپوت , انواع قطعات خودرو , فروش انواع قطعات خودرو در قم , انواع بدنه خودرو , بدنه ماشین ایرانی , بدنه ماشین خارجی ,