فروش عمده و تکی لنت دیسکی،کفشکی،گریس و بلبرینگ درخشان در شهرضا 

💫فروش عمده  تکی لنت کامیون و تریلی 

💎لنت‌های ترمز دیسکی و کاسه‌ای دو مورد از رایج‌ترین لنت‌هایی هستند که در سیستم ترمز وسایل نقلیه استفاده می‌شوند و این لنت‌ها دارای تفاوت‌های مختلفی با یکدیگر می‌باشند.فروشگاه لنت درخشان

✳️تفاوت لنت ترمز دیسکی با کفشکی در چه مواردی خلاصه می‌شود؟

💥قطعا تفاوت لنت ترمز دیسکی با کفشکی بسیار است هر چند که هر دو نوع لنت ترمز در جایگاه خود کارایی مناسب و کاملی دارند و باید با توجه به سیستم ترمز خودرو یکی از آن ها را تهیه نمایید.

✳️تفاوت لنت ترمز دیسکی و کفشکی از نظر نحوه عملکرد 

💫اولین تفاوت لنت ترمز دیسکی با کفشکی در نحوه عملکرد این لنت‌‌ها خلاصه می‌شود. سیستم ترمز کفشکی از قدمت بیشتری در مقایسه با سیستم ترمز دیسکی برخوردار است و این ترمز‌ها هم اکنون نیز در اتومبیل‌های سنگین و یا محور عقبی خودروهای عادی استفاده می‌شوند.

💫در سیستم ترمز کاسه‌ای لنت‌های کفشکی در داخل یک کاسه قرار دارند و با فشار دادن پدال ترمز توسط راننده و فعال شدن سیستم هیدرولیکی این نوع ترمز‌ها، لنت‌های کفشکی به فضای داخلی کاسه ترمز ساییده می‌شوند و موجب متوقف شدن خودرو می‌گردند.

فروشگاه لنت دیسکی کفشکی گریس درخشان در شهرضا اصفهان

💫در سیستم ترمز کاسه‌ای لنت‌ها در داخل قطعه‌ای با نام کالیپر قرار دارند که بر روی دیسک ترمز سوار شده‌اند و در هنگام ترمز گرفتن لنت‌های موجود در کالیپر به دیسک ترمز ساییده می‌شوند و از این طریق سرعت اتومبیل کاهش می‌یابد.

✳️تفاوت لنت ترمز دیسکی با کفشکی از نظر قدرت ترمز 

⚡️لنت‌های ترمز کفشکی که در سیستم‌های ترمز کاسه‌ای استفاده می‌شوند از نظر قدرت ترمز نسبت به لنت‌های دیسکی برتری دارند زیرا لنت‌های کفشکی ارتباط بیشتری را با فضای داخلی کاسه برقرار می‌کنند و نیروی اصطکاک بیشتری را تولید می‌نمایند و این ترمز‌ها می‌توانند سرعت اتومبیل را با بازده بیشتری کاهش دهند.

فروشگاه لنت دیسکی کفشکی گریس درخشان در شهرضا اصفهان

✳️تفاوت لنت ترمز دیسکی و کاسه‌ای از نظر شکل ظاهری 

🔺ترمز‌های دیسکی از نظر شکل ظاهری با ترمز‌های کاسه‌ای متفاوت هستند و این عامل باعث شده است تا شکل ظاهری و طراحی لنت‌های استفاده شده در این سیستم‌های ترمز نیز متفاوت باشد.

🔺در سیستم ترمز دیسکی از لنت‌های تخت استفاده می‌شود که در داخل کالیپر قرار می‌گیرند ولی از آن‌جایی که ترمز‌های کاسه‌ای به صورت مدور هستند، لنت‌های آن‌ها نیز از حالت تخت خارج شده است.

🔺و این لنت‌ها به صورت قوسی ساخته شده‌اند تا بتوانند در داخل کاسه ترمز قرار بگیرند و این مورد نشان دهنده تفاوت لنت ترمز دیسکی با کفشکی از نظر شکل ظاهری است.

فروشگاه لنت دیسکی کفشکی گریس درخشان در شهرضا اصفهان

✳️تفاوت لنت ترمز دیسکی با کفشکی از نظر عمر مفید 

🔹🔸عمر مفید لنت ترمز دیسکی با عمر مفید لنت ترمز کفشکی متفاوت است و لنت‌های ترمز کفشکی دارای عمر مفید و بازده بیشتری هستند و سیستم‌ ترمز کفشکی برخلاف سیستم ترمز دیسکی به نگهداری کم‌تری نیاز دارد و به ندرت دچار آسیب و یا خرابی می‌شود در حالی که سیستم‌های ترمز دیسکی ظریف‌ تر هستند.

لنت سنگین و نیمه سنگین

🔹🔸و مواردی همچون: رانندگی طولانی مدت در جاده‌های ناهموار و یا تصادفات رانندگی می‌توانند باعث وارد شدن آسیب‌های شدید به این نوع سیستم ترمز شوند و این ویژگی زمینه را برای برتری ترمز‌های کفشکی فراهم کرده است.

فروشگاه لنت دیسکی کفشکی گریس درخشان در شهرضا اصفهان

✳️تفاوت از نظر زمان مورد نیاز برای تعویض لنت 

🌟همان‌گونه که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، سیستم ترمز دیسکی دارای ظرافت و حساسیت بیشتری است و احتمال خراب شدن آن بیشتر می‌باشد و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که زمان مورد نیاز برای تعویض لنت ترمز دیسکی بیشتر از لنت ترمز کفشکی است و این کار می‌تواند چند ساعت از وقت شما را هدر دهد.

به مدیریت:میلاد درخشان

💫اعلام قیمت و هماهنگی واتساپ💫

راه های ارتباطی:
درخشان 09134323544

 

 

کفشکی رالدیک

 

لنت کفشکی رالدک ولنت جلو سواری

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

فروشگاه لنت دیسکی کفشکی گریس درخشان در شهرضا اصفهان , فروشگاه درخشان در شهرضا , لنت درخشان در شهرضا , قیمت لنت در شهرضا ,  فروش لنت دیسکی در شهرضا , فروش لنت کفشکی در شهرضا , لنت دیسکی مهرداد , لنت کفشکی درخشان , قیمت لنت در اصفهان , بهترین مدل لنت , خرید لنت در شهرضا , تعویض لنت در شهرضا , تعمیر صفحه کلاج , لنت کوبی , تعمیر گیریس , تعمیر بلبیرنگ ,