فروشگاه متریال پخش انواع سقف کاذب و کناف اسپرلوس

🔻 اسپرلوس فروش و پخش مصالح سقف کاذب و کناف

پانل گچی (۱۲/۵-۹/۵-ضدرطوبت-ضدحریق)
✅ تایل گچی (ساده-حصیری-تخم مرغی-پانچ مربع -پانچ دایره)
✅ تایل پی‌وی‌سی ( سفید-هات استمپ)
✅ سازه‌های گالوانیزه ( ال-اف-یو-استاد-رانر)
✅ سپری کلیک ۶۰*۶۰ ( سفید-طلایی-نقره‌ای)
✅ دیوارپوش پی‌وی‌سی(سفید-هات‌استمپ-روکشدار-ضدضربه)
✅ اتصالات(کلیپس-براکت-دبلیو-اچ‌تی‌۹۰-فنردوبل-سیم آویز-پیچ – میخ‌و‌چاشنی)
✅ تایل معرق(پی‌وی‌سی- ام‌دی‌اف-مولتی‌استایل)
✅ قرنیز ( پلی استایرن- پی‌وی‌سی-ام‌دی‌اف)

🚚ارسال همه روزه به صورت خرده و عمده🚚
☎️شماره تماس ☎️

📞۰۹۱۲۰۶۵۲۵۷۵📞

جهت دریافت لیست قیمت در واتساپ به شماره
۰۹۱۲۰۶۵۲۵۷۵ پیام دهید

به مدیریت : رضا گودرزی

https://sperloos-decor.com/

💠 مزایای استفاده از دیوارهای جداکننده داخلی کناف:

🔰 اولین مزیت استفاده از سیستم کناف سبک سازی می باشد .این نوع مصالح در مقایسه با مصالح سنتی حدود ده تا پانزده برابر سبک تر است. در نتیجه با کاهش بار مرده ای ساختمان وعدم استفاده از اجزای غیر سازه ای سنگین تاثیر نیروی زلزله بر ساختمان کمترمی شود.در صورت تخریب ساختمان به علت سبکی سیستم کناف از خطر جانی برای ساکنان به مقدار قابل ملاحظه ای کاسته می شود.

🔰 علاوه بر سبکی پانل های گچی کناف نحوه اتصال انعطاف پذیر پانل ها به پروفیل ها هم باعث کاهش نیروی زلزله می شود. بدین صورت که استاد ها در داخل رانرها جای بازی دارند و این دو بهم پیچ یا پرچ نمی شود و پانل ها ی گچی کناف به هر دوی این پروفیل ها پیچ خواهند شد.

🔰 سبکی مصالح کناف باعث حمل آسان آن توسط کارگران شده که باعث افزایش سرعت کار می شود. در حمل و نقل در طی مسافتها طولانی به علت دارا بودن بسته بندی مناسب آسیبی به مصالح وارد نمی شود.کم حجم بودن مصالح کناف نسبت به مصالح سنتی باعث کاهش هزینه های حمل می شود.

⚜️ دلایل استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون

🔹 به این دلیل که در برخی از ساختمان ها تاسیسات ساختمانی را رو کار میسازند، به همین دلیل بسیاری از آن برای پوشاندن تاسیسات استفاده میکنند.
🔹همچنین میتوان برای پوشاندن سیتم های برق و… از آن استفاده کرد.
🔹استفاده از نورپردازی و کار گذاشتن باکس های نور مخفی و مواردی مانند هالوژن و…

🔻 تایل سقفی چیست؟

✳️ امروزه با توجه به اینکه اهمیت بسیار زیادی به زیبایی و دکور فضا ها داده می شود طبیعتا مشاهده شده متریال های گوناگونی برای ساخت و ساز بناها توسط شرکت های سازنده ارائه می شود. اکثرا این تایل ها را با تایل های سقف شیروانی ویلا اشتباه میگیرند ولی در این بین تایل های سقفی که نوعی سقف کاذب به شمار می روند، بسیار پر کاربرد بوده و در انواع مختلفی با جنس های متفاوت تولید و عرضه می شوند. برای این سقف ها معمولا اندازه ۶۰ در ۶۰ استفاده می شود که نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری سقف ها ایجاد می کند.

✳️ استفاده از این سازه ها معمولاً در مکان هایی که لوله های تاسیسات از زیر سقف عبور کرده و نمای نامطلوبی ایجاد نموده است مناسب می باشد که استفاده از این متریال می‌تواند با پوشش دهی مناسب، فضا زیبا به وجود آورد. با این وجود می‌توان گفت سقف های تایلی گزینه بسیار مناسبی برای پوشاندن لوله های تاسیساتی است. از جمله دیگر مواردی که در مورد این نوع سقف کاذب وجود دارد این است که استفاده از آن موجب می‌شود بنا ها مجهز به عایق صوتی و حرارتی مناسب شوند.

⚡️ تایل سقفی ساده و تایل pvc:

⚜️ به طور کلی اگر بخواهیم تایل های سقفی را دسته‌بندی کنیم می‌توان گفت این سقف ها در دو نوع ساده و طرحدار طراحی و روانه بازار شده است. و پرکاربردترین انواع این سقف های کاذب نوع ساده آن به شمار می روند که در دو نوع رنگ شده و روکش دار در بازار موجود هستند. نوع روکش دار آن معمولاً از روکش آلومینیومی و pvc استفاده می شود که به راحتی تمیز شده و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارد. در این بین همانطور که گفته شد تایل pvc یکی از سقف های ساده بوده که جزو جدیدترین انواع محصول نیز به شمار می رود.

⚜️ این نوع سقف کاذب تر پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده که نقش مهمی در پیشگیری از اتلاف انرژی دارد زیرا گزینه ای بسیار مناسب برای عایق کردن فضا در برابر صدا و حرارت را دارد به طور کلی انواع سقف کاذب پی وی سی شامل لوزی کوچک و بزرگ، مدل بامبو، مدل دیجیتال و مدل ستاره می شود که هر کدام از آنها زیبایی منحصر به فرد خود را داشته است. توجه داشته باشید استفاده از این سازه ها در فضاهای چون سرویس های بهداشتی، مغازه ها، ساختمان های اداری، ساختمانهای مسکونی، ساختمان های تجاری، سالن های کنفرانس، و آشپزخانه‌ها قابل استفاده می باشد.

✨ تایل گچی سقفی:

🔸 نوع دیگر تایل سقفی که برای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد از متریال گچ استفاده شده که دارای طراحی های زیبا بر روی سطوح خود می باشند. این نوع سقف کاذب می تواند فضای بسیار یکنواخت ایجاد کرده و زیبایی زیادی در فضا ایجاد کند. سقف های کاذب گچی دارای انواع مختلفی از جمله حصیری، تایل های ساده، تایل سوراخ منظم، سوراخ نامنظم، سقف کاذب ۵ مربعی، سقف های تخم مرغی و غیره می باشد که بیشتر آن از روکش پی وی سی تشکیل شده است.

 

 

 

 

فروشگاه متریال پخش انواع سقف کاذب و کناف اسپرلوس در تهران , سقف کاذب و کناف اسپرلوس , متریال انواع سقف کاذب و کناف اسپرلوس , متریال سقف کاذب  , متریال کناف , انواع پانلهای گچی 9/5 و 12/5 و ضد رطوبت , سازه های گالوانیزه ال اف یو ,  انواع پیچ و میخ و چاشنی , انواع اتصالات کناف , انواع تایل 60*60 پی وی سی , انواع تایل گچی روکش پی وی سی , سپری کلیک سقف کاذب 60*60 , انواع دیوار پوش PVC سفید و روکشدار , انواع تایل معرق و طلق پلکسی ,