تولید لوستر،آینه شمعدان مجلسی در دزفول خوزستان

💥 عرضه انواع لوستر مجلسی ، میز خاطره ، آویزهای مدرن آشپزخانه ، استند کنار سالنی

💥 آباژور رومیزی ، آینه دکوراتیو ، تابلوهای نقاشی ، آینه کنسول ، میز TV و …

💥لوستر سازی در ایران یکی از تولیدات قدیمی است و چون این کار بسیار ظریف و حساس است نیاز به‌دقت و سلیقه بسیاری دارد،بنابراین می‌توان گفت این صنعت در ایران یکی از صنایع موفق بوده و ذوق و سلیقه ایرانی در گسترش و ارتقای آن در کشور مؤثر بوده است.

✳️لوستر چیست؟ 

🔺لوستر یک عنصر نورپردازی است که انتخاب و استفاده مناسب از آن باعث روشن‌تر شدن و زیباتر شدن خانه شما می‌شود. به عبارتی دیگر لوسترها علاوه بر نورپردازی، برای تقویت ظاهر یک اتاق نشیمن یا اتاق ناهارخوری استفاده می‌شوند و یک فضای زیبا، بی‌نظیر و درخشان را ایجاد می‌کنند.

🔺ساخت لوستر نیاز به چند حرفه مختلف دارد که مجموع آنها به تولید لوستر ختم می‌شود. تراش‌کاری، خم‌کاری، پرس‌کاری، ریخته‌گری، آب‌کاری، قلم‌زنی و حرفه‌های دیگر در قالب لوسترسازی جمع شده‌اند.

✳️هنگام انتخاب انواع لوستر باید به چه عواملی دقت کنیم؟

🔸🔹ارتفاع سقف خانه یا محلی که قصد نصب لوستر را داریم 

🔸🔹نوع و متریال وسایل استفاده ‌شده در چیدمان محیط یا خانه 

🔸🔹کاربردی که لوستر برای هر محیط خواهد داشت 

🔸🔹نوع دکوراسیونی که می‌خواهیم مناسب با آن محصول را خریداری کنیم.

🔸🔹میزان بودجه ای که برای خرید یک لوستر در نظر گرفته ایم و …

⚜️ با خرید از فروشگاه علاوه بر استفاده از تخفیفات در قرعه کشی میلیونی ما شرکت کنید ⚜️
✳️ میز کنسول

⚜️ کنسول و آینه جزء جدانشدنی منزل شیک یک خانم خانه دار است. یک طرح دکوراسیون خوب باید در کنار زیبایی، کارآمد نیز باشد. این موضوع در آپارتمان های کوچک که فضای محدودی دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

⚜️ میز کنسول وسیله مناسبی برای جلوه کردن لوازم دکوری شماست و هم جای زیادی در کمد و کشوهای خود دارد.

⚜️ چیدن آینه شمعدان های زیبا در کنار کنسول نیز به اصالت طراحی شما کمک می کند. بعضی از وسایل منزل به مرور کارایی خود را از دست داده و سر از انباری در می آورند؛ اما میز کنسول نقش مهم و دائمی در دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت.

✳️ میز کنسول را در کجاها می توان قرار داد؟

⚜️ نکته حائز اهمیت این است که ابعاد و مدل کنسول باید همخوانی با سایر وسایل منزل داشته باشد. ورودی خانه یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن کنسول آینه است و می تواند برای مهمانان شما خیره کننده باشد.

⚜️ اگر از کنسولی با طراحی خلاقانه و رنگ های شاد در راهروی منزل استفاده می کنید، قالیچه هم رنگ با آن می تواند جلوه ای دوچندان به فضا ببخشد. بهترین راه جا دادن وسایل اضافی اتاق خواب، استفاده از کنسول کمد دار خواهد بود.

⚜️ از کنسول های دیواری نیز می توان در سرویس بهداشتی استفاده کرد؛ زیرا هم فضای کمتری اشغال می کنند و هم مدرن تر از روشویی های قدیمی هستند.

✨رویاهایتان رابه واقعیت تبدیل کنید✨

 

 

مدیریت : آقای محسن صالحی فرد

09163439148📞

06142254702☎️

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت آینه کنسول سلطنتی , فروش آینه کنسول مدرن , خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن , تولیدی آینه کنسول مدرن , آینه کنسول , آینه کنسول سفید , آینه کنسول دیواری ,